Erkekler neden evlenmez

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve sel tarafından 10 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  1. sel

    sel İkimiz ve oğlumuz Pro Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenildi:
    99
    Ödül Puanları:
    153
    Erkekler ve evlilik... Bu iki kelimeyi yan yana getirmenin ne kadar zor olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçek. İşte erkeğin evlenme zamanı. Erkek arkadaşınızla evlenmek istiyorsunuz ve onu evlilik yoluna sokmak için birtakım stratejiler uyguluyorsunuz. Bu noktada size hatırlatmak istediğimiz bir şey var: Yapacağınız hiçbir şey onun evliliğe hazır olma sürecini çabuklaştırmayacak.
    Neden mi? Çünkü erkeklerin de kendilerine has bir biyolojik saatleri var dolayısıyla sadece hazır olduklarında nikah masasının yolunu tutacakları aşikar.

    Hangi erkeklerin biyolojik saatleri ‘evliliği’ gösteriyor gelin hep birlikte bir göz atalım…

    Bekar arkadaşlarla her gece barlara gitmek artık çekici gelmiyorsa 2500 erkek üzerinde yapılan bir anketin sonuçlarıyla hazırlanan ‘Why Men Marry Some Women and Not Others’ adlı kitabın yazarı John Malloy artık bekar arkadaşlarıyla o bar senin bu bar benim dolaşmaktan sıkılan erkeklerin evliliğe hazır olduğunu söylüyor. Malloy kitabı için konuştuğu 17-70 yaş arası erkeklerin evliliğe hazır hissettiklerinde bir zamanlar favori mekanları olan yerlere artık takılmak istemediklerini itiraf ettiklerini belirtiyor.

    30 yaşında evli bir bilgisayar teknisyeni olan Joe T. konuyla ilgili bakın neler söylüyor: ‘Cuma gecelerimi bekarların takıldığı bir barda içerek ve kızlara asılarak geçirirdim. Fakat bir gün o barda eğlenmediğimi aslında sadece eğleniyormuş gibi yaptığımı fark ettim ve evde takılma fikri daha çekici gelmeye başladı’.

    36 yaşındaki yeni evli Rob F. ise şunları söylüyor: ‘Bir gün artık modellerle yatmak istemediğime karar verdim. Çünkü seviştikten sonra sohbet etmek istediğimi fakat hiçbir zaman böyle bir ortam yakalayamadığımı fark ettim’.

    Maddi olarak bağımsızlığını kazandıysa

    Terapist Dr. Tina Tessina konuyla ilgili şunları söylüyor: ‘Erkeklerin bir biyolojik saatleri var fakat bu saat kadınlarınkinden farklı çalışıyor. Birçok erkek bir aile kurmadan önce yeterli bir maddiyata sahip olmak istiyor. Eğer hala kendi faturalarını öderken zorlanıyorsa o zaman artı bir kişinin faturalarını üstlenmek istemeyecektir’.

    27 yaşındaki Julia sevgililerini müzisyenler arasından seçtiğini fakat bu seçimlerinde her zaman yanlış bir şey yaptığını fark ettiğini söylüyor ve şöyle devam ediyor: ‘Hepsi çok seksiydi fakat bir yere çıktığımızda genelde hesabı ben ödemek durumunda kalıyordum. Daha sonra hayatımda bir değişiklik yaptım ve bir muhasebeciyle çıkmaya başladım. Mükemmel bir vücudu yoktu belki ama sevgi dolu bir kalbi ve düzenli bir işi vardı. Onunla şu an evlilik hazırlıkları yapıyoruz’.

    İçindeki baba olma arzusunu keşfettiyse

    Internetteki bir arkadaş sitesinin editörü olan Carol Morgan şunları söylüyor: ‘Çocuklara ilgi gösteriyor ve size çok güzel çocuklarınızın olacağını söylüyorsa o evliliğe hazır demektir’. John Malloy ekliyor: ‘Erkeklerin çoğu çocuklarıyla balık tutmak ya da top oynayabilmek için çocuk sahibi olduklarında yaşlarının genç olmasını ister. Üniversite mezunu erkeklerin çoğu 28-33 yaşları arasında evlenmek istiyor. Hukuk, tıp gibi bölümlerde ihtisas yapanlar ise 30-36 yaşları arasında evliliğe sıcak bakıyor. Bir erkek 37’sini geçtiğinde hala bekarsa o erkeğin evlenme ihtimali çok düşüktür. 43. doğum gününde hala bekarsa o zaman yüksek ihtimalle hayatı boyunca bekar kalacaktır’.

