Eşimin en sevdiği kazağı artık bana oluyor..

Konusu 'Hiçbir başlığa uymayan yazılar !' forumundadır ve zazez tarafından 4 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  1. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    yaaa bunu 2. yapışım
    eşimin yün kazağını daa önce 40 dereceye atıp çektirmiştim
    bu sabah kirlileri ayırırken dikkatli yıka bunu dedi
    gayetde nazik bi şekilde sadece uyardı
    bende koyu renklileri atarken bu kazankta geldi elime
    aynı renkten bide yün olmayan kazağı var
    kazağı tersde çevirmiştim ,yün olmayan kazak sandım ve attım 40 dereceye
    makinanın kapağını açtığmda nasıl ter boşaldı anlatamam
    hemen çekiştirmeye başladım ütüledim falan ama banamısın demio
    ve arkadaşlar öle sıradan bi kazak diildi eşimin en sevdiği kazaktı ve inanılmaz pahalı almştk
    hemen gidiim aliim dicem ama burda mağazası yok
    offff napıcam yaaaaaaaamafoldumben
     
  2. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  3. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bişi söyliin
    napiiim acaba kazağı ortadan kaldırsammı?
     
  4. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  5. sedef10

    sedef10 my lord... Üye

    Katılım:
    7 Mart 2010
    Mesajlar:
    4.730
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    aynı kazaktan alamazmısınfisfisfis
     
  6. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  7. mnla

    mnla Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.298
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bol yumusaticili soguk suya yatirsan??? annem de bizim kazakalrimizi cok mahvetti. boyle yaip kurtarmaya calisirdi..ama tabi napsan da eskiye donmuor. ama belki giyilecek kadar acar..
     
  8. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  9. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım kütahyda mağazası yok malesefff
     
  10. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  11. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ayyyy açarmı dersin?
    uzun süre bekletmek gerekiodur dimi?
    ya nasıl yaptım ben böle bişiii yaaaa:sinifsinif:
     
  12. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  13. tanger

    tanger ben, oğlum ve aşkım Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.396
    Beğenildi:
    208
    Ödül Puanları:
    163
    arkadaşım kötü olmuş tabi..
    eşine güzel bir dille söle anlayacaktır heralde...
     
  14. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  15. mnla

    mnla Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.298
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    denemekten baska bir sansin yok cnm.
    altina havlu koyarak masa ustunde fln kurut. ama hic sikmadan.ins ise yarar...
     
  16. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  17. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ya mutlaka anlıyacaktır
    ama eminim bikaç gün surat yapar
    ve bu her çamaşır yıkamamda önüme gelir
    ve bu ilk diil
    diorum ki baharda geldi ya belki giymez artık kazağını
    bende ortadan kaldıriim
    seneye de artık bişiler yaparım
    ama yaaa kazağım nerde derse
    benm eşimin kıyafetleri çok kıymetlidir
    hayatımda kıyafetine bukadar düşkün insan görmemiştim
    ve V.KKO dan almıştık baya yüklü bişi ödemiştik
    anlıcanız ben şuan yusuf yusufeyvahedigeldismile
     
  18. 4 Nisan 2010
    Konu Sahibi : zazez
  19. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    başka fikri olan varmı ?