Eşinin ailesini yola getirenler, taktiklerinizi paylaşın

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve temmuzz tarafından 3 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    3 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  1. temmuzz

    temmuzz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    1.305
    Ödül Puanları:
    238
    Başlıktanda anlaşılacağı gibi kaynana, kayınbaba, görümcek, elti vb...yüzünden
    huzursuz olanımız o kadar çok ki..geliniz diye hep susuyor tepemize çıkarıyoruz
    ama "yeter" kaydirigubbakcemile dediğimiz zamanlarda oluyor..
    onlara karşı geliştirdiğiniz savunma mekanizmalarınızı paylaşın arkadaşlar...zemuszemus
     
  2. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  3. UyuyanGuzel

    UyuyanGuzel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.123
    Beğenildi:
    675
    Ödül Puanları:
    113
    vallahi canim benim taktigim yok maalesef...
    ben sadece gormezden gelmeye calisiyorum ve mesafeliyim(her ne kadar mesafemi karsimdakiler yuzunden koruyamasam da)
    bunlar disinda bir seyler yapan arkadaslar varsa fikirlerini zevkle okuyacagim sempatiksalakcinni boshayallersmile
     
  4. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  5. elefera

    elefera Hosgeldin melegim (: Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    5.334
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    101
    Gecıcı bır cozum buldum, gorusmuyorum.

    Fakat ılla gorusmek zorunda kalacagım,
    o vakıtte olabldıgınce mesafelı davranacagım.

    Sanırım bundan baska etkılı cozum yoktur.
     
  6. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  7. nunna

    nunna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    gelinim diye susup oturmuyorum. neyse düşüncem onu söylüyorum. zaten artık şunu yap böyle davran gibi şeyler zaten söyleyemiyor. istediğim zaman ziyarete gidiyoruz 1-2 saat bazen yarım saat oturup kalkıyoruz...
    bi olaylar anlatır işyerinde yaşadığı vs yanlış veya haksızsa hemen söylerim sön böle böle yapmışsın o yanlış sen hatalısın falan dedim. ben hayatta izin vermezdim o nedemek öyle falan derim. bozulur :KK70: ama haklıyım dediklerimde.

    şimdi zaten beni artık düzenli çalışkan ve açık sözlü olarak tanıtıyormuş herkese.
    içime atacağıma yüzüne söylüyorum. içime atarsam sonradan biriktiripte söyleyeceklerim çok daha ağır kötü olur. böylesi iyi. kötü konuşmuyorum dedikodusunu yapmıyorum yanlışsa yanlış diyorum. varsa yanlışım o da desin :p
     
  8. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  9. melisa87

    melisa87 TUTUN ANNEYE MİNİĞİM Üye

    Katılım:
    30 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    630
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    63
    benim taktiğimle aynı ama benim işim daha zor çünkü biz aynı evde yaşıyoruz kaydirigubbakcemile ama bende eğer rahatsız olduğum bişeyler oluyorsa hiç eşimi karıştırmadan ben söylüyorum kayınbabamda hep benim gelinim çok dobradır diyor tabi başlarda çok sorunlar oldu saat kaçta kalktığım vs.. ama şimdi benden rahatı yok saygısızlık sınırına gelmeden, eşini karıştırmadan olduğu söylemek daha güzel.. zemuszemus
     
  10. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  11. nunna

    nunna Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    tabi canıım her bi olayda insdan eşine söylese de adam napsın srekli kocanı annesine karşı dolduruyor oluyorsun. ama ben kendim söylüyorum e eşim zaten beni tanıdığından bildiğinden anlayabiliyor demek istediğimi zaten kesinlikle dediğin gibi saygısızlıa varan birşey yapmıyorz:) aam kayınvalide kayınpederda muhakkak içlerinden diyodur bi kavga olsa bişey olsa valla bu gelin geri vites atmaz yer bizi :):)

    ev aldılar krediyle hatalık oldu bişiyler oldu çalışlamadılar falan dedik işler yoluna girene kadar bi süre size destek olucaz dedik. ama tabi bunlar har hafta sonu mangal partileri yaparlar evlerinde içkisi sigarası eksik olmaz ama elektriğini suyunu kesilene kadar ödemezler. buzdolaplarıda tıka basa doluyken kıtlıktalarmış gibi alışveriş yaparlar....
    bende dedim bunları mