Eşim olacak insana geçmişimden bahsetmelimyim?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve pippi_langstrumpf tarafından 25 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  1. Mrb kızlar biri var hayatımda arkadaşmdı 3yılın sonunda arkadaşlığımız aşka dönüştü. Ama şöyle bi sorun var. Bu insanla tanıştığım sıralarda ben başkasıyla çıkıyodum ve azda olsa onla aramda bişeyler geçti. Yanlış anlamayın öyle namusum kirlenmedi. Ama yinede tedirginim Bunuda şuanki sevgilimin arkadaşı biliyo bizi görmüştü elele ve zaten beraber yaşadığımz yerde ki insanlarda biliyodu. Ben bu ilişkiyi kısa tuttum 3-4 ayda bitti. Çünkü yanlış insandı. Ondan sonrasında şuanki sevgilimle arkadaşlığımı pekiştirdm ama sosyal arkadaşlığmı pekiştirdim. Sonrasında ise sevgili olduk.Bu kişinin doğru insan olduğuna inanıyorum. Karakteri sağlam, insanları üzmeyen, namazlı niyazlı bi insan. Şuan içimde öyle korku varkii...Ya sorarsa?? Ne diycem? Sevgilimin hayatına sanırım bugüne kadar biri girmemiş. Çünkü evlilik olmadan bööle işlere girecek biri değil..Bense senağlama
    Çok tedirginim arkadaşlar..Ünivlerde onunla bununla çıkıp her haltı yiyen bir sürü kızlar varken eğer onlarla aynı kefeye konulursam çok üzülürüm. Ben, üzmyceğine inanıyorum..Ama onunda hayatına biri girmiş mi çok merak etmeme rağmen soramıyorum. Çünkü sorduğum anda aynı soru banada sorulacak ve ben :gitme: senağlama
    Ne diyosunz bu duruma arkadaşlar? Ondan bu durumu saklayımmı? yoksa bahsedeyim mi? eyvahedigeldismile
     
  2. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  3. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Off pippi (nikinde bi değişikmiş hesempatiksalakcinni) niye takılıyorsun bu kadar. Geçmiş geçmiştir. Hataymış zaten, görmüşsün ve bitirmişsin. Yüzeysel şeyleri bütün gençler yaşar neredeyse. Ondan önce olan birşeydi zaten. Takma bence.
     
  4. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  5. filix

    filix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    858
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    bence bahseme hiçbir erkek bunları duymak istemez.
     
  6. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  7. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bence sormadan bişey anlatma.sonuçta kendiside seninle aynı durumda olabilirdi. bu işler nasip kısmet ama erkekler bunu anlamıyolar kendileri ne kadar kızla çıkarlarsa bu övünç kaynağı ama çıktığı kızların hayatlarındaki ilk erkek olmalarını istiyolar. ve bence çok şey istiyolarboshayallersmile
     
  8. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  9. alisim365

    alisim365 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.946
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    kuzum yakaladım seni
     
  10. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  11. Normal şartlarda kesinlikle bahsetmezdm hayatıma kimse girmedi derdim ama büyük ihtimal şuanki sevgilim bunu biliyo.. Çünkü aynı yerde yaşadık ve yaşadığımız yer büyük değildi. Kesnlikle biliyor ve bana sorduğu zaman ben ne diicem? Yalanmı sööliym yoksa kabulmu edeyim :KK43:((
     
  12. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  13. HayduT

    HayduT MinikSalyangoz Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.935
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    biriyle çıkmanın utanılacak nesi varki söylemiyorsun bence bahset detayına kadar inme tabi bu arada şu ünivde okuyan her kızı aynı kefeye koyuyorsun bende üniv okudum ama hiçbir uygunsuz davranışım olmadı arkadaşlarımında sanki okumayanlar hiç bişi yapmıo :eek:lmaz:
     
  14. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  15. Cnm çoğumuz üniv okudu zaten. Ama bilirsiniz bazı kızlar vardır ayran gönüllü. Bugün biriyle yarın ötekiyle gezenler.. Cnm bende üniv okudm. O yüzden dediğimde art niyet arama. Herkes aynı değil tabikii
     
  16. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  17. HayduT

    HayduT MinikSalyangoz Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.935
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bende nişanlımlımda önce bir iki olmuştu lisede ama öle ciddi bişi değil 15 günlük falan kaydirigubbakcemile3 ben herşeyi önceden söyledim oda beni çok iyi tanıdığı için zaten böyle şeyler yapmıcamı bilio takıntı yapmadı. bence herşeyin ilk ağızdan duyulması en iyisi..
     
  18. 25 Şubat 2010
    Konu Sahibi : pippi_langstrumpf
  19. ABERK

    ABERK Canım zuzum Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2009
    Mesajlar:
    905
    Beğenildi:
    57
    Ödül Puanları:
    108
    Eğer gerçekten geleceğini etkileyecek birşeyler yaşamadınsa sormadan anlatma.Yada açık sözlü ol başkasından duyma benden duy böyle böyle şu benim eski çıktığım de gitsin.Korkacak,çekinilecek ne varki.Herkesin hayatında iyi kötü izler bırakan birşeyler vardır emin ol onunda vardır