Esim ikna oldu iste minisim schumi

Konusu 'Dostlarımızın Köşesi' forumundadır ve Lyre tarafından 25 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  1. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    slm eder teyzeleri size annemdeki kedimide seviyom yeni minisimizideee ama evimde olması ayrı bisi :asigim:

    [​IMG]
     
  2. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  3. nevbahar

    nevbahar Herkes Olmuş Sahtekar Pro Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.936
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    Anam bu ne biblo koymuş kedi diye bizi kandırıyo ya:asigim:

    Bu ne ya Allah'ım bu nasıl bir güzellik:asigim::nazar::nazar::nazar:
     
  4. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  5. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    iltifatların için tsk ederiz cnmmm :nazar:
     
  6. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  7. B&M

    B&M FB & M & YE Pro Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    9.285
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    ay çok şeker poz vermiş yaa
    kıss ac bırakma zavallıığı heee
     
  8. 25 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  9. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Ama gerçekden biblo gibiii
    Allahım çok tatlıııı
    Lyrem Allah uzun sağlıklı ömürler versin kız çok güzelll maşallahhhhhh
     
  10. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  11. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    tşk ederim kızlarrrr
     
  12. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  13. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    :nazar:allahim cok sirin cok sevimli ya nekadarda seker poz verirmis bayildim ya:nazar:
     
  14. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  15. beyyine

    beyyine Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Mart 2009
    Mesajlar:
    571
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    dişi mi erkek mi adı ne
     
  16. 26 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  17. biopelin

    biopelin Hayat akan bir sudur.. Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.405
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    çok tatlıymış.. canım benim..:smiley-cool:
     
  18. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : Lyre
  19. Lyre

    Lyre TuğçEgehan Pro Üye

    Katılım:
    9 Kasım 2008
    Mesajlar:
    9.041
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    erkek cnm ismide schumi yani şumi 2.5 yaşında sahipleri marmarise yerlesip ve hamile olduğu için vermek durumunda kalmışlar hooppp biz kaptık minisii kucak delisi sesiz sakin bi hayvan