erken regl olmanın bi yolu yok muu??geciktirmenin mümkün olduğu gibi...

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve PastelBoya tarafından 12 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  1. PastelBoya

    PastelBoya Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba kızlar ağustosun 1'de tatile gidiyorum
    en son reglim haziranın sonuna doğru bitti 24-25 olabilir..7 gün sürüyor ve çok sancılı geçiyor. bazen gecikiyor gecikirse zaten o tarihe kadar geciktirici kullanıcam
    erken adet nasıl görebilirm yani 3 4 gün gecikecekse hiç gecikmemesi için bişeyler yapılabilr mii?
    aspirin için kanı sulandıryo diyorlar hatta bazı bayanlar sırf bu yüzden regl dönemlerinde aspirin içmiyormuş doğruysa..:uhm:
    yardımcı olabilrseniz seviniirim..
     
    Son düzenleme: 12 Temmuz 2008
  2. 12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  3. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.007
    Beğenildi:
    19
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    reglinin vaktinden once gelmesini saglayan haplar var tatlım ama çok luzumlu değilse kullanmani tavsiye etmem Şeniz
    eczanelere sorabilirsin yardimci olurlar
     
  4. 12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  5. PastelBoya

    PastelBoya Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.865
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tatilim 1 hafta ve 1 haftayıda denize girmeden geçirmeye dayanamam zaten her sefernde adetimden dolayı herkes denize girerken ben sadece plajda oturmakla yetiniyordum
    vaktinden önce derken ne kadar erken gelir kii haziranın 24-25 bitti bazen 1 hafta geciktiği bile oluyor..
    geciktiricimi kullansam yoksa vaktinden önce gelmesi için mi ilaç kullansam?
    erken erken gelmesi için kullanıcamksam bile ne zman kullanmaya başlamalıyım 2 hafta önceden falan sanırım
    reglden nefret ediyorum 6 seneden beri her günlerim yaklaştığında ödüm patlıyo sancıılarımn başlayacağı için..
     
    Son düzenleme: 12 Temmuz 2008
  6. 12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.007
    Beğenildi:
    19
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    geciktirici için 2-3 gun onceden baslamak bile yeterli oluyor ama erken getirici icin bilemiycem canım. sadece var oldugunu biliyorum hiç kullanmadıgım için yardımcı olamiycam
     
  8. 12 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : PastelBoya
  9. PembePanter

    PembePanter Yeni Üye Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.567
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben hiç bilmiyorum geciktirici kullanınca kaç gün atıyoo mesela.1 hafta 10 gün sonraya atabiliyomu????canım bence eğer regli olursan tamponla denize girebilirsin.denizden çıktıktan sonrada hemen değiştirirsin ıslak kalmazsın hem.hem bi zararıda yok
     
  10. 5 Temmuz 2011
    Konu Sahibi : PastelBoya
  11. nar

    nar Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    bu ay erken oldum on gün kadar hemde önümüzdeki ay birinde tatile çıkcam 2 3 gibi adet olucam acaba farlutal kullanıp 5 gün erkene alabilirmiyim .. yada başka bi yöntem varmı erkene almak için ..
     
  12. 16 Haziran 2013
    Konu Sahibi : PastelBoya
  13. gamze21

    gamze21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.393
    Beğenildi:
    14
    Beğendikleri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    tam aradığım konu bu işte....
    biz ağustosun 8 de tatile çıkıyoruz...
    bu ay haziran 6 adet oldum...
    adetimi 3 5 gün erkene çekebilmem mümkün mü acaba...
    ama ilaçla falan deyil doğal bi yolu yok mu bunun...

    adet geciktirici kullanmak istemiyorum çünkü toplamda 15 gün içmem gerekicek:26:
    ayrıca tatile gittiğim ay korunmayı bırakıcam,2. bebişi düşünüyorum:KK46:
    ilacın peşine hamile kalmak istemem,ilacın etkisi vucuddan ne kadar sürede atılır bilmiyorum....
     
  14. 17 Haziran 2013
    Konu Sahibi : PastelBoya
  15. gamze21

    gamze21 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.393
    Beğenildi:
    14
    Beğendikleri:
    19
    Ödül Puanları:
    38
    kızlar biraz araştırdım....
    civanperçemi kaynatıplıp içilmesi yada
    papatya ile biberiyeyi kaynatılıp içilirse erken adet olbilirmişşim...

    sorun şu ki, ne kadar içicem vee ne zamn başlıcam...
    yani adetime 10 kala falan başlasammı acep:44:
     
  16. 20 Haziran 2013
    Konu Sahibi : PastelBoya
  17. serenays

    serenays Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhaba kızlaar bende geçen sene antalyaya gittim gittiğim gün başladı döneceğim gün bitti. :DD Bir jinekolog ile konuştuk. GECİKTİRİCİ HAPLAR KULLANMAYIIN SAKIIIN!!!! Sonuçta onlar hormonlarla oynuyor. Hele ergenlik çağınızdaysanız bu oldukça yumurtalıklar için riskli.
    Hiç birşey yapmayın. Canınız sağolsuun ne yapalım.. Ben çok üzülmüştüm. Bir arkadaş grubuyla gidiyorduk. Herkes kaydırağa falan biniyordu ben oturuyordum ama son günler girdiim sorun olmadı...
     
  18. 20 Haziran 2013
    Konu Sahibi : PastelBoya
  19. cuucuuk

    cuucuuk Üye Üye

    Katılım:
    3 Ocak 2013
    Mesajlar:
    140
    Beğenildi:
    2
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    18
    canlar yanlış olsa da bir yöntem söyleyebilirim size.araştırıp detaylarına ulaşabilirsiniz bu hapları kullanmanın yanlış olduğunu tekrar vurgulayım ama :)
    geciktiriciyle erken regl olabilirsiniz..şöyle ki adet geciktiriciyi adet olmanızı istediğiniz tarihten önce içiceksiniz bu ilacı kestiğinizde adet oluyorsunuz çünkü.
    yani mesela 10 ağustosta tatile çıkıcam ben şöyle biri gibi adet olayım istiyorum 20lerde bi süre normal nasıl kullanıyorsan ilacı öyle kullanıyorsun kesince 3 güne kadar adet olduğun gibi yine adet oluyorsun..
    :D
    dediğim gibi detaylarını bulabilirsiniz arama motorlarından