Eşimle sorunlarımızı çözemiyoruz.... Yardım eder misiniz?

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve kadifegul tarafından 21 Aralık 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  1. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    merhabalar,
    eşim bankacı ben ise öğretmenim. eşimle aramızda yaş farklı , eğitim farkı, kültür farkı, mezhep farkı var. ortak noktamız yok neredeyse.
    eşimle sorun yaşadığımızda bunu konuşarak çözemiyoruz. biliyorum ki probleme değil çözüme yönelik konuşarak sorunlar çözülür. ama bunu eşimde uygulayamıyorum.çünkü her soruna neden benim ben kendimi düzeltirsem sorun düzelir. beni şuçlayıcı konuşuyor.bir örnek;
    eşim ev yemek konusunda aşırı titiz. ben de pasaklı değilim ama titizliğim onun derecesinde değil. ailemi düğünden sonra ilk kez ziyarete gittiğimizde herkesin içinde başladı beni kötülemeye kızınız dağınız temizlikten sınıfta kaldı. kendi çok şişman, kilo almışsın kızımız iyi bakıyo galiba diyorlar, yooo hiç iyi bakmıyor yemek yapmadığından eve mecbur dışarıda yiyorum kilo alıyorum diyor. bu arada durum anlattığı kadar abartılı değil. annemlerin yanında onla tartışmak istemediğimden sanki eşim şaka yapıyormuş gibi o konuşunca güldüm espiriye vurdum ve de tabiki belli etmediğim utancımdan yerin dibine girdim. evimize dönünce çok üzüldüğümü belirtim anlattım niye böyle yaptığını sordum . ben sana demiştim yapacam diyerek çıkıştı. ben sorunu çözme için çabalıyorum "ama çok üzülüyorum başkasının yanında böyle konuşarak birşeyleri düzeltebileceğimize inanmıyorum"dedim. işte utanırsında bir daha yapmazsın diyor.soruyorum bak kaç ev ziyaret ettik yemekleri benimkinden lezetli olan evi benimkinden temiz olan gördün mü diyorum. kabul ediyor hayır senden iyisi yoktu ama dahada dikkat edeceksin diyor. sonuçta bende çalışıyorum mesai saatim çok değil ama işim yorucu. duygu yansıtması, çözüme odaklanma ne varsa yapıyorum ama sonuç alamıyorum.
    son olarakta evde tartışma oluyor o bağıracak çağıracak ben tamam diyecem istiyor. bende mantıklı şekilde cevap veriyorum çok bağırmamasını komşuların duyacağını söylüyorum daha çok bağırıyor komşularla karşılaşınca utanıyorum daha yeni evliyiz. birde acayip küslük yapıyor yatağını ayırıyor konuşmuyor konuşması gereken zamanda kızarak konuşuyor. (akşamdan küs sabah telefon alarmı çaldı "lan s...tir git tel çalıyo duymuyon mu ya" diye bağırıyor, konuşmadan evden ayrılıyoruz)
     
  2. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  3. KalenderMesrepim

    KalenderMesrepim Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.098
    Beğenildi:
    154
    Ödül Puanları:
    153
    ben okurken cok şaşırdım :uhm:
    nasıl dayanıyorsun diyorum sadece..
    ama emin ol ki değişmez hep senden ister..
     
  4. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  5. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    canım bu şartlar altında ne yorum yapabilirim bilmiyorum
    şizofren falan olmasın eşin....
    anlattığın gibiyse gayet mantıklısın canım...
    sonuçta eşin sende küs konuşma diyemiyorum çünkü bu pek mümkün olmuyo...
    ama şunu yapabilirsin herşeyine birazdaha özen göster onun istediklerini tam anlamıyla karşılamaya çalış ve biraz soğuk dur bakalım neolcak...
    bu sefer utanırda kıymetini anlar belki....
    çünkü konuşmayı bilmemesi çok kötü
    RABBıM yardımcın olsun
     
  6. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  7. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    eşimle aramızda yaş farklı , eğitim farkı, kültür farkı, mezhep farkı var. ortak noktamız yok neredeyse. demişsin..

    Eeeee?Sen öğretmensin yani cahil birisi değilsin..

    Neden evlendin bu adamla arkadaşım?:)))

    ılkönce bunu öğreneyim de sonra yorum yapayım:)
     
  8. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  9. kuzum

    kuzum Bu konida hassasum Pro Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    8.591
    Beğenildi:
    252
    Ödül Puanları:
    163
    Az yesinde kendine bi uşak tutsun mümkünse.:eek:lmaz:
     
  10. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  11. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.666
    Beğenildi:
    32.687
    Ödül Puanları:
    463
    küfür, aşağılama, çocuk gibi azarlamalar, çocuk gibi annene şikayet etmeler seni vee daha yeni evlisinizakannehirakannehirakannehir

    pardon ama bu adam seninle neden evlenmiş, şamar oğlanı arıyodu seni buldu herhaldeakannehir

    valla bu karakterdeki bi adamla konuşarak bişeyleri halletmen gerçekten zor, allah kolaylık versin

    ama dua etki öğretmensin çalışıyorsun, ev hanımı olsan aman aman hepten yanmıştın
     
  12. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  13. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    zaten ikide bir (akşam benden sonra gelir eve), oh sen rahatsın işin rahat ben sürünüyorum. o kadar rahatlığın içinde şu işi yapmamışın faturanın yarın son günü niye yatırmadın falan filan. diyorum onada zaten az çalışmam niye zoruna gidiyor maaşım çoğu zaman senden yüksek demek ev hanımı olsam bir dilim ekmek vermeyeceksin diyorum.

    bakalım önce konuşarak çözmeye çalışacağım.
    düşünüyorum da bu yazdıklarımı görse ah bi de o anlatsa neler çıkar.
     
  14. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  15. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bir ara denediğim işe yarayan birşey vardı ona başvuracağım . aslında bunu böyle olsun istemiyorum konuşarak çözim istiyorum ama napim.
    bir ara yine böle bişi yaptı ben aileme yarım gün mesafe uzaktayım sürekli memkün değil gidemiyorum zaten dediğim gibi ilk kez bayramda gidincede beni nasıl rezil ettiğini. daha önce ilk ayımız bitti istanbula iş için gidiyorduk orada bir akrabama uğradım oradada aynısını yapmıştı bende madem temiz bayan istiyorsun dedim onla hiiç ilgilenmedim. eve geldi masa kur kaldır temizle çayı ver önüne ama sohbet etme bulaşıkla ayrıntılı uğraş, git çamaşırları herşeyleri ütüle, dağınık bir yer varsa topla lavaboları temizle yarının yemeğini yap gecede çok yoruldum de dön arkanı yat. yaptım bir ara işe yaradı ama takdir edersinizki insan akşam işten gelince şööle ayaklarını kaldırıp bir yatmak istiyor yaptığım çok zor oluyordu ama mevbur kaldım bir daha yapacağım bunu. ve yaptığının yanlış olduğunu galiba onun tarafından bir büyüğü söylemeli ona.
    ay bide annesi gelecek bu akşam dün akşam sağolsun yatağını ayırdı sabahta erken kalktığımdan yatak odasıda yattığı odada dağınık kaldı.şimdi annesiyle bir hep sinir edecekler beni. zaten annesi gelince beraber uzanıyorlar koltuğa yanyana buyur hizmetçi hizmet et.
     
  16. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  17. divine_time

    divine_time Evli Ve Mutlu :) Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    allah yardımcın olsun tatlımmm
     
  18. 21 Aralık 2009
    Konu Sahibi : kadifegul
  19. kadifegul

    kadifegul tatlı kızıma kavuştum... Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.002
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    sağol:)) inşallah...
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.