Erken Dogum beLırtılerı NeLerdır?

Konusu 'Ekim Anneleri' forumundadır ve SeADeniz tarafından 4 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  1. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ArkadasLar ben bugunlerde Resmen Dogum sancısı cekıyorum ıkıncı hamılelıgım ılk gunden berı cok zor bı hamılelık gecırıyorum uzandıgım zaman artık kalkamıyorum kasıklarım agrıo mıde agrısı zaten hepımızde var? ama Cok korkuyorum 7. ayımızdayız acaba erken dogum yasayabılırmıyım cunku ıkı gundur resmen dogum sancısı cekıorum cok korkuorum ne yapmalıyım?
     
  2. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  3. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canım benim geçmiş olsun.dr.unla görüştünmü canım bu durumu?senin 2.hamileliğin daha deneyimlisin..sanırım sancı sıklaşırmış..kasılma ve sertleşme falan olurmuş ama bunlar okuduklarımız tabi.belki deneyimli arkadaşlar daha iyi yardımcı olurCADIARZU
    ama geçmezse dr.unu bi ara derim ben..
     
  4. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  5. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Zaten 10 Gun Sonra Dogum ıznıne ayrılacam Esım Cok Israr Edıo Doktora GıdeLım V.s ben DoktorLuk bır Sey yok Cok Soguk Su Icıorum belkı Ondan dır dıe dusunup kendımı avutuyorum ama sanırım sudan degıldır cunku asırı derecede karnım Sertlesıyor Ama bole Devam ederse bugun doktora mutlaka gorunecem Tskler
     
  6. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  7. fulya79

    fulya79 Guest

    Canım bence hiç ihmal etmeden doktoruna git aklında kalacağına hem için rahatlasın hemde tedbir almış olursun.
     
  8. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  9. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Cok hakLısın , cok ıhmal Edıyorum gercekten esım bıle benden cok dusunuo...
     
  10. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  11. WaterLilly

    WaterLilly Rüya'm benim Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2007
    Mesajlar:
    490
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    geçmiş olsun. ben 31. haftamdayım ve neredeyse 21. haftadan beri o kasılmaları hissediyorum. bebek büyüdükçe kasılmanın şiddeti ve ağrısı biraz artıyor. düzenli olursa ve saatte 4 taneden daha fazla olursa tehlikeli diyorlar. doktorum magnezyum vermişti onu kullanıyorum hala. korkmuyorum dersem yalan olur ama yapacak birşey yok. Allahım bebeklerimizi korusun sağlıkla günleri gelince dünyaya gelsinler inşallah.
     
  12. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  13. bride_

    bride_ vARmı NaZo GibiSİ Üye

    Katılım:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.246
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    106
    Aynen..
    Bende 21 den beri kasılıyorum şimdi 33 üm..Umarım 4 hafta daha dayanır bebeğim..Karnım taş gibi oluyor, nefesim kesiliyor o an...Bazen düzenli oluyoır, bir saat içinde 4-5 defa olduğuda oluyor sonra saatlerce olmuyor...
     
  14. 5 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  15. eylul.b

    eylul.b Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.523
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    en önemli belirtileri adet sancılarına benzer kramp tarzı ağrılar,pozisyon değiştirmekle geçmeyen bel ağrıları,vajinal akıntının artması,bağırsak krampları imiş.biraz önce arştırdım.elle kontrol etmek lazımmış.bunu da şöyle yapıyomuşuz arkadaşlar.avcunuzun içini karnınıza hafifçe dokunduracakmışız.avcunuzun altında uterusun toplanıyor hissi vermesi kasılma belirtisidir.bu esnada ille de ağrı olmaz.saatte 4 kez veya daha sık ortaya çıkan kasılmalar da mutlaka doktorunuza başvurunuz
     
  16. 6 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  17. phatosh

    phatosh minik kahramanım benim!.. Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.159
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    SeADeniz gittinmi canım dr.a?merak ettim..o günden sonra bidaha sesin çıkmadı..iyi haberlerini bekliyoruz canım...a.s.
     
  18. 14 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : SeADeniz
  19. SeADeniz

    SeADeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Phatosh Canım Tsk Ederım ıLgın ıcın .. Doktora Gıttım Zaten bı gun oncesınden acıle kaldırdılar Sancım falan yoktu Bocekten korktugum ıcın fenalık gecırdım Aılede telas ıcınde hastaneye goturdu hemen :) Dun gıttım ıste Doktora bı Sorunum Yok ıı ımısım ama bebegımın gelısımınde bıraz problem vardı oda benım beslenmeme baglı hayırlısı ıle her sey ıyı olacak ınsallah