Escape From Serial Killer + 18

Konusu 'Oda Oyunları' forumundadır ve mavrulam tarafından 9 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  1. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.769
    Beğenildi:
    801
    Ödül Puanları:
    153
  2. 9 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  3. mavrulam

    mavrulam Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2007
    Mesajlar:
    6.769
    Beğenildi:
    801
    Ödül Puanları:
    153
    Lavabonun kenarından bir yer açılıyor oradan tornavida aldım...
    Moktan bi oda hiçbirşey yok ya.... :kızgın:
     
  4. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  5. Aksi

    Aksi mebbus garisi yekdane Pro Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.207
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    şindi marıl kafacım,
    lavabonun ordan sarı tornavıda, sol yandakı oturak gibi şeyın sag ayagından kırmızı tornavıda yine oralardan bıyerden yesıl tornavıda aldım.
    sarı tornavıda oturagın vıdalarını sökdü ordan turuncu tornavıda aldım.
    bakalım dıgerlerı nerelerı söküyomus,
    turuncu tornavıda sag yandakı aynanın yanında bır yerı sökdü kahverengı tornavıda aldım.
    yesıl tornavıda lavaboyu sökdü.mor tornavıda aldım.
    her tornavıdanın ucu farklı buarada.
    kahverengı tornavıda oturagın arkasındakı mazgalı söküyo alıyoz gene acık mor bı tornavıda daha,
    acık mor tornavıda yerde sag tarafdakı fayansı söküyo alıyoz ordanda bı turkuaz tornavıda
    (ulen ne nereyı sökdü şaşırdım 8 tornavıda var elımde sökmeye devam )
    aman ortadakı sandıga bütün tornavıdaları kullanıyoz her vıda farlı cünküm.
    aman gelsın başkası söksün gerısını de:nazar:
     
  6. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  7. Aksi

    Aksi mebbus garisi yekdane Pro Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.207
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ule marıl bıde yazmısın + 18 serıal:nazar:
    neresı + 18 la bu oyunun.
    sök tornavıda al. sök tornavıda al pehhhh:dilcikar:
     
  8. 19 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  9. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    valla bende ilk tornavidayı bulduğumda farklı objeler bulacak bütün vidaları bununla sökecem zannettim ma yok orayı karıştır burayı karıştır bütün tornavidaları bul ortadaki sandığa geldim ruhum daraldı sonra birazcık yardımla bu oyunu iki oğluma rağmen bitirdim beee..
    sandıktan çıkan bıçak gibi tornavidayla yukarı tavanın parçalarını sök vidalarınısök oyunu bitir...
     
  10. 4 Haziran 2009
    Konu Sahibi : mavrulam
  11. lale77

    lale77 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    403
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    aman be ışık yanıp sönüyo bi halt yapamadım tam bişey yapacam ışık sönüyo ne gıcık ya valla gözlerim şaşı oldu.