erkek dogum yaparsa

Konusu 'Komik ve İlginç Fotoğraflar !' forumundadır ve yuliya tarafından 24 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    24 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  1. yuliya

    yuliya d/e/n/g/e/s/i/z Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]
    erkeklerde dogum yapsın ya hep bizmi acı çekicez ama onların goruntusu biras traji-komik oluyo jeyyar:roflol:
     
  2. 24 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  3. EU1

    EU1 Guest

    Ay boggggghhhh igrencc tiksinccc yok bacim ben almiyim ben dogururum
     
  4. 25 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  5. aprileylem

    aprileylem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bence onlar böyle daha iyi ,resmi bile iğrenç beeeeeeeeeee
     
  6. 25 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  7. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    aaayy bune beee çok kötü bi görüntü
    eşimi hayel ettimde biran.adamdam soğuyasım geldi töbe töbe yaaaaa
     
  8. 26 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  9. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    aa bu arada normal doğum yapmış:roflol:
    neresinden çıkmış ki o öleee:sm_confused::1shok:
     
  10. 27 Şubat 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  11. yuliya

    yuliya d/e/n/g/e/s/i/z Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86


    :roflol: hakkatten neresinden cıkarıo bende onu düşünmemiştim sırnaşık şey
     
  12. 23 Mart 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  13. dilegim

    dilegim artık bambaşka biri Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.077
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    neresınden çıktıgını bende merak ettım yawwwwwww bırı açıklasın lutfen
     
  14. 22 Mart 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  15. aLLeGRia

    aLLeGRia Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Mart 2007
    Mesajlar:
    9.764
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    ayy çok kötü gözüküyo bence..herşey kadınlara yakışıyo yaa
     
  16. 22 Mart 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  17. PembeBeyaz

    PembeBeyaz gel artık bebeğimmm Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Çok kötü görünüyor ıyyykkkk kafamçokkarıştı
     
  18. 23 Mart 2008
    Konu Sahibi : yuliya
  19. yuliya

    yuliya d/e/n/g/e/s/i/z Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    236
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86

    sezeryanla doğurmuşta olabilir jeyyar