erken doğum,düşük yapan bebeğini kaybeden arkadaşlar hadi paylaşmaya buyrun

Konusu 'Duyuru : Maalesef bebeğimi kaybettim : (' forumundadır ve semaveela tarafından 15 Mart 2009 başlatılmıştır.

    15 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  1. semaveela

    semaveela hayallerim doğdu Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    erken doğum düşük yapan arkadaşlar yaşadıklarımızı paylaşalım önce neler yaşadık sonra neler.tetkikler teşhisler sonrasında neler yaptık burdan paylaşalım
     
    Son düzenleme: 23 Temmuz 2009
  2. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  3. eltu

    eltu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım seni cok ii anlıyorum daha 18 gun önce ikizlerimi erken dogumdan dolayı kaybettim kızım 2gün oglum 1gun yasadı ömrümden ömür gitti ve benim hiç sorunum yoktu hersey 1gunde oldu birkac gun önce dr daydım kontrolde ve hiç sorun yokru 5 gun sonra dogum yaptım bebeklerim 24 haftalıktı kız dogduktan snr sancılarım dursun diye bekledik erkek 2gun içimde tuttum ialaclarla yeterki nekadar gec olursa okadar ii dedi dr lar yasama sansı artsın diye ama küçük erkegim daha az yasadı hayatımda bukadar serum igne ilac yemedim 3gunde 2normal dogum yaptım 2.dogumdan snr hayati tehlikem oldugu sölenmiş 1saati atlatmam cok önemliymiş ve buyuzden bana bebeklerimin öldügünü bile sölemediler ben bi umut yasamaları için dua ediyordum megersem meleklerim gömülmüş bile ben tehlikeyi atlattım ama ne yasadıgımın bilincindeyim ne kendimin allahım bize sabır versin yeni bebeklerimizi saglıklı bişekilde kucagımıza almak nasip etsin inşallah
     
  4. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  5. semaveela

    semaveela hayallerim doğdu Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    canımbenim çok çok geçmiş olsun başın sağolsun allah bidaha yaşatmasın hiçbirimize benimde hiçbir sorunum yoktu rahimdeki hafif kaviste sebep değilmiş zaten sonrada araştırıldı sadece stresim çoktu çok koşturuyodum ama doktorum bunlarında pek sebep olmıycanı söyledi yaşadıklarımız çok benziyor benim içinde hayati tehlike var demişler hastanede daha birsürü şey demişler çok zor daha bugün kabus gördüm yine aynı kabus hastanedeyim tekim yardım edin diye koşturuyorum gerçektede benzeri olmuştu tektim yoğun bakımda kimse yoktu hep yardım edin diye bağırdım kmse bakmıyodu bakmayınca bende geliyo bebek diye bağırınca gelip bakıyolardı şanssızlığım kendi doktorum gelemedi çünkü ben doğum olcağını pek hesab edemedim tıp fakültesine gittim doktorumda devlet hastanesi doktoruydu içeriye girene kadar telefonla konuştuk sadece neyse arkadaşım şimdi nasılsın neler yaşıyorsun neler düşünüyorsun.
     
  6. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  7. gulkurusuu

    gulkurusuu güzel günler, bizi bekler Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.619
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hanımlar çok üzüldüm. Allah sabır versın. çok zor ama çok zor. Allah bır daha yaşatmasın. :teselli:
     
  8. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  9. EU2

    EU2 Guest

    bende evliliğimin 6. yılında 4. aşılamayla hamileydim,sonunda hayallerim gerçek olmuştu ve bebeğim yola çıkmıştı,, ben ve babası sabırsızlıkla bekliyorduk ,, gözümüzden sakınıyorduk , herşey çok güzel gidiyordu hiçbir sorunum yoktu,ta ki 33+3 olana kadar ,, sabah uyandım ve bende bir tuhaflık vardı belimde kasıklarımda ağrı ve karnımda sertleşme vardı ,, ama doğumumun başladığı aklımın ucuna bile gelmiyordu,,o gün tesadüf o ki kontrolüm vardı kontrolwe gittim ve 2cm açılmam vardı doğumum başlamıştı,, apar topar hastaneye yatışım yapıldı ve sadece 2 gün durdurulabildi,33+5 olduğumda oğlumun kalp atışları nst de çok yükseldiği için acil sezeryana alındım ,,bebeğim sadece 24 gün yaşadı senağlama o 24 günü nasıl geçirdiğmi anlatsam burda sayfalar yetmez senağlama Rabbimden dileğim hayırlı ve sağlıklı şekilde yeniden anne olmak:Saruboceq:,,Rabbim bu sefer inş. bebeğimi kucağıma almayıda nasip eder inş..Rabbim tüm dileyen herkeslere göndersin bebişlerini inş.:Saruboceq:
     
  10. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  11. semaveela

    semaveela hayallerim doğdu Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    sağol canım allah kimseye yaşatmasın herkeze sağlıkla evlatlarını kucağına almayı nasip etsin
     
  12. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  13. semaveela

    semaveela hayallerim doğdu Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    ah canım çok geçmiş olsu allah sabırlar versin demekki annelik içgüdüsü bende konduramadım hiç aklıma gelmedi suyum gelince doğum yapacağım. ben kendimi hep yanlız hissediyordum iyiki yazdınız arkadaşlar sanki bitek benim başıma geldi diyordum artık yapacak bişey yok geriye dönü yok allah bundan sonrası için yardımcımız olsun bidaha yaşatmasın aynı acıyı hep güzel haberlerle yazalım burdan inşallah.:Saruboceq:
     
  14. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  15. EU2

    EU2 Guest

    sağol canım Allah razı olsun ,Rabbim bir daha aynı acılar yaşatmasın inş..yanlız değlz tabi ki de o kadar çok bebeğini kaybeden anne var ki,,Rabbim bu acılarımızı unutturacak başka acı vermesin inş..
     
  16. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  17. semaveela

    semaveela hayallerim doğdu Üye

    Katılım:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    amin canım şimdi ne yapıyorsun biraz anlatabilirmisin nekadar oldu tam bu olay geçeli olanlardan sonra neler yaşadın?
     
  18. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : semaveela
  19. EU2

    EU2 Guest

    17 temmuzda doğum yaptım ve 9 ağustos ta bebeğimi kaybettim, bebeğimi kaybedeli 8 ay oldu , ve hala dün gibi:KK43:( 8 ay dan bu yana bir ara antidepresan kullandım ve baktım bu böle olmayacak bıraktım hapları ve kendikendimin psikoloğu olmaya karar verdim ,, ve bazen kendime yenik düşsemde ,, güçlü olmaya çalışıyorum,, bebeğimi kaybettikten sonra asla bir daha tedavi olmayacağım demiştim ama yanılmışım,,,şu an araştırma evresindeyim 29 mayısa gün aldım kromozom testi yapılacak ve ondan sonrada gerekirse tekrardan aşılama yaptırmak istiyorumm,, sen neler yapıyorsun??