Eşi çok iyi olanlar..

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve pink_panther tarafından 23 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  1. pink_panther

    pink_panther Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Nisan 2008
    Mesajlar:
    623
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Mrb ben yeni evliyim. Evlenmeden önce eşimle ve ailesiyle bu kadar sorunsuz iyi olacağım aklımdan geçmiyodu. Mutlaka problemlerimiz olur sanıyodum aama eşim o kadar iyimiş kii inanın tek bir tane kötü kelime çıkmadı ağzından. Özellikle saygı boyutuna çok dikkat ediyo. Üzmemeye, kırmamaya çalışıyo. Çok hassas davranıyo. Ama ben bazen niye şunu şuraya koydun diye kızıyorum ve kendimden utanıyorum. Onun aşırı iyiliği beni eziyor. Ben o kadar iyi değilim ve Allahıma çok şükür bu kadar iyi bi eşim var. :Saruboceq: Ne kadar şükretsem azdır
     
  2. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  3. _DeReN_

    _DeReN_ _Mucizem'sin Oğlum_ Pro Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2006
    Mesajlar:
    3.101
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Maşallah Allah Nazarlardan Saklasın :nazar:
    Bende Eşimden Çok Memnunum Allah Ondan Razı Olsun
    :asigim:
     
  4. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  5. hevuk

    hevuk Küçücüğüm,Herşeyim Ali'm Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    7.044
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    148
    Benim eşimde çok iyi kanatsız MELEK kimseyi kırmamaya çalışıyo herkezle çok saygılı konuşuyo ama ben çok sinirliyim kendini ezdiriyosun sesini çıkar banada çıkar die sinirleniyorum hiç yemek yapmasam yap demez yıka ütüle ev dagınık olsa bile hiiiç sesi çıkmıyo kimseye bişey demiyo biri ona yanlış yapsa yinede kalbi kırılmasın die sesini çıkarmıyo...bu kadarıda fazla sinir oluyorum çıldırıyorum bu duruma ben erkek dediğin otoriter olmalı canım..aaaa:eek:lmaz:
     
  6. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  7. aysen_34

    aysen_34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    13.639
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    benim eşimde sağolsun sanki sinirleri alınmış bir insan kaydirigubbakcemile3
    kaynanamla huyları aynı sabırlı ve sakin...bayılıyorum bu huylarına hatta diyorum arada onlarada sizin resmen sinirleriniz alınmış kaydirigubbakcemile3
    2,5 yıllık evliliğimde eşimin bana yüksek sesle bağırıp saygısızca bir kelimesini duymadım sağolsun varolsun
    tabiki tartışma oluyor ama herşey sınırında..
    eşime dua ederken allah seni peygamber efendimize komşu eylesin inşlhh diyorum hep
    allah kaynanamada eşimede uzun ömürler versin :Saruboceq:
     
  8. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  9. hevuk

    hevuk Küçücüğüm,Herşeyim Ali'm Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    7.044
    Beğenildi:
    51
    Ödül Puanları:
    148
    aysen sen sinirlenmiyomusun bukadar tepkisiz sakin olmasına benim eşiminde öle asla sesini yükseltmemiştir kötü bir cümle kullanmamıştır bana karşı hep sever beni çocukmuşum gibi davranır..ama ben biraz sesi çıksın istiyorum 2.5 senelik evliyim bana yapma şunu desin kıskansın bişey yapsın tartışalım alsanaalsanasmile biraz hep ben konuşuyorum kızınca o susuyo insan vicdan azabı duyuyorum ben herkezde diyo sen nie bu çocugun üstüne gidiyon seni çok seviyo ilgili diye suçlu oluyorum çok sakin..-tatlicadiarzu-
     
  10. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  11. UfuruktenPrenses

    UfuruktenPrenses twitter@UfuruktenPrnses Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2007
    Mesajlar:
    11.741
    Beğenildi:
    867
    Ödül Puanları:
    203
    Ne kadar süredir evlisiniz..?
     
  12. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  13. aysen_34

    aysen_34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    13.639
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    kaydirigubbakcemile3 kaydirigubbakcemile3 kaydirigubbakcemile3
    yok canım benimki senin eşin kadar değil :KK1:
    ay valla sabah sbaha güldürdün beni canım :KK1:
    benim eşim baya baya kıskançtır giydiğim taktığım şeylere eccik karışır sempatiksalakcinni
    sinirlense bile yüksek sesle değil normal tonlarla söyler kaydirigubbakcemile3
    bazen şakaya vurur inceden laf sokar anlıyım diye kaydirigubbakcemile3
    bende bazen çok acımasız davranıyorum diyorum gidip sarılıyorum hemen :1rolleyes:
     
  14. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  15. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    benim eşim de sessiz sakin saygılı, yardımsever, fedakardır. birtanem o benim.kayınvalidem de öyledir allah razı olsun. annem den bile daha düşünceli oluyor çoğu zaman. eşim denizaltıcı. yani insanların en çok anormal olduğu meslekten. arkadaşları hep gemiden bir tek eşimin gülerek çıktığını söylerler. allah herkese böyle bir eş versin.
     
  16. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  17. aysen_34

    aysen_34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    13.639
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    ki zaten ben çok sinirli ve agresifimdir oldum olası
    yani ikimizde sinirli olsak hiç çekilmez allah dağına göre kar verirmiş canım :KK3:
     
  18. 23 Ekim 2010
    Konu Sahibi : pink_panther
  19. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    Değişik bi bakış açısı:KK1:sempatiksalakcinni