erkek tarafi mi tepsi getirecek ?

Konusu 'Kız İsteme' forumundadır ve cansubeauty tarafından 27 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  1. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle burada cok sey gördüm okudumda söz tepsisiyle ilgii resimler.. süslemeler falan filan..,, simdi benim annem diyorki gereksiz erkek tarafi tepsi getirecek ama ben burda öyle görmedim..., bizim cok güzel bir gümüs tepsimiz var orta boylarda , sizce bunu süslemelimiyim söz icin.., yani erkek tarafi alyanslari getirecek.. söz tepsiyide ben süslersem yüzükleri üstüne koyariz degilmi??...., süslemelimiyim.. yoksa erkek tarafi mi getirir? (gerci erkek tarafinin süslenmis söz tepsi getirdini görmedimde duymadimda) .. bir yardim ederseniz cok sevinirim gercekten.., simdi birde süslemem sonra put gibi kaliriz basit bir gümüs tepsinin üstünde yüzükleri koyarsak :shok1:...

    lütfen bir yardim edin kizlar... simdiden tskler hepinize...
     
  2. 27 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  3. ozlesek

    ozlesek Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ben nişanım için tepki kullanmıcam nişan yastıkları var çok güzel onlardan alıcam ama bence tepsiyi süslemelisin kurdele kesicekseniz makasıda yine aynı şekilde kurdeleyle falan süsleyebilrsin :) bence çok hoş olur
     
  4. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  5. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yani süslemeliyim dimi canim?? tepsiyide makasida süslim?? ondan sonra alyanslar üzerine koyulur.., yastiklarda cok hos tabiki ama ben tepsiyi heves etim onu süsliyim ben ozaman canim of of nasil süslenir hic bilmiyorumki :S ,
     
  6. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  7. laylay

    laylay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2010
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    41
    Kirmizi gül yapraklari cok hos oluyo tepside simdiden hayirli ugurlu olsun mutluluklar dilerimalkisalkisalkis
     
  8. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  9. Tripliii

    Tripliii Yeni Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.829
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Kesinlikle süslemelisin canım. Erkek tarafı getirmez söz tepsisini. Sonra ortada kalma.
     
  10. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  11. yellowbomb

    yellowbomb günün birinde!!! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    kız cansu noluyoo bana söylemeden sözleniyonmu aaaa:)
     
  12. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  13. pnar1

    pnar1 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2009
    Mesajlar:
    450
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    cansu öncelikle hayırlı olsun,bende aralıkta aynı şeyleri yaşayacağım,Annenin demiş olduğu erkek tarafının getireceği tepsi muhtemelen,çikoltayla beraber getirdikleri gümüş tepsidir ama o size hediyedir yüzüklerin sunulması olmaz.Bnede tepsimi yastıkmı kararsız kaldım,ama her iki şekildede süsleme yapmalısın,mesela tapsinin içine incilerle ve nazar boncuklarıyla yada renkli boncuklarla serpme yapabilirsin,,makasada kurdele falan yapabilirsin belki fiyonk şeklinde,sana yazarken bende kendim için düşünüorum,ne bileyim bu tür şeyler olabilir ,ne yaptıysan bize yazmayı unutma.kaydirigubbakcemile2
     
  14. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  15. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    haha yok canim nereddeeee daha bekliyoruz bakalimda.., benimki hep az kaldi falan diyorda benimde kafama takildi ortada kalmiyim diye bir bilgim olsun .. almanyada oturuyorum ya malzeme satan dükkan bulmak lagzim birde of of nereden bulacaksam:S isim zor valla.. :) insallah olur yakinda bende süslerim hemen.. simdiden düsünim en iyisi nasil süsliyecegimi :) :nazar:
     
  16. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  17. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yazarim canim tesekürler:).. seninde hayirlisi olsun canim.., ben daha beklemekteyim ama olsun bi fikrim olsun dedim :) simdiden nasil süsliyecegime karar verim ozaman.. dedigin gibi ortada kalirim yoksa.., erkek tarafi cikolata getirir dedigin gibi en iyisi bizim tepsiyi süslemek :) tskler canim öpüyorum seni :)
     
  18. 28 Ekim 2010
    Konu Sahibi : cansubeauty
  19. cansubeauty

    cansubeauty Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2010
    Mesajlar:
    991
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tesekürler canim , bencede süsliyim en iyisi sonra yüzükleri koyacak sade bir tepsi olmasin ortada kalirim dedigin gibi bir özeligi olmaz.. süslemek en iyisi :) tskkk yardimin icin opuyorumnanaktan