Eşim Çalışmamı ve İlerlememi istemiyor..

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve chicek tarafından 17 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  1. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    nerden başlasam bilmiyorum..aslında bizim hikayemiz karışık..uzatmadan anlatırsam konu hakkında genel bilgi sahibi olup yazarsınız diye baştan başlamak istiyorum..
    eşimle biz dershaneye giderken tanıştık ikimizde öss ye hazırlanıyorduk..ikimizin başarı seviyesi hemen hemen aynıydı zaten sınavda da aynı puanı almışız..ama ona okuldan gelen puanı az geldiği için ben 4 yıllık o iki yıllık tutturdu..ben başka bi şehre o ise yurtdışına geldi okumak için..burda yollarımız ayrıldı sanmışken irtibatımız kesilmedi 4 yıl boyunca ara ara konuştuk ben önceleri sıcak bakmazken ne yaptı ne etti kendini beni kendine bağlamayı başardı ve ben son sınıftayken evlenmek istedi..onun okulu bitmemişti henüz..evleniriz sen burda y. lisans yaparsın ben de okulu bitirirm döneriz dedi.burda yaşamayı asla düşünmedim ve o şekilde kabul ettim..ama işlerin rengi öyle bir değişti ki buraya gelince..ben evlenir evlenmez hamile kaldım ve o her anlamda çok değişti..bana evlenmeden önce seni çalıştırmam demişti ama ben nasılsa ikna ederim diye düşündüm..böyle bi saçmalık yapmaz sandım..ve ben hamileliğim boyunca okulu bırak kursa dahi gidemedim..kendi de okulu unuttu hiç üstüne düşmüyo..harç parası yüksek ödeyemem diyo..bu şekilde onun okulu yarım kalmışken ben y. lisans yapayım diye diretemiyorum onu da geçtim kursa bile gidemedim zaten çocuk küçük ama hala çalışmam taraftarı değil..türkiyeye dönersek çalışamazsın diyo..ben böyle kalmak istemiyorum onca yıl emek verdim KPSS ye ALES e girmek istiyorum bişeyler yapmak istiyorum ama benim okuduğum okulu hiçe sayıyo baa okumamışım muamelesi yapıyo..kırk yıllık ev kadını gibi çeşitli yemekler yapmamı evden dışarı çıkmamamı istiyo..hatta bidaha çocuk yapıp burda çocuk parası var 3 yıl verilen onu da alırız diyo..çalışmak istersen annenin evinde çalışırsın diyo..çok katı bu konuda ama ben böyle evde oturamam bunalıma girdim zaten..ne yapıcam şaşırdım.kendisinin garanti bi işi de yok..geleceğimiz ne olacak diyorum..iyi kötü devam edecek diyo..bizim bi çocuğumuz var ben ona iyi bir gelecek sunmak istiyorum en önemlisi maddi sıkıntı çekmek istemiyorum.şimdi hep ondan para alıyorum çoğu istediğimi alamıyorum yeri geliyo çok sıkıntıya düşüyoruz ama inat hala yok diyo konusu bile geçemez çalışmanın:çok üzgünüm:
    niye böyle yapıyo anlamıyorum..en son gidecem annemin evine orda geleceğimi planlayacam başka çare bırakmıyo bana:eek:klava:
     
  2. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  3. Miiracle

    Miiracle Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Aralık 2008
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    onun için çok fedakarlık yapmışsın ülke değiştirmek ne demek neden çalışamazmışsın ki çalışınca noluyomuş niye izin vermiyo anlamadım
     
  4. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.290
    Beğenildi:
    21.350
    Ödül Puanları:
    363
    Evet problemleriniz hiç hoş değil..
    Ama bakınca eşiniz çok değişmiş gibi gelmedi bana. Sonuçta bekarken zaten ileride sizi çalıştırmak istemediğini söylemiş. Baştan uyarmış ama siz dikkate almamışsınız,değiştirebileceğinizi düşünmüşsünüz.:nazar:
    Yüksek lisans ve kurs meselesi ise maddiyat ile alakalı maalesef. Para olmayınca çok zor çok..Bir de küçük çocuğunuz varmış,siz dışarı çıksanız bebeğiniz ne olacak?benneyaptımki
     
  6. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  7. seniseviyorumhayat

    seniseviyorumhayat Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2008
    Mesajlar:
    22
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    Offff ne diyim Rabbim yardımcın olsun....
    Evlenmeden önce demiş çalıştırmam diye,biz kadınların en büyük hatası bence bu...
    Sonra onu değiştiririm ikna ederim vs.zannediyoruz....
     
  8. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  9. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben onları geçtim zaten vazgeçtim..burda yaşamak istemiyorum o da okula gitmiyo dönelim diyorum..türkiyede bi iş bulur çalışırım annem bakar çocuğuma zaten burda ne çalışmak ne yaşamak istiyorum
     
  10. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  11. nuci

    nuci Guest

    esın evlenmeden once demıs çalıstırmayacagını sımdı neden tepkı verıyorsunkı yapacak bısey yok bence:1no2:...evlılık bu fedakarlık ıstıyoo
     
  12. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  13. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.290
    Beğenildi:
    21.350
    Ödül Puanları:
    363
    Hımmm pardon ben yanlış anlamışım sıkıntınızı..:1no2:
    Ben dönmek istediğinizi anlamamıştım.
    Eşiniz neden dönmek istemiyor ki.
    Malum Türkiye'yi kriz fena vurdu,herkes işsizlikten kırılıyor belki o yüzden çekiniyor olabilir.:nazar:
     
  14. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  15. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    canim esin seni aldatmamis miydi? ustelik de siddete bavurmuyor muydu? ben yanlis nick mi hatirliyorum. cocugun var diye birakamiyordun???
     
  16. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  17. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    evet simdi senin eski mesajlarina baktim arkadasim esin seni bariz eziyor.dayak, aldatma her pislik var senin esinde. nedne katlaniyorsun, neden korkuyorsun bu kadar yanlis kalmaktan/ daha gencsin cizersin yolunu.

    ustelik elinde diploman var. silkelen ve yolunu bul.
     
  18. 17 Ocak 2009
    Konu Sahibi : chicek
  19. chicek

    chicek bebişim ve ben Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet onlar da cabası..bir de bu yönü var..evlendikten sonra değişti derken kastetiklerim bunlardı..evlendikten önce verdiği sözlerin hiçbirini tutmadı ve 180 derece döndü..evet evlilik fedakarlık ister ama bu fedakarlık değil bazı arkadaşlar yazmış evlenmeden önce söylemiş diye ama ben bi gelecek göremediğim için biraz da kendi yolumu çizmek istiyorum..sorun sadece çalışmama izin vermemsi değil ama mantığını çözmeye çalıştım sadece niye izin vermiyo..cevabını kendim bilsem de sanırım birilerinin söylemesi de gerekli..