erkek arkadaşımla yaşadığım problem :(

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve xxqozdexx tarafından 15 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  1. xxqozdexx

    xxqozdexx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    inş bu sefer doğru yere açmısımdırr :S =) sorun erkek arkadasım..
    bir zamnlar en yakın arkadasım olan ''x'' ile takılıyo yani ne dediysem neyaptıysam bana bi açıklama yaparak bu işten sıyrılıyo erkek arkadasım onu kendisine bi kardes gibi görüyo ama ''x'' öle değil biliyorum bni çatlatmak için elinden geleni yapıoo (telefonum yok malesef erkek arkadasımı kontrol edemiyorum fazla ama eminm oda bni çok seviyo onun kötü bi niyeti olmadığını biliyorum..(1 bucuk senelik ilşkimiz var)) 6 senedir tanıyorum cünkü ne yapmam gerek lütfen yardımcı olun çok üzülüyorum gercekteeen :KK43:
     
  2. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  3. EU2

    EU2 Guest

    telefonun neden yok?
     
  4. 15 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  5. izmirperisi

    izmirperisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    6.102
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bence konuş cnm bak ben böle böle düşünüyorum de seninde için en azından biraz rahat olur
     
  6. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  7. 123abc

    123abc Guest

    o kadar yıl telefnsz nasl giiti ilişki canm
    haber almadan vs...
    çok yakn mı oturuyosunz ki...
     
  8. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  9. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    benim sewgilim yapmaz sewio beni deip herşeyi akışına bırakma bence canımm.hem böle benimki yapmaz diede bişey yoktur.kime güwenebilirsinki şu zamandaa..bi an önce al karşına sewgilini we konuşş.sewgilin arkadaş olarak görse bile kız bu arkadaşlığa farklı bi boyut kazandırmak için elinden geleni yapabilirr.we erkekler yapılanlara ne kadar karşı koyabilirr malumm:uhm:
     
  10. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  11. SELMAT

    SELMAT Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    270
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    tam olarak bunları söylicektim özelliklede son cümle offfffff niye böyle :eek:lmaz:
     
  12. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  13. SEPTEMBER LOVE

    SEPTEMBER LOVE eylül gelini Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.443
    Beğenildi:
    255
    Ödül Puanları:
    153
    yanı sen guvenıyorsan sevgılıne bence al karsına kons ve bu olaydan rahatsız oldugunu anlat ona
     
  14. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  15. _NURUM_

    _NURUM_ Guest

    bende anlamış deilim canım bunu.hepsi için geçerli deil ama çoğu böle erkeklerinn.huy yada güsellik önemli deildirr.kızmı kız iştee kötükedihüso
     
  16. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  17. _MySticqirl_

    _MySticqirl_ ÖZGÜR... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.234
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Böyle bir durumda asla katlanamam =)

    Ben yokken erkek arkadasım benım kız arkadaslarımla takılcak heeeeeee asla asla katlanamammmm..


    Kanka ayağı ..... ayağı =):eek:klava:
     
  18. 16 Haziran 2009
    Konu Sahibi : xxqozdexx
  19. xxqozdexx

    xxqozdexx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Telefonum yaklasık 1 aya kadar vardı tabıkı yanı ozamana kadar rahat raha t haberleŞıyorduk..fakat aıle ıÇınde yasadĞım bı takım problemler nedenı ıle telefon kullanmamaya basladım artık ayrıca erkek arkadasımla oturduĞum mesafe Çok yakın.. Çok kez konusmayı denedım acaba dıyorum benmı etkılı konusmayı beceremıyorum flan dıye ama ne yapmam gerektıĞını ınanın hıÇ bılmıyorum ve Çok morelım bozuk... =(