    Sıfatı ‘erkek arkadaş’ olsa da size kocanız gibi davranıyorsa

    ‘Date Out of Your League’ adlı kitabın yazarı April Masini erkekler ve evlilik konusunda bakın neler söylüyor: ‘Eğer bir erkek size eşi gibi davranıyorsa, yani sizinle gelecek planları yapıyorsa, sizi ailesi ve arkadaşlarıyla tanıştırıyorsa ve gün içinde sizi arayıp hayatının detayları hakkında bilgiler verip, sizin gününüzün nasıl geçtiğini soruyorsa, bu adam evliliğe hazır demektir’.

    Beraber olduğunuz erkeğin gelecek için ne düşündüğünden emin değilseniz onun hareketlerine ve sözlerine dikkat edin. Gelecekle ilgili kurduğunuz planları duymazdan geliyor ve bu tarz konularda konuşmak istemiyorsa sevgiliniz nikah masasına oturmaya hazır değil demektir. Bu noktada yapacağınız en güzel şey ona ne hissettiğinizi ve ondan ne beklediğinizi açıkça anlatmaktır. Unutmayın o hazır değilse etrafta evliliğe sıcak bakan bir sürü başka erkek var.
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 10 Ağustos 2008
  2. 10 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  3. EU1

    EU1 Guest

    En son cümle çok güzel hee

    Unutmayın o hazır değilse etrafta evliliğe sıcak bakan bir sürü başka erkek var.
     
  4. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  5. aynen sana katılıyorumhihoyyythihoyyythihoyyyt
     
  6. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  7. belli bi yasta erkekler artik cok merakli oluyorlar evlilige
    cunku arkadaslari hep evlenmis oluyor hepsi esleriyle takiliyorlar biyerlere gidiyorlar
    bunlari gore gore artik evliligi cok ister hale geliyorlar
    ama daha gencken de kaciyorlar evlilikten
     
  8. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  9. son cümle süper olmuş yaaa......:roflol:
     
  10. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  11. fisneli.browni

    fisneli.browni Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    316
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    evlilik kişiden kişiye değişir bazı kadınlarda olduğu gibi erkeklerde tek bi insana bağlı kalmak istemezler 60-70 yaşlarına gelene kadar özgürce takılmak isterler bazılarıda ergenlikten başlayarak ne kadar deli çağında olsalarda tek bi insanla ömür boyu yaşamak bir eve bağlı kalmak isterler ama ne kadar yek takılan insanlarda olsa 30 unu aştıktan sonra evlenip bi yuva kurmak düzeyli bi hayat isterler tabi istemiyenlede söz konusudur ama kimse aşkın gücüne dur diyemez kaç yaşlarında olusa olsunlar eğer aşıklarsa sadece sevgiği kişi yi ömür boyu yanlarında isterler ve bu bazı arzularından fedakarlık verirler ve aşıkken anlarlar mutluluğun bu düzeyde olduğunu.................göreceli kavamlerdır :asigim::asigim::asigim::nazar:
     
  12. 11 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  13. EU1

    EU1 Guest

    ne garip dimi, hep erkekler evlilikten kaçıyor.birazda kadınlar kaçsın yavvvvv
    bu yaratıklar ne sanıyorlar kendini
     
  14. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  15. pearl:)

    pearl:) Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    283
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    88
    kızlar bızde de işler ters erkek arkadasım planlar yapmaya basladı sımdıden bende hıcbırsey yok kaydirigubbakcemile2dınlemedeyım sımdılık. delı oluyo askımmm bı gun kaydirigubbakcemile ıste boyle goturmezse ıyı kaydirigubbakcemile3 ...
     
  16. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  17. Sensible

    Sensible Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.835
    Beğenildi:
    97
    Ödül Puanları:
    108
    Biz erkek arkadasimla yapiyoruz evlilik planlari ama o benden fazla merakli.
    Uzun süre nisanli kalmak istemiyormus. Bu sorun yaratirmis.
    Ayrica hemen cocuk sahibi olmak istiyormus. Ben buna karsi ciktim biraz. En az 2 sene gececek dedim. Oda en fazla 2 sene gecmeli dedi. Cocuk evliligin kilidiymis:)) yerim onuda cocugunuda (her ne kadar sinir etsede beni bazen:))

    Benden daha fazla hazir evlilige. Ben kendimi hazir hissetmiyorum ama. Onunla olsun ama 2-3 sene sonra.
     
  18. 17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : sel
  19. EU1

    EU1 Guest


    öle canım da kızlar da ulasamıcakları erkeklerın pesınden kosup koca yapmaya calısıyolar
    aman capkınken avlıyayım bn olsun fln derdındeler onlar da sureklı ıstenen evlenmeyen erkek fln oluyo nee sacma