eşi horlayan hatta benimki gibi kükreyen var mı?

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve kedicik81 tarafından 30 Aralık 2008 başlatılmıştır.

    30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  1. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar sizinde benimki gibi eşiniz horluyomu ya onun yüzünden uyuyamıyorum birde yastıga başını koyar koymaz uyur.
    sonra bende horultudan uyuyamam birzaman sonra sanki kükrüyo mübarek
     
  2. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  3. aaabbbccc

    aaabbbccc @~SEKSİ HATUN~@ Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    benım herifte yorgun oldugu zamanlar horlar
    bi tepük attımmıydı susuverir uyanır sora noluo dıe
    tabı bn hıc oralı deılım uyuyo numarası : )
     
  4. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  5. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    abcc güldürdün beni ama aklıma ne geldi biran
    aynı şeyi bende yapıyorum hatta oyüzde gülmekten kopuyorum şuan tabi 2 dk sonra o yine devam ediyo kükremeye
     
  6. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  7. aaabbbccc

    aaabbbccc @~SEKSİ HATUN~@ Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    :)) ayy ewet yaa o da war tabii
    ama naapsınlar kısss yoruluoo herüflerr :))
     
  8. 30 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  9. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    yorulsun yorulmasın bizimki herzaman horlamaya müsait bende yatakta döndur sabaha kadar.
    ondan önce uyudun uyudun yoksa sabaha kadar tep dur artık
     
  10. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  11. BiRiCiGiM

    BiRiCiGiM askinin biricigi Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    740
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    ALLAHA sükür benim herif horlamiyo arada bir horluyo:eek:klava:
    bende sizin gibi depük salliyom ondan sonra bidaha citi cikmiyo:roflol::roflol:
     
  12. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  13. aaabbbccc

    aaabbbccc @~SEKSİ HATUN~@ Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    hahaah oyy öluceem yaa hehehe:) zaten karnım arıoo pufff
    kız allah canını almasın senınkı yatmadıysa koş yat burda çene çalcaanada
    tepinme gece yatakta :))))
     
  14. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  15. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    abc dogru diyosunda kız bugece rahatım şuan işte çalışıyo bugece arkadaşları tepsin artıkkk.
    sende beni güldürdün şekerim
     
  16. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  17. kedicik81

    kedicik81 işte yanlızlık ben buyum Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.695
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    abc bak buarada sadece bizim kocalar horlamıyomuş biricigiminkide horluyomuş aradaa
     
  18. 31 Aralık 2008
    Konu Sahibi : kedicik81
  19. aaabbbccc

    aaabbbccc @~SEKSİ HATUN~@ Üye

    Katılım:
    9 Aralık 2008
    Mesajlar:
    295
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kız horlamayan herif mi warr : )
    bi gun bız horlasak yorgunluktan hemen video kameralar çalısır ama
    hıhhh gıcık yaratıklar iştee