Eşimin titizliği ve her şeye karışması! bıktım artık.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve arwen85 tarafından 4 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  1. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    1 ay oluyo evleneli..ama eşimin titizliginden bıktım artık..herşeye karısıyoo her heyi kendi düzenine yani eski düzenine göre istiyo..alışkanlıkları ama benımde alışkanlıklarım var bunu hiç grmüyoo..aramızda 13 yas fark var ve ben herşeyde tecrübeliyim üzülme aşkım ben sana herşeyi greticem diyip herşeye burnunu sokuyo..mutfagı bile onun istegi üzerine düzenledim..banyo desen öyle..sunu suraya koy bunu buraya koy..yemek yaparken bile karısıyoo..sonrada diyo ki başkalarının kocaları eşlerinin üstüne atıyo tüm yükü ama ben sana ögretiyorum diyo, seni yetiştiricem diyo..ben kendi benligimi kaybediyorum..ben ben olmuyorum..bu yüzden hiç rahat degilim..bıktım herşeye karışmasından..benım yasim daha 23 cips yiyorum cukulata yiyorum kızıyoo..onlar saglıksız şeyler yeme onları..yok fizigin bozulur ,yok kilo aldırır..ot gibi yaşıyorum yaaa...ilgisinden alakasından problemim yok ama herşeye karısıyo..neden sigara içiyorsun, neden pc basındasın, kahve cok içiyorsun herşeyime karısıyoo..buda benım alışkanlıklarım ne yapayım..hep evdeyim canım sıkılıyyooo.tabı o ucusa gidiyoo degişik ülkeler görüyoo hostesler felann ben ohhh edeyim...maddi konuda sıkıntım yok ama evden de çıkarmıyoo..yok hava soguk yok bilemem ne hep bir bahanesi varr..ama kendi çıkıyoo benı cıkarmıyoo.bende grip kayınalidemle dedikodu yapıyrumm can sıkıntısından..tam tipik bir ev hanımı oldum yaaa..ne yapacagımı şaşırdım..geçen gun yarım saatligine markete gittim olay cıktı..neden cıkıyorsun diyee kendi annem ben evde yokum diyee atlayıp gelmiş evime..kayınvalidem desem öylee..olay cıktı yaniii.,ben hiç mi çıkamıyıcam dısarı yaaaaa..
    allahtan eşim uçusa gidiyo da biraz raht ediyorum..kafa dinliyorumm..evlilik böyle bişey mi...sizin eşlerinizde herşeyinize karısıyo mu...eve hapsedildim resmen..allahtan 2 sene sonra ögretmenim..belki o zaman cıkabilirm dısarı..sizce ne yapmalıyım..ne olur yardım edin...
     
  2. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  3. boganingucu

    boganingucu akışına bırakmak lazım Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.961
    Beğenildi:
    147
    Ödül Puanları:
    153
    severek mi evlendiniz?
    bu huylarını farketmemişmiydiniz?
    sizin alışkanlıklarınızı bilmiyor muydu?
     
  4. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  5. Elis

    Elis Guest

    yazdiklarinin hepsini okumadim,iki kelime okumam yeterli oldu bunalmam ve anlamam icin,,,
    sana gerseyi ogreticem ne demek,cocugumusun yoksa esimi,?sinir oldum,,,
    yas farkindan dolayi olsa gerek,ama zamanla oda sana sende ona alisicaksin,daha 1 ay coooook yeni,,,,herseyinede eyvallah deme,benden sana tavsiye,sonra tepene cikar,,,ezilirsin,agirligini koy,,zaman lazim biraz,,otur konus,,anlat,ben senin cocugun degil ,esinim de,yerimseniben
     
  6. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  7. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    yeni evlisiniz ve aranızdaki yaş farkı nedeniyle böyle davranıyor olabilir.
     
  8. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  9. GxoxkyxuxzxuxndeDans

    GxoxkyxuxzxuxndeDans GÖZLERİMDE GECE OLDU Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.055
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Canım sen zaten bunları bilerek evet dememedinmi bile bile lades oldu seninki birazda
     
  10. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  11. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet severek evlendik..sigara kahve içtigimi biliyordu..abur cubur yedigimide..yaş kompleksine mi giriyoo nedir bilemiyorum kii..cunku kendi yemiyo..yedigi şeyler ceviz badem, meyva bukadar..kola bile içmiyoo..ben bu kadar oldugunu herşeye karısıcagını bilmiyordum..ama dışarı bile cıkamıyorum yaaa..çıkabilirmiyim desem hemen bir bahane ve suratı asılıyooo..ama bana sordugun cıkabilirmiyim diyee evden..hemen izin veriyorum..hiçte suratım asılmıyooo.hatta evde yanlız kalıcam diye seviniyorumm..cok skıldım şimdiden...
     
  12. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  13. arwen85

    arwen85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2009
    Mesajlar:
    483
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    inan bu kadarını düşünmemiştim..cunku segiliyken bu kadar karışmıyodu..kafam rahttı..evlendik degişti adam sankii.herşeye karısır oldu...hapiste gibiyim..1 aydır tek gittigim yer annem..onu da o brakıyoo gelecegim zaman alıyoooo..domuz grribini bahane ediyooo evde oturuyoruzz heppp...
     
  14. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  15. DERin83

    DERin83 RUZGARİN ANNESİ:-) Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kompleks yapıyor bence CADIARZU
     
  16. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  17. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    bunları kabul etttinmi evlenirken böyle olacağını biliyormuydun?

    yani huylarını?
     
  18. 4 Kasım 2009
    Konu Sahibi : arwen85
  19. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    ay canım aslında eşinin kötü bi niyeti yok bence senin sağlığını düşündüğü için abur cubur yeme diyo..benim eşimde yemeğe temizliğe herşeye karışır bende bu huyunu sevmiyorum ama inan zamanla ortak yaşadığınız alanın düzenine alışıyorsunuz...daha çok yenisiniz...benimde eşimle aramda 11 yaş var..fark fazla olunca kendilerini sürekli bişeyler öğretmek zorunda hissediyorlar...
    ama inan zamanla geçiyor bu dönem aynı şeyleri bende yaşadım.