Erken gebelik testleri

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve elmalxix turta tarafından 8 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  1. elmalxix turta

    elmalxix turta Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.182
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Kızlar günaydın,

    Adetten 5-7 gün önce %99 sonuç verdiğini iddia eden testlere güveniyor musunuz? Bu sabah adetime 5 gün kala Fortel'le test yaptım fakat şişko kırmızı bir negatif çıktı yine... Ne dersiniz, sizce bir ihtimal daha var mıdır? Yoksa bu at da mı sınıfta kaldım kafamçokkarıştı
  2. 8 Şubat 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  3. DIPTISDIPTIS

    DIPTISDIPTIS Ruh Hastası ٩(-̮̮̃-̃)&#1 Pro Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.032
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bende az önce aynı testi yaptım ve aynen şişko bir tek çizgi çıktısenağlama
    tam olarak bilmiyorum ama anlamadığım önce kana sonra idrara geçio bu hcg hormonu. bu test nasıl oluyorda idrardan sonuç çıkarabiliyor anlamış değilimlaelaelaelaelae
  4. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  5. Legionella

    Legionella Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Merhaba arkadaşlar,
    Ben yeni üyeyim. Size sormak istediğim bir şey var
  6. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  7. Legionella

    Legionella Yeni Üye Üye

    Katılım:
    15 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Adetime 10 gün kala dayanamadım ve kan testi yaptırdım. Beta hcg değerim 1 çıktı. Yani negatif. Sizce erken yapılan test güvenilir mi? Ya da önce negatif sonra pozitif değer çıkan var mı aranızda?
  8. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  9. benssenb

    benssenb Daima Şükür !!! Üye

    Katılım:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben yaşamadım ama burda bir arkadaş 6 gün kala yaptırdı 0 lı sonuç çıktı yani negatif sonra 4 gün kala evde idrar testi yapmış çünkü belirtileri bayağı varmış orda 2.çizgi silik çıkmış eşiyle o akşam yani 4 gün kala hast. gidiyor ve kan tahlili pozitif çıkıyor kan tahlilşi idrara göre daha kesin sonuç veriyor ama o bile gecikmede yapılırsa kesinliği yadiklenmiş oluyor:KK66:
  10. 17 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  11. ilsenim

    ilsenim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    217
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    canım biraz daha bekleyip diğer testlerden de yap bence hepsinde hata payı var çünkü
  12. 13 Ekim 2008
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  13. gelmesendeolur

    gelmesendeolur Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    kanda gebelik testi erken yapıp sonradan hamile olduğunu öğrenen varmı?
  14. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  15. esraa47

    esraa47 hoşgeldin bebeğim Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.475
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Özel Mesaj At
    herkese selam benimde bir sorunum var arkadaşlar bu ay elimde olmayan sebeplerle doğum kontrol hapımı düzgün kullanamadım reçete dioki içmeyi unutunca ertesi gün için ama ben içerken ilaçların biri düştü ve kayboldu sonra evde kalmadığım 2 gün içmedim bende göğüslerde şişme özelliklede damarlarda belirginlik bel ağrısı sık idrara çıkma v karın bölgesinde ağrı ve akıntı artması belirtileri var ve daha adetime 7 gün var bu ağrılar hafta başından beri sürüo sizce ben hamilemiyim bilgileriniz için şimdiden teşekkürler
  16. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  17. nevrotik

    nevrotik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    valla arkadasım bende 8aylık evlıyım her ay once sonra 15gun gecınce 30gun gecınce test yapıyorum o cırkın melun kırmızı cıbık hep tek cıkıyo su an 40gundur adet olmuyorum yıne negatıf cıktı test offfffffffffffffffffff
  18. 8 Ocak 2009
    Konu Sahibi : elmalxix turta
  19. nevrotik

    nevrotik Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    merhaba arkadasım bende daha once bunları 5 6 kez yasadım ama gordumkı pıskolojık bır durum belkı yumurtalık enfeksıyonu yasıyor olabılırsın bende oyle cıkmıstı bu sıkayetlerden yada adet oncesı vucudunun verdıgı bır tepkı olabılır ayrıca ılac kullanan arkadaslarımdan duydugum kadarıyla 3 gun falan unutanlar oluyo hıc bıse cıkmıyo yınede sen bılırsın umarım gonlunce olur
Benzer Konular: Erken gebelik
Forum Başlık Tarih
Hamilelik Belirtileri Adetim düzensiz fortel erken gebelik testini yaptim silik cıktı 9 Mayıs 2014
Hamilelik Belirtileri gebelik beklerken iilişki sonraso kahverengi kanama 29 Ocak 2014
Hamilelik Belirtileri erken gebelik testi ne derece güvenilir? 12 Haziran 2013
Hamilelik Belirtileri Laboguı.... Erken gebelik testi..yardım??? 6 Mart 2013
Hamilelik Belirtileri göğüs ağrısı erken gebelik belirtisi mi? 15 Şubat 2013