erken doğum korkusu

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve utkumuz tarafından 28 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  1. utkumuz

    utkumuz oğluşum abi olacak Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    23 haftalık hamileyim.kızlar erken doğum yapmaktan korkuyorum,bi köy okulunda çalışıyorum günlük 1 saat gidiş bi saat geliş yapıyorum aslında okullar tatil olacak ama içimde hep bi korku var.bi sağlık sorunum yok şu ana kadar çok şükür.ama içimde öyle bi tedirginlik var,40 dklık yolculuk ta yapsam korkuyorum.acaba yolculuk erken doğuma neden olur mu,ya da neler erken doğuma neden olur,bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim,Allah hepimizin yardımcısı olsun.
     
  2. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  3. KuzeyinGelini

    KuzeyinGelini Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2010
    Mesajlar:
    603
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba cnm, ben de maraşlıyım :)
    doktorumun demesine göre 5 saatten fazla yapılan otobüs yolculuğu bebek için sakıncalı. sen 40 dakika en fazla 1 saat yolculuk yapmış oluyorsun. hem bebeğin sağlıklı olmasa ve düşük riskin olsa ilk 3 ayda o yola dayanmazdı yavrun. için rahat olsun bence. eve gittiğinde de uzat ayaklarını dinlen. sağlıkla alacaksın bebeğini kucağına inş.
     
  4. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  5. karamel06

    karamel06 Hayat SENİNLE güzel KIZIM Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    Canım öyle bir riskin söz konusu değilse kendini ve bebeğini boşuna üzüp evham yapma.. Bak ne güzel yolun yarısını bitirmişsin bile.. İnşallah sağlıcaklada bebeğine zamanında kavuşursun.
    Bende 5 haftalık hemileyim ve yüksek derecede düşük riskim var myomumdan dolayı.. Bende her an sanki bebeğimi kaybedecekmişim düşük yapacakmışım gibi korkuyla yaşıyorum. Yalnız kalmaktan bile korkar oldum.. ;Panik atak oldum çıktım yaaa senağlama
    Rabbim inşallah isteyen herkese sağlıklı evlatlar verir.. Olanlarıda sağlıcakla kavuşturur. :Saruboceq:
     
  6. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  7. NerYun

    NerYun Bir ben var,benden içerde Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    823
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım bence de evham yapmaya gerek yok.İyi düşün iyi şeyler olsun.
    Devamlı aynı şeyi düşünme, kendini ve bebişi üzersin zemuszemus
     
  8. 28 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  9. NerYun

    NerYun Bir ben var,benden içerde Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    823
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım, Allah yardımcın olsun.Umarım düşük tehliken yakın zamanda geçer. Pozitif düşünmeye çalış opuyorumnanaktan
     
  10. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  11. sehrayin

    sehrayin gül kokulu kızım Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    321
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    bende 5 haftaıkken hastaneye yattım, doktor düştü zannetti o kadar kanamam vardı
    ultrasona aldı bebek duruyo dedi kendide şaşırarak
    ben hastanede yattım yerimden hiç kalkmadım
    3 gün sonra eve çıktım evdede sadece tuvalet için kalkıyordum
    ama şuan 27+2 deyiz çok şükür
    sende kalbini ferah tut,iyi düşün iyi olsun
    kendini yorma saıkn,çalışıyormusun bilmiyorum ama zorunlu olmadıkca hiç kalkma
    Allah yardımcın olsun
     
  12. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  13. karamel06

    karamel06 Hayat SENİNLE güzel KIZIM Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    Ohh maşallah yolun yarısı bitmiş seninde. Rabbim kucağına almayı nasip etsin canım..
    Evet çalışıyorum yarından itibaren yıllık izinime ayrılcam hatta şu an patrona işten çıkmak istediğimi sölücem ve kıvranmaktan 8 oldum diyemiyorum yaaa.. Ama dicem yolu yok..
    Bebeğimi riske atamam.
     
  14. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  15. karamel06

    karamel06 Hayat SENİNLE güzel KIZIM Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    891
    Beğenildi:
    30
    Ödül Puanları:
    108
    Teşekkür ederim canım benim.. İnşallah herşey yolunda gider.. Rabbim senide bebeğine sağlıcakla kavuştursun.. :Saruboceq:
     
  16. 29 Haziran 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  17. utkumuz

    utkumuz oğluşum abi olacak Üye

    Katılım:
    4 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkür ederim arkadaşlar gerçekten içimi ferahlattınız.Allah hepimize sağlık mutlulukla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip eder inşallah
     
  18. 1 Temmuz 2010
    Konu Sahibi : utkumuz
  19. naderya

    naderya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    merhabalar ,bende de bebeğim 8 haftalıkken şiddetli kanamam oldu ,hastahanede yattıktan sonra, yedi ay da evde yattım,ara ara kanamlarım devam etti.rahim ağzında açılma başlamıştı.şimdi çok şükür nur topu gibi bir oğlum var.moralini yüksek tut ,inancını yitirme.