erken yumurtlama

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve eda_naz tarafından 28 Aralık 2007 başlatılmıştır.

    28 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  1. eda_naz

    eda_naz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.254
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Arkadaşlar genelde yumurtlama zamanı iki adetin ortası diye bilinir.
    Aranızda yumurtlama takibi yapıpta adetin başladığı günden itibaren 9, 10, 11 gibi daha erken zamanlarda yumurtladığını tespit eden varmı aranızda?
     
  2. 28 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  3. kardelennnn

    kardelennnn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    valla tatlım ben hiç yapmadım ama yapan arkadaşlarda duymuştum...
    herkesin yumurtlama dönemi farklı oluyo daha erken olanlarını burdan okumuştum...
     
  4. 28 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  5. kardelennnn

    kardelennnn Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Mart 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
  6. 28 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  7. yesimexpo

    yesimexpo facebook/nsnbaby Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    514
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım bende de aynı durum söz konusu yani genelde 11. 12. günler yumurtluyorum adetlerim de 24. - 25. günde bir oluyor dolayısıyla bu çok normal herkesin bünyesi hormonları farklı çalışıyor yani
     
  8. 28 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  9. eda_naz

    eda_naz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.254
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Teşekkürler arkadaşlar. Benim 28-30 gün sürüyor o nedenle 11. gün yumurtlama olabilirmi diye merak ettim çünkü oluşan belirtiler 11. gündeydi.
     
  10. 30 Aralık 2007
    Konu Sahibi : eda_naz
  11. eda_naz

    eda_naz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.254
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Benimde bu ay 11. gün oldu. Yani gebelik düşünenler kendilerini iki adet ortası diye şartlandırmasınlar...
     
  12. 8 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eda_naz
  13. KIZLARIMCANLARIM

    KIZLARIMCANLARIM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    7.931
    Beğenildi:
    5.699
    Ödül Puanları:
    238
    Evet.. Ben Tespit Ettimkii Adetimin 9 Veya 10.günü Yumurtlyuommm!!
     
  14. 10 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eda_naz
  15. xixxsxxixl16

    xixxsxxixl16 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaşlar benim teyzem 27 günde bi adet oluomuş 3. bebeği oldu yakınlarda 3 çocuğunda da bebek istediği ay sadece adet bitiminden hemen sonraki gün korunmamış diğer günler hep korunmuş ama hepsinde de rahatça hamile kalmış tabi adet sorunu falan yok gayet düzenli adetleri yani onların hiç takip falan yaptığı yok oluruna bırakıp stres yapmıolar ve oluo ama doktorların dediğine göre adet bitiminden sonraki gün hamile kalma olasılığı çok düşük hele de 27 28 günde adet olan kişi için...
     
  16. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eda_naz
  17. EU2

    EU2 Guest

    Bir keresinde adetimin bitiminde 5 . gün ultrason muayanesinde yumurtalığımda 20 mm lik folikul görmüştü dr..Yani nerdeyse çatlama aşamasına gelmiş bir yumurta...:1shok:
     
  18. 15 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : eda_naz
  19. reisdevrim37

    reisdevrim37 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    931
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bende 27-28 gündebir adet oluyorum. benimde bu ay adet bitimi 5. gün beyaz yapışkan akıntı geldi üç gün sürdü ve bitti sanırım bende erken yumurtladım ama değerlendiremedik tabi:KK43:((