Eşim, çocuğumuza olan her şeyden beni suçluyor

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Arzu:) tarafından 11 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  1. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    1.5 yıllık evliyim severek evlendik eşimin kötü hiçbir alışkanlığı yok benden habersiz hiçbirşey yapamaz sadece bi kızımız var çok zor bir bebek 28 haftalık doğdu ve bana verildiğinde sade 1.300 gr dı şu 8 aylık oldu ve çok şükür ii ben onu bu hale getirebilmek için ne çok zorluk yaşadım ama kızım biraz hasta olsun eşim aşırı bi tepki gösteriyo direk beni suçluyo bugünde buna benzer bi olayımız oldu kızım grip oldu ki havalar buna müsait bahar havası eşim sabah neredeyse şiddet uygulucak bi şekilde kızı hasta ettin deyip bağırıp çağırdı bende ona senin annen sizi hiç hasta etmeden mi büyüttü dedim çocuk bu tabiki hasta olucak dedim çıktı gitti işine ama sabah ki tavırları o kadar gücüme gittiki küsüm onunla bide telefon açıp konuşmaya çalışı dengesiz kocam sabahtan beri çok sin irliyim buraya yazıp rahatlamak istedim beni dinlediğiniz için sağolun kızlar sizin eşlerinizde böle yapıyomu:uhm: yosa benim kocama özgü bi davranış mı bu
     
  2. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  3. esyn

    esyn Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.868
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Hiç kafana takma çoğu erkek böyledir sor bakalım daha önce kaç tane çocuk büyütmüş sen de annesisin hasta olsun istermisin, boşver
     
  4. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  5. denizbaris

    denizbaris Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.292
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Erkekler böyle cım, bebek nasıl büyür nerden bilecekler....
    Bebk dediğin hastada olacak düşecek de
    Boşuna dememişler çocuk dediğin düşe kalka büyür diye....
    Henüz yeni baba olmanın verdiği evesle fazla titiz davranıyor belliki... Takma kafana...
     
  6. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  7. EU3

    EU3 Guest

    Tabiki sana isteyerek tepki vermıyordur.ama eşine anlaşılır dille bebeklerın bu tarz ufak hastalıklar geçirebileceğini anlat.umarım dülelır ve seni bır daha kırmaz..
    sevgiler.
     
  8. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  9. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Amannn canım erkekler böyle işte sanki sen sihirli değneksin yaaa dokun iyileşsin
    Şunu unutuyor galibaonun olduğu kadar seninde evladınnn
    ve sen bir annesin sen daha çok hisseder ve daha çok üzülürsün

    Hiççç kafana takma bence
    arkadaşlarında dediği gibi sor bakalım kaç tane çocuk büyütmüş öncede
     
  10. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  11. Arzu:)

    Arzu:) AYŞENUR,UM CANIM BENİM:)) Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    967
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sağolun kızlar ama benim ki bi anda parlıyo ve olmayacak şeylere alevleniyor tamam kimse istemez çocuğunun hasta olmasını ama nafile hem bu tarz rahatsızlıklar geçiricek ki vucudu bu mikrobları tanısın ona gore savunma mekanizmaları daha güçlü olur ama nerde sanki bi o vicdan sahibi ben hiç üzülmüyorum ben bütün günümü ona adıyorum o ii olsun diye bide kızdığı zaman sen zaten çocuğada ii bakamıyosun der ki bütün komşularım beni takdir eder bebeğine çok güzel bakıyosun diye ama nerde kendi anası bebek küçüktü bide gerçekten çok zor bi bebekti gazı çoktu bide kolik vardı ağlama seansı bi gelip yardımcı olmadılar bana şimdi çocuk ii oldu getir sevelim diyolar.çok yıprandım ama gören yo maalesef:nazar:
     
  12. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  13. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    valla canım kafana takma henüz acemi bir baba olduğu için böyle konuşuyodur.

    birçok erkek var böyle düşünen

    çocuklar böyle hastalanarak da bağışıklık kazanıyolar diye açıkla istersen düşünsene çocukken geçirilmeyen kabakulak bile ergenlik çağında geçirilince erkek çocukların ileride çocuk yapmalarına bile engel teşkil edebiliyor.

    güzel güzel anlat eşine kızınızın vücudunun böylece bir nevi bağışıklık kazandığını anlat

    çok da kafana takma bu durumu fazla heyecanlı eşin galiba
     
  14. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  15. Elis

    Elis Guest

    aman canim bozma moralini erkekler boyledir,sanki kendileri herseyi cok iyi bilirlermis gibi atar tutarlar,bosveeer salla gitsin,cavap vermeye bile deymez.........yerimseniben
     
  16. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  17. Eşinle konuş ..kızını cok sevdiğini ona bi zarar gelmesini istemedigini hatta ona cok iyi baktıgını söyle ve bir daha üstüne gelmemesi gerektiğini anlat..şiddete basvuracak sekilde sinirli diyorsun allah vermesin öfkeden ya bi tokat atsa sana...sonrası ne olacak...anlaması lazım tabiri cazise o koca kafasının bir annenin çocuguna kıyamayacagını bilmesi lazım...
     
  18. 11 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Arzu:)
  19. Emineoz

    Emineoz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bu erkekler geneli aynı canım benim de 2 tane evladım var. bende onları böle laflar duyarak büüttüm .halada arada böle laflar duyuyorum. bende ne yapıyorum, onun beni suçladığı konuları ,mesela hastalık gibi doktora söylüyorum .onun yanında ben şöyle dikkat etmeme rağmen böle oldu diye hatta benim için böle diyolar benim hatam olabilirmi?diye oda açıklama yapıyo valla ben öle yeniyorum doktorum benim dilim oluyo birde fırça attıkı yağlarım eridi.takma kafana sen içini ferah tut zamanla anlar.