Erkek Arkadasım önümüzdeki cumartesi babamlarla tanısmaya geliyor ? :) :(

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve shineumu tarafından 14 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  1. shineumu

    shineumu Kocasını Çok Seviyor Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Çünnküüü Evlendikkk :)))
     
    Son düzenleme: 26 Eylül 2012
  2. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  3. gulbeyaz_31

    gulbeyaz_31 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    113
    tatlım bence dert etme ve evet başarabilirsin kesinlikle.. annen ve baban olaya sıcak bakmışlar işte damat adayı da biraz tertipli düzenli gelsin ve heyecan yapmayın .. herşeyi oluruna bırakırsan zaten çok güsel gider hiç deert etme .. şimdiden mutluluklar keşke her dert bunlar gibi olsa
     
  4. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  5. shineumu

    shineumu Kocasını Çok Seviyor Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    sağol canım bnm iyi dileklerin için..:)
    bnde böle diyorum ama daah detay seyler istio benden.
    ne giyim nasıl duruyım nasıl içiyim kahveyikacta kalkııım konuyu km accak vs vs o andaymısız ki tavsiye istiyorum. :))
    keske her dert böle olsa dmi valla keske..
     
  6. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  7. OFFPOFFF

    OFFPOFFF çok özledim... Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.846
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Allah tamamına erdirsin canım :))) darısı da benim basıma artık :KK70:
    güzel telaşlar bunlar :)
    sen hiç stres yapma diycem ama mümkün değil tabii..deneyimim yok gerçi benimde ama senin yerinde olduğumu düşünüyorum da;bı kere sık giyinmesini isterdim:) jilet gibi:) muhabbet açma konusunda ortak noktalarını bulman lazım,hobi olabilir,futbol olabilir:KK43:,is olabilir..mesela benim babam tekne hastasidir,tek hayali tekne sahibi olmak,balık tutmak falan,erkek arkadasımda balık tutmaya bayılır,tanisirlarken bu konu onları epey oyalar ve erkek arkadasımda damardan girmiş olur :) diye düşünüyorum:) yani bunun gibi bir seyler vardır mutlaka..bunlar hakkında erkek arkadaşına tuyo verebilirsin..
    ay çok güzel ya çok özendim :))))))))
     
  8. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  9. shineumu

    shineumu Kocasını Çok Seviyor Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    maşallahhh dee yaa cekhuu bize hep cok nazar değiooo :KK43: :)))))
     
    Son düzenleme: 24 Ağustos 2010
  10. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  11. gulbeyaz_31

    gulbeyaz_31 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    113



    canım o zaman sana şöyle bişey soleyim.. benimde başımdan geçtiği için soluorum.. ne giysin mesela çok spor deil ama tam klasikte deil yani bi gömlek bi pantolon olabilir.. nasıl dursun yayılmasın tabiki ama kendinide çok kasmasın.. kaçta kalkması konuşulacak mevzulara bağlı.. bide kendi konuyu açmasın .. zaten sizinkiler tanımak maksadıyla açarlar mevzuyu tam olarakta açılmaz ama ne biliym annen ne iş yapar baban ne iş yapar mesleğin ne gibi sorular sorulur ..
     
  12. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  13. shineumu

    shineumu Kocasını Çok Seviyor Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    evet cnmmmmm aslında böel sorarlar aileler ama ne bilyim bizimkiler bilmez bu durumları ya ortam sessizlesmesin suskun kalmasın hiçbiri :KK43:(( naparım ozmn bn nasıl müdahele ederm
     
  14. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  15. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146

    önce buna hazırlıklı ol

    kimse ahbap değil elbette suskunluk olacak

    mükemmeliyetçi olma

    düzgün giyinsin,eli boş gelmesin ve düzgün konuşsun.

    muhabbet muhabbeti açar zaten. çok oturmasın en fazla 2 saat yeterli bence. ne kadar çok oturursa o kadar sıkıntıya girersiniz. kaydirigubbakcemile3
     
  16. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  17. gulbeyaz_31

    gulbeyaz_31 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    817
    Beğenildi:
    40
    Ödül Puanları:
    113
    merak etme sessiz kalmazlar .. hele erkek arkadaşında az konuşkansa konu konuyu açar o tatlı telaş biter bi bakmışın zaman gelmiş sözün olmuş
     
  18. 14 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : shineumu
  19. shineumu

    shineumu Kocasını Çok Seviyor Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    anammmmmm ne güsel diosunuz saolun yaa :))
    ya konsukandır ama o ortamda konu nasıl acılırki bilmemmmm :))) eli bos gelmesn derken ne alsın tatlımı alsın :KK70: