Eşimin ailesinin sürekli para istemesinden bıktım

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve crazy_44 tarafından 21 Mart 2009 başlatılmıştır.

    21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  1. crazy_44

    crazy_44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    herkese merhabalar başlıktanda anlaşılacağı gibi eşimin ailesinin sürekli olarak para istemesinden -ki bu öyle 100-200 TL filan değil- bıktım artık. Eşime ne söyledimse bu durum değişmiyor her seferinde söz veriyor ama yine aynı şeyler. Üstelik ailesindeki herkesin maddi durumuda fena sayılmaz en azından evleri işleri var hepsinin abileri,ablası,annesi.. ne yapacağımı şaşırdım. Evine eşya alan bize,tüp bebek yaptıran bize, boya-badana yaptıran bize enayi gibi kullanılıyoruz ama eşim bunu bir türlü anlamıyor lütfen bana yardımcı olun ne yapmam lazım çünkü bu yüzden artık huzurum filan kalmadı
     
  2. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  3. EU2

    EU2 Guest

    canım eşin ailesine hayır diyemediği için oluyodur yani o da farkındadır eminim ama

    yok veremem diyemiyodur ama baştan taviz vermiş bi kere...

    tüp bebek badana herkes kendi işini kendi yapsın yaa ne bencillik bu böylee
     
  4. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  5. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    ihtiyaçları varsa elbette yardım etmesinde bir sorun yokta
    bu yardım neticesinde aşırı derecede zora girmiyorsanız
    o kadarda kızmanıza gerek yok diye düşünüyorum
    elbette yapılan yardımlar ihtiyaçlar çerçevesinde yapılsa daha makbul olur ama
    eşinizin ailesi nihayetinde para istediğinde yardım etmesinde pekte bir sakınca yok
    en azından bu yardımlar sizin belinizi bükecek derecede değilse bir sorun yok
     
  6. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  7. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.783
    Beğenildi:
    1.958
    Ödül Puanları:
    238
    Evet çok can sıkıcı bir durum..
    Eşinde bitiyor herşey yine
    İsteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü kara demişler
    Heralde o mantıkla gidiyor eşin.
    Peki borc alanlar geri vermiyormu
    Bu biraz kullanılmaya girer
    Yaptırmayın bunu kendinize...
     
  8. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  9. ailesi elbet birşeyler yapacak ama sınırını bilmeli. şayet ailesine yaptıkları ihtiyaçsa tamam ama lüxe kaçıyorsa gerçekten sizin rızkınızı ailesine vermesi günah..
    siz eşinize sürekli bu konuda baskı yaparsanız siz kötü olursunuz. vallahi işiniz zor..
    madem öyle sizde ihtiyaçlarınızı biraz abartın. size ve evine harcarken zorlanırsa eşiniz ,ailesine bu kadar verici olmaktan vazgeçebilir..nacizane fikrimdir..
     
  10. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  11. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.783
    Beğenildi:
    1.958
    Ödül Puanları:
    238
    Gercekten böylemi düşünüyorsunuz ?

    Kendimi çok fesat hissetim. :nazar:ama bak kadının huzuru kaçmış...
    Onlara güvenipmi boya badana vs. borca giriyorlar..
     
  12. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  13. EU2

    EU2 Guest

    janselli yok canm ya fesat hissetme sadece o kadar iyimser değiliz

    ve iyikide dğiliz bide olsak elimizde bişe kamıcak heralde bencede eşi abartmış arkadaş durumları ii

    yazmış
     
  14. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  15. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    krizde işsiz kalmıştır, hastadır, yemeklik alacak parası yoktur, anlarım. ama tüp bebek için mi??? pardon da, doğduktan sonra da size mi baktıracaklar acaba? ayrıca ne demek, boya-badana içni başkasından -borç bile olsa- para istemek, zorunlu ihtiyaç değil ki, kimse badanası eskidi diye hastalanmaz :kızgın:

    nasıl geldiyse öyle gider derler, ama bu kadar huzurunuzun bozulmasına ne gerek var, bir dur demek lazım süprizzzzz ama nasıl? :uhm:
     
  16. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  17. cloudy

    cloudy en iyi koca ölü kocadır:) Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2008
    Mesajlar:
    3.911
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    yani aşırısı elbette insanın sinirini bozar
    ihtiyaçlar çerçevesinde dedim zaten bende
    ama bu yardımlarla çok zora girmiyorlarsa o kadar büyük bir sorunda yok
    mesela tüp bebekten bahsediliyor
    siz olsanız bir akrabanıza böyle bir durumda yardım etmezmisiniz
    ben olsam çekinmeden ederdimde
    eşya almak vesaire fuzuli ihtiyaçlara helede benim ihtiyacım varken onların almasına
    kızardım elbet hak yemeye girer bu nihayetinde
     
  18. 21 Mart 2009
    Konu Sahibi : crazy_44
  19. bebeği olmayan bırakın ailem arkadaşım olsa elimde avucumda ne varsa veririm !! .
    allah kimseyi kucağı boş bırakmasın.. ama badanası boyası beni ilgilendirmez. ..