Eşimin bana hitap şekli

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve zeynnn tarafından 26 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  1. zeynnn

    zeynnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    valla arkadaşlar benim hep hayalimdi eşimin bana hayatım diye hitap etmesi. bunu öylesine değil gerçekten içinden gelerek yapması. ama benim sevgili kocam saolsun ne aşkım der, ne hayatım der, ne sevgilim der... of ya sinir edio beni o kadar da söledim bu kelimelerden hoşlandığımı. tutturmuş bi hatun gidiyo... :umursamaz: sanki dede nine olduk... nasıl dedirtebilirim bu hitapları sizce
     
  2. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  3. zeynnn

    zeynnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    çok üzülüyorum bu duruma yaaaa:KK43:(
     
  4. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  5. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    e içinden gelmeyerek sadece sen istedigin için söyleyincede hosuna gidecek mi peki
     
  6. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  7. sumeyra86

    sumeyra86 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    192
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    erkekler arasında hatun kelimesi yaygındır ve onların hoşuna gide..sevgilim aşkım gibi kelimeler onlarda sangi flört zamanındaymış gibi bir his verir. ve kadınını sahiplendiğini gösteren kelimeler kullanırlar..hatun , hanım, sultanım gibi..
     
  8. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  9. zeynnn

    zeynnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    ama yaa... yaşlı işi gelio onlar bana ben daha 23ümdeyim yaa yorum guzel sumeyra 86 da.... ya you_knowcum ben zaten içinden gelerek desin diyorum....
     
  10. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  11. zeynnn

    zeynnn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    288
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    sanırım ben bu konuda tekim... herkese kocaları aşkım hayatım diyor....
     
  12. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  13. you_know

    you_know Ne bu neşe ? Pro Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    18.749
    Beğenildi:
    89
    Ödül Puanları:
    203
    işte erkekler böyle canım benim eşimde agzına geleni söyler tosunum hatun askım fln sende söyle canım konus bi
     
  14. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  15. melike_ecesuu

    melike_ecesuu Evli, Mutlu,Çocuklu <3 Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2009
    Mesajlar:
    28.420
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    198
    canımmmmm inanki ben mutlu oluyom eşimde hatunnn diye sölenirrr hayatım canım askım da der ne bilim alıştım galiba o sölesinde ne sölerse sölesin ama en cokta kadınımmm demesi acayip ediyo beniii içinden geliyosa sölesin bitanem düşünme bu kadar...opuyorumnanaktan -tatlicadiarzu- :asigim:
    tatlım bende 24 e girdim 10 aylık evliyim bu arada canımcımopuyorumnanaktan
     
    Son düzenleme: 26 Mayıs 2010
  16. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  17. deniz1958

    deniz1958 29.12.2010 Eylül'üm &#9829;&#9829;&#9829; Üye

    Katılım:
    17 Mart 2010
    Mesajlar:
    3.974
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    benim kocişimde bana hatun der ama benim hoşuma gidiyor bende 23 yaşındayım ama sadece hatunum demez o yüzden belki takmıyorum
     
  18. 26 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : zeynnn
  19. Anie

    Anie Alassea Ancalimë Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.386
    Beğenildi:
    19
    Ödül Puanları:
    106
    siz ona söyleye söyleye alıştırın:)