erkekleri nasıl elimizde tutarız...

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve sheaf35 tarafından 20 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  1. sheaf35

    sheaf35 aşk yorgunu Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    425
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ARKADAŞLAR YENİ BİRİYLE TANIŞTIM AMA DEDİĞİM DEDİK VE BENDE DİK BAŞLIYIM.SİZCE NASIL DAVRANMALIYIM.ONU ELİMDE NASIL TUTABİLİRİM.FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM hihoyyyt
     
  2. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  3. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen niye elinde tutmaya çalısıyorsun kı
    sadece tartışmalarınızda biraz daha alttan alırısın olur biter:nazar:
    eğer sana yanlış bir hareketi olursa bunlar geçerli
    ama yok normalde diyorsan cilveyi işveyi elden bırakmayacaksın
    canımlı cicimlı olacaksın
     
  4. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  5. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.771
    Beğenildi:
    807
    Ödül Puanları:
    153
    Bence olduğun gibi ol...

    Zaten seninle olmaya niyeti varsa elinde olacaktır.. :ecrin_bebek:
     
  6. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  7. sheaf35

    sheaf35 aşk yorgunu Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    425
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    haklısınız kızlar.ama bu erkekler kızlardan ne bekler çözemedim.kızsın biraz alttan al diyor.her dediğine evet mi demeliyim onun gönlü hoş olsun die anlamadım.çok diklenirsem usanır mı bilemiyorum napcam bennnnnnnnnn
     
  8. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  9. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.300
    Beğenildi:
    17.166
    Ödül Puanları:
    488


    Aldın bilmem kac metrelik halat...
    Bi ucunu sevgilinin uygun yerine bagla diğer ucunu sen elinde tut.
    aaa bak elinde gidemez bi yere:nazar:

    Kendin ol... Yapmacık olma.
    biraz esneklik yeterli:nazar:

     
  10. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  11. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.300
    Beğenildi:
    17.166
    Ödül Puanları:
    488

    dişi kuş yuvayı yapar misali düşünmüştür o...
    herşeyine tamam diyip boynunu sallarsan...
    İstemediğin şeyleri dahi zamanında yaparsın.-tatlicadiarzu-
    Herşeyine evet dememelisin. Kendine uygun olan yapacagın şeylerine evet diyebilirsin.


     
  12. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  13. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.771
    Beğenildi:
    807
    Ödül Puanları:
    153
    Kendin gibi olacaksın...
    İstemiyorsan hiçbir şeyi alttan almana gerek yok..
    Daha şimdiden alttan alırsan oooo :nazar:
    Erkekleri böyle kötü alıştıran bizleriz malesef mirmirmirmir
     
  14. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  15. hiç hoşlanmadığım şeyler bunlar ayartmak, elinde tutmak vs..
    sizi sizolduğunuz için sevecek biri değilse olduğunuzdan farklı davranıp bir aşk yaşamaya kalkışmayın.. bu hem kendini hem karşındakini kandırmaktır..
    illaki biyerde patlak verirsiniz zaten.. çünkü aşık olduğu siz değil sizin ona oynadığınız karakter olacaktır..
    kendiniz güveniniz yoksa böyle bir aşka da soyunmayın :nazar:
     
  16. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  17. MeriSu

    MeriSu Oh Papatya! Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    533
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    Rol yaparsan nereye kadar rol yapacaksın. Kendin ol, ama her zaman derim erkekte birazcık kaybetme korkusu olacak, o yüzden sevdiğinizi öyle deli gibi belli edip sıkarsan bi bakmışsın uçup gitmiş.
     
  18. 20 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : sheaf35
  19. sheaf35

    sheaf35 aşk yorgunu Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    425
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    86
    ya zaten ben yapmacık olamam.kasmıcam kendimi ya isterse yol alsın napıyım.kendimden taviz verememki.ama bende biraz fazla cadıyım sanırım hemen cvp veriyorum dik dik oda kızıyo :))