Erkek ne zaman ailesiyle tanıştırır :S

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve rafflessia tarafından 12 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  1. rafflessia

    rafflessia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar benim erkek arkadaşım askerde bende üniv 3. sınftayım beni ailesiyle tanıştırmaktan çekiniyor daha var daha var diyo sürekli 1buçuk yıl oldu aslında anneside görmek istiyomuş beni ama daha erken olduğunu düşünüyo acaba ciddi değil m beni oyalıyo mu diye düşüncelere dalıyorumm çünkü arkadaşlarımın sevgililileri ailesiyle tanıştırmak için can atarken benimki onların sokaktan geçince benle ayrı ayrı yürüdü nedeniyse herkes sorup dururmuş şimdi kim uğraşcak onlarla dedi :uhm: beni sevdiğini biliyorum bundan çok eminim ama neden buna yanaşmıyor anlamadım..
     
  2. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  3. sarilale0308

    sarilale0308 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.777
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    benimde 4 senelik bi ilişkim var ve 14 aydır da sözlüyüz..ilişkimizin 7.ayında fln sevgilim onlara yemeğe gitmemi teklif etti..birlikte ailesiyle tanışmaya gittim.annesi ilk defa bi kız arkadaşını eve getirdiğini söledi..sevgilimde değil ailemizde sülalemizde benim gibi bi başkası yok dedi.bu zamana kadar kimse kız arkadaşını evine getirmemiştir dedi.demek isteyeceğim şu ki;belki sevgilinizin ailesi de bu tarz şelere sıcak bakmıo olabilir,ya da sevgilinizin ailesinde böle şeler daha önce yapılmamışsa o da ne tür bi tepki alacağını bilmediğinden çekiniyo olabilir..herkes sorup dururmuş şimdi kim uğraşcak onlarla dedi sevgiliniz böle dediyse belli ki başkalarına hesap vermek istemio,uğraşmak istemio..Bence ortada çok büyütlcek bişey yok,herşeyin bi zamanı vardır illaki,zamanı geldiğinde sevgiliniz de sizi ailesiyle tanıştıracaktır..Çok büyütüp üstüne gitmeyin bence
     
  4. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  5. Dou_You_Wanna

    Dou_You_Wanna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.634
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    1. ayımızda abisiyle 1.5 yıl sonrada annesiyle ve babasıyla tanıştım.
     
  6. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  7. rafflessia

    rafflessia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yok cnm üstüne gitmedim de annesi arkadaşımın oğlu kız arkadaşını getirmiş biz göremedik diye laf sokmuş bi kere yani demek oluyo ki kadının karşı çıktığı bi durum değil erkekler ciddi olduğu kişiyi ailesiyle tanıştırır derler bende bu olaya yanaşmayınca acaba oyalanıyomuyum diye düşünüyorum :bbo:
     
    Son düzenleme: 12 Ağustos 2010
  8. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  9. rafflessia

    rafflessia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
     
  10. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  11. evlivecesur

    evlivecesur Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    239
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evlenicegi insani bulduguna inandigi zaman
     
  12. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  13. EDANUR_M

    EDANUR_M Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    senin için zor bir durum ama biraz daha bekle yada sor nedn tanıştırmak istemediğini üstüne gtmeden..
     
  14. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  15. __TanRIcA__

    __TanRIcA__ AfroDİt Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    7.528
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    sen peki bu karakterde bir erkeğe hazırmısınsengözlerimebaksanab
    mahallesine geldiği zaman elini bırakıp ayrı yürüyebilecek kadar zayıf karekterdeki birine?gamyoncuiremsu
    1.5 senelik sevgilisine bu hareketi yapıyorsa,ailesile tanıştırıp tanıştırmaması batmaz benim gözüme..
    çok iyi düşünyerimseniben
     
  16. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  17. rafflessia

    rafflessia Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    219
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    o gün sen benden utanıyo musun da benden ayrı yürüyosun dedim o da bana teyzem balkonda herkese söyler neden getirmedin eve diye muhabbetini yaparlar bisürü şey söyledi bende yok sen benden utanıyosun anladım dedim saçmalama dedi bisüre konuşmadık yolda sora konu kapandı ama benim aklımda bi soru işareti olarak kaldı...
     
  18. 12 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : rafflessia
  19. sedefonur

    sedefonur panik yok atancaz Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2009
    Mesajlar:
    10.137
    Beğenildi:
    1.154
    Ödül Puanları:
    238
    hani siz istersiniz de onun ailesi daha erken der,siz de beklersiniz tanışma için.. onu anlarım ama annesi de isterken erteletmesi ilginç geldi bana canım bilmiyorumkismile
    biz 3 yıldır çıkıyoruz, ben evlerine gidip resmi olarak tanışmadım,yolda karşılaştığımızda konuşuyoruz ama onun ailesi benimle tanışmak istiyor sedef ne zaman hazırsa o zaman gelsin kapımız her zaman açık ona diyorlar, sevgilim de ailesi gibi düşünüyor. ben erken olduğunu düşünüyorum. ben söz kesimi olmadan kısa bir süre önce resmi bir tanışma gerçekleşirse daha iyi olur diye düşünüyorum, sözü de 1-2 yıl sonra düşündüğümüz için tanışmayı erteletiyorum. ama tabii ki bu benim düşüncem.onlar benim düşünceme saygılı, ben onlarınkine. sen üniversite 3. sınıftaymışsın, duruma göre de tanışma olabilir yani.
    sevgiline zamanının geldiğini söyle bakalım, tanışma gerekçelerini söyle, o zaman ne diyecek?