erkekler evlencekleri kadının gelirinin kendinden düşük olmasını mı tercih ederler

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve ankara1982 tarafından 27 Mart 2008 başlatılmıştır.

    27 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  1. ankara1982

    ankara1982 Guest

    erkekler eşleri kendinden çok kazanıyo diyo eziklik mi hisseder. ya da ekonomik özgürlüğü olmadığı için eşlerinin kendilerini terk etmeeyeceği konusunda kendilerini daha mı güvende hisseder. ki ben erkek olsam eşimin benden başka çaresi olmadıından beni terk etmiyor olmasını istemem.Şeniz
     
  2. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  3. delikizinturkusuyum

    delikizinturkusuyum Hoşgeldin MİRZA'm... Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.071
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Ben öncelikle kendimden örnek vereyim.
    Evlendiğimizde ve öncesi dönemde eşimin geliri benden düşüktü.
    Ama eşim bunu hiçbir zaman kompleks meselesi yapmadı, sorun etmedi.
    Kendini ezik de hissetmedi hiç..
    Zaten daha sonra kendi işini yapmaya başlayıp, benim gelirimi kat kat geçti o başka...
    Konunun özüne gelirsek, eğer kadın bu durumu eşine karşı bir koz olarak kullanmıyorsa, gelirinin düşük olması erkeğin kendisini ezik hissetmesine yol açmamalı ve de evlilikte sorun teşkil etmemeli bence.
    Bu biraz erkeğin özgüveniyle alakalı bişey sanırım..
     
  4. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  5. Kite_Runner

    Kite_Runner Pretty Woman Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    591
    Beğenildi:
    58
    Ödül Puanları:
    113
    Hala bu durumu sorun eden erkek ya da eşinin kafasına kakan
    kadınlar vardır muhtemelen...

    Ama bu devirde aslolan geçinip, geçinememek....
    Kimin fazla kimin az aldığından daha önemlisi geçinebiliyor durumda
    olmak...
    Geçim telaşıyla insan ne kadar kazanabiliyorsa kazansın da
    rahat edelim biraz diye bakıyor artık bence...

     
  6. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  7. rosenoire

    rosenoire Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    37
    Ödül Puanları:
    148
    Ben günümüzde böyle erkeklerin çok azınlıkta olduğuna inanıyorum,ne yazık ki artık erkekler parası çok olan kadına ve kıza daha fazla ilgi duyuyor , yani parası çok olan kadın sorun olmuyor ,tam tersi erkekler için bir güvence oluşturuyor .
     
  8. 27 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  9. valla ağzımdan almışsın lafı arkadaşım zaman öyle olmuşki etraf çıkarcı erkek dolu ....:1no2:
     
  10. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  11. sanat

    sanat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    608
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet kimi kaç para alıyosun diye soruyo kimi karım parasız kalsın her dediğimi kabullensin diye bakıyo
     
  12. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  13. zeycen

    zeycen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu devirde mi :roflol: hiç sanmıyorum :kahve:
     
  14. 28 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  15. Asortie

    Asortie bun@luzumvar.. Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    9.330
    Beğenildi:
    607
    Ödül Puanları:
    238
    erkekten erkeğe değişir canım bea
     
  16. 29 Mart 2008
    Konu Sahibi : ankara1982
  17. sahra87

    sahra87 Bilemiyorum... Üye

    Katılım:
    7 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.116
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    evlendikten sonra zaten senin paran benim param olayının bitmesi gerektiğine inanıyorum...evlilik bir paylaşımda herşey paylaşım içinde olunmalı..tasarruf edilmesi gereken kısım ayrılır geri kalan plan dahilinde harcanılır..eşlerinden gizli kenara para atan kadınları da kınıyorum.kendini güvende hissetmiyorsan ve gelirin varsa zaten o evliliği niye devam ettiriyorsun..artık zaten erkekler dediğiniz gibi paralı kadınlara bakıyor herkes farkında artık geçimin zor olduğunun tek maaşla..