erkegin çapkınını parmagından tanı

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve ..nehir.. tarafından 15 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    15 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  1. ..nehir..

    ..nehir.. mutluyum ben mutluyum Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    693
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Erkeğin çapkınını parmağından tanı Anne karnında belirleniyor
    Almanya’daki Chemnitz Üniversitesi bilim adamlarına göre, erkeğin anne karnında maruz kaldığı testosteron (erkeklik hormonu) seviyesi onun çapkın olup olmadığını belirliyor.

    ‘Ellerine dikkatli bakın’
    Araştırmayı yürüten Johannes Honekopp, anne karnında fazla miktarda testosteron alan erkeklerin çapkın olduklarını söylüyor. Honekopp, kadınların çapkınları tanıması için de parmaklarına bakmasını istiyor ve “Yüzük parmakları işaret parmaklarına göre daha uzun olan erkekler çapkın olur” diyor.


    [​IMG]
     
  2. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  3. Princess

    Princess Guest

    vay vayyy,hem de belirgin bişi. kolay fark edilir..
    ama ben zaten capkınını elimle koymus gibi buluyorum:))
     
  4. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  5. NaZaR_BoNCuGu

    NaZaR_BoNCuGu Güneş topla benim için! Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    929
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    88
    hemen bakdim kocamin parmagina heheh :))))
     
  6. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  7. hip0kondriyak

    hip0kondriyak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    160
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hemen baktım uyuyan adamın parmaklarına merak kötü bişey :))
    ikiside hemen hemen aynı boyda demekki kocişim çapkın degil :)))))))))))
     
  8. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  9. Calma

    Calma Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    862
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ahahaha gece gece iyi güldüm yaa aynen ben de öyle valla=))))
     
  10. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  11. samyeli34

    samyeli34 Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.936
    Beğenildi:
    68
    Ödül Puanları:
    153
    anneeee benım herufun yuzuk parmagı azıcık buyuk ne edım ben bu herufu şimcık:)
     
  12. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  13. breakforlove

    breakforlove Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.401
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hehe=) benimde öyle ama =)
     
  14. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  15. delikizinturkusuyum

    delikizinturkusuyum Hoşgeldin MİRZA'm... Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Bu Alman, İsviçreli, İskoç vs. bilimadamlarının hiç işi gücü yok mu yahuuu:uhm:
    "Hadi arkadaşlar bugün erkeklerin parmaklarını karşılaştırıcaz. Biliyosunuz geçen sefer ayak büyüklüğüne göre bi saptama yaptık ama kesmedi.. Belki bu daha inandırıcı olur hayde parmakları şey pardon kolları sıvayalım" ..
    Ne bu yaaa, bu kadar da uyduruk bilim mi olur.
    Bilime ve bilim insanlarına olan saygısını kaybettirecekler insana zorla beee kafamçokkarıştı
     
  16. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  17. XIXsin_lal

    XIXsin_lal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    Benimki gelsin bende bakıcam merak ettim:)) Gerçi bu tür araştırmalara pek inanmam ama....
     
  18. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : ..nehir..
  19. kxixsmend

    kxixsmend Kısmend ne demek ya :)) Üye

    Katılım:
    31 Mart 2008
    Mesajlar:
    298
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    eyyvah,kocam eve gelsin,bi de yüzük parmağı uzun çıkarsaa mahvettim onu:roflol: