Erkekler nasıl kızlardan hoslanırlar?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve sinem_06 tarafından 22 Haziran 2008 başlatılmıştır.

    22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  1. sinem_06

    sinem_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.029
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    108
    kızlar bu erkeklerın kullanma klavuzu var mı acaba..
    bı genelleme yaparsak sızce erkekler
    nazlı kızlardan mı hoslanır
    sert dobra kızlardan mı
    sessız ıcıne kapanık duygusal kızlardan mı
    yoksa gulen sımalı mutlu gorunen hareketlı kızlardan mı
     
  2. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  3. elacik

    elacik askim asklarindan bulasin Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    485
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Guzel bi soru cnm, vallah ben aile kizlardan hoslanirlar fln diye saniyordum ama simdi gittikçe serbest kizlara gidiyorlar yani daha dogrusu simarik kizlar daha cok kazaniyorlar maalesef
     
  4. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  5. EU3

    EU3 Guest

    Erkeklerrrrrrrrrrrrrrrr,kadın kılığına girmiş ,eşşekten bile hoşlanır.bu millet biraz dengesizdir....bu benim fikrim naçizane
     
  6. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  7. iremsu

    iremsu MaBel Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    bunlar her çeşit kızlardan hoşlanır eminim :icecream:
     
  8. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  9. sinem_06

    sinem_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.029
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    108
    dımı..haklısın valla kadın gıbı olsun da ne olursa olsun:eek:klava:
     
  10. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  11. sinem_06

    sinem_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.029
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    108
    haklısın ela
    eskıden aıle terbıyesı gormus ıs guc bılen sessız kızlardan hoslanırlardı ama artık devır degıstı bız nası degıscek bılmıyorum
    :1shok:
     
  12. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  13. elacik

    elacik askim asklarindan bulasin Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    485
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben hic anlamiyorum bunlari, gercekten devir degisti..O tur kizlardan nsl hoslaniyorlar anlamiyorum
     
  14. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  15. sinem_06

    sinem_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.029
    Beğenildi:
    90
    Ödül Puanları:
    108

    aynen canım bende anlamıyorum
    sahsen ben bana kadınlık yapacak bı kadından once cocuklarıma anne olabılecek bırını secmek ısterdım

    :1hug:
     
  16. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  17. elacik

    elacik askim asklarindan bulasin Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    485
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yani ilk once erkekler oyle derler aile kizi ariyoruz fln diye, sonra biktiklari zaman onlara kosuyorlar ne de olsa onlarla ihtiyaclarini yapabiliyorlar, onlar icin muyum olan o
     
  18. 22 Haziran 2008
    Konu Sahibi : sinem_06
  19. EU1

    EU1 Guest

    Aynen doğru walla kızlar, eskiden hanım sessiz akıllı uslu iş güç bilen kızlardan hoşlanılırdı mantıklısı da o gibiydi, şimdiyse hiç önemsenmeyen özellikler oldu bunlar..