Erken Hamilelik Belirtileri

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve sevcan_31 tarafından 26 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    26 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  1. sevcan_31

    sevcan_31 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar şuaralar hamile kalmaya çalışıyorum belkı hamileyimde bilmiyorum araştırdığım bütün yöntemleri uyguluyorum ama şansım ne bilemiyorum tabi kanı sulandıran ilaç kulanıyorum kalınca iğnelerime başlıyacam uzun bi süreç bekliyor beni merak attigim en erken nasıl hamile olduğumu öğrenecem bilgi verirseniz sevinirim
     
  2. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  3. funke

    funke Guest

    arkadaşlar günaydın...

    Arkadaşlar günüm geçti hala hastalanmadım ben... Ama test için yeterli süre midir onu da bilmiyorum... :1rolleyes:

    Sizlere birşey daha sorucam.. acaba ben hamileliğimin ne kadarlık olduğunu ne zaman öğrenebilirim? Sanırım ilk aylarda kaç haftalık olduğu anlaşılamıyormuş? 4 - 5 ay sonra kaç haftalık olduğu belli olur deniyor... Yardımcı olursanız sevinirim... :1rolleyes:
     
  4. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  5. nevra_t

    nevra_t Yeni Üye Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    799
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Vay be millet hastayken bile hamile kalıyor:1shok: benim en riskli günlerimde bile tık yok:çok üzgünüm:
     
  6. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  7. ankakuxsxu

    ankakuxsxu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.220
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    benim bildiğim kadarıyla zaten gebelik haftasını hesaplarken son adet tarihini temel alıyorlar. yani senin ilk adetin geçtiğinde 4 haftalık hamile oluyosun, bu da demektir ki yumurtan ilk döllendiği gün bile 2 haftalık hamile sayılıyorsun a.s bir de günün geçtiyse bi basit bi idrar testi yap çoğu zaman çıkıyor. adetin geçtikten bir hafta 10 gün sona da ultrasonda görülmeye başlıyo sanırım. hayırlı olsun canım inşallah hamilesindir.:CüvCüv:
     
  8. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  9. meleğimsin

    meleğimsin Guest

    arkadaşlar bu yumurtlama günleri kaç gün sürüyor ben yazmıştım çok ağrım var regl ağrısı diye yumurtlama günümde olabileceğimi söylemiştiniz ama benim ağrılarım hala var
     
  10. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  11. Suzan

    Suzan süpürgesiz tatlı cadım:-) Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.728
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bildiğim kadarıyla 5 gün sürüyor canım
     
  12. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  13. meleğimsin

    meleğimsin Guest

    sağol canım ama bnim yaklaşık 6-7 gündür var ağrım birde bel ağrım var bazı arkadaşlar hamile olabilirsin dedi çok sevindim birde ben bu ay ftil kullandım inşallah hamileyimdir daha adetime 10 gün var canım
     
  14. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  15. Suzan

    Suzan süpürgesiz tatlı cadım:-) Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.728
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim adetim 3 ağustosta ve ben bir kaç gündür adet olacakmış gibi ağrılar çekiyorum.bazen böyle durumlar olabiliyor.hamile kalındığında da böyle ağrılar oluyormuş ama ben kendimi belirtilere kaptırmak istemiyorum.inşallah hamileyizdir canım.tam gününde yumurtladığına emin misin adetinde düzensizlikler varsa zamanı şaşabiliyor bazen yumurtlamanın
     
  16. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  17. umutyaren

    umutyaren Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    775
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende dün adet ağrıları çekiyordum
    addetim ayın 25 indeydi
    ama tek fark göğüslerim taşgibiydi ve ağrıyordu
    neyse test yaptım
    çift çizgi çıktı gayet te net hemde sadece 1 gün gecikmeyle
    testi yaptıktan sonra adet ağrılarımda bitti
    benimki psikolojikmiş
    umarım isteyen herkes hamiştir:teytey::teytey::nazar::nazar:
     
  18. 27 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : sevcan_31
  19. Suzan

    Suzan süpürgesiz tatlı cadım:-) Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.728
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İnşallah herkes hamiledir.benim ağrılarım olsada hamileliğe bağlamıyorum ki.bu nedenle psikolojik olamaz.ama 2 gündür burada hava sıcaklığı biraz düştü.geceleri biraz daha serin oluyor üşütmüş olabilirim diye düşünüyorum.