eşi bu kadar değişen var mı

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve kadis tarafından 3 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  1. kadis

    kadis Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    5.207
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    eşimle konuşuyodum maksat ilk yıllarımızı öğrenmek kıyaslamak neden değiştiğini vs ağzından laf almak
    dedim okul yıllarıızda ne güzeldi vs
    evet dedi şimdi o heycan yok o zamanlar kalbim dururdu dedi ama şimdi benim malımsın pek heycan yok dedi
    şaştım sustum ben neden bu kadar heycanlanıyorum seni gördüğümde dedim sen bana her dokunduğunda kalbim hala çarpıyor dedim
    kahvaltı üstü ütüsü yemeği çoçuğu evi gezmelerim misafir ağırlamam yatağım vs ben tam kadınım
    ama yinede bitmiş heycanı
    o zaman dedi uzaktaydık sen yurtta kalıyodum senin için şarkı dinilyodum vs şimdi aklına geldiğim yok zaten yanımdasın neden düşüneyim diyo
    o zaman dedim ben bir tatile çıkayım 2 hafta sen de derdine yan
    bakalım ayın 11 den 29 una kadar yokum ve onu pek aramıcam bakalım eski aşkı olabilcek miyim
    baktım işe yarıyo kaçarım sürekli :)
    ama çok üzücü bir durum benim gibi olan var mı
     
  2. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  3. Lady34

    Lady34 ♥Kocasının Bebek'i♥ Pro Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    13.566
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    196
    ne kadar kaba ya :kızgın: öyle söylenir mi:1no2:
    seni sinirlenirmek için söylemiş olmayasın CADIARZU
    bana söylediği an sopayı indiririm kafasına :1closedeyes:
    demekki fazla evin kadını olmamak gerekiyormuş benim gibi :dilcikar:
    sen mümkün oldukça eşinden ayrı kal tatil yap arama hatta lülülülülülü
     
  4. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  5. masal perisi

    masal perisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    405
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    olmaz olurmu canım...ya bu bütün erkekler aynı...kadınlar aynı.....kadınlarda aşk sevgi çoğalıyor evlenince..erkeklerde azalıyor....ne yapılması lazım inan bende bilmiyorum.:dilcikar:
     
  6. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  7. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    bazı erkeklerin belki ilk flört dönemindeki gibi olmasını beklemek fazla hayalcilik gibi gelebilir ,bunu doğal karşılayablirsiniz ama bu tarz konuşma kırıcı olmuş maalesef...öncelikle kimse kimsenin malı değildir birkere bu lafı lügatımızdan çıkarmamız gerekir...her insanın yapısı bir olmaz yani eşinizide kendiniz gibi sanmayın ama en azından size karşı kelimelerini biraz daha kibar seçebilir diye düşünüyorum...takmayın kafanıza...siz artık onun karısı olduğunuz için rahat davranıyor,ama eminimki içinden yaşyordur bir takım olayları...
    mutluluklar...
     
  8. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  9. Elis

    Elis Guest

    saka yapmistir belki nerden biliyosun....cogu erkek sevgisini dile getirmekten hoslanmaz...hemoyle ise yararsa kacarim falan yok:eek:klava:sonra sen uzulursun ona gorejeyyaradami fazla bos birakmaya gelmez allah muhafaza;;;;;;;;;;;;;;;
     
  10. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  11. milat

    milat yaşıyorum Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    247
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    113
    bacım sen yinedefazla uzaklara kaçma...herifi yola getireyim derken yolldan çıkartırsın mazallahh...kafamçokkarıştı
     
  12. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  13. eda1982

    eda1982 CANIM KIZIM IRMAK'IM Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    673
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım eminim eşin seni seviyordur ama bu bence bütün evliliklerde aynı eski heyecan kalmıyor zamanla.tabi eşinin söyleyiş biçimi biraz kaba olmuş.arasıra eşlerden uzak olmak daha iyi sen tatiline git arama hiç onun aramasını bekle dayanamayıp hergün arayacak emin ol.bazen erkek milletine karşı naz yapmak gerekiyora.s
     
  14. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  15. Kxoxmxuxr Prenses

    Kxoxmxuxr Prenses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.350
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben bu erkekleri çözemiyorum
    galiba ömrümün sonuna kadar da çözemiycem
    bi oluyo tapıp ölüyolar
    bi oluyo sen onun hayatında yokmuşsun gibi görmüyo
    suç bizde galiba
    çok yüz verip şımartıyoruz onlar gibi olamıyoruz
     
  16. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  17. bence fazla simarmis da ondan oyle demis
    sen demissin ya ben hala heyecanlaniyorum diye vay be ne erkegim demistir
    simarikligini abartip boyle laflar etmis
    sen az sitem et pisman olur bence zaten
     
  18. 3 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : kadis
  19. Eyylxuxl

    Eyylxuxl önce rütbeni bilicen Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.224
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    bana kalırsa eşi bu tarz konuşunca karşısında "ama ben seni seviyorum" diyen bayanların eşleri değişiyor:kahve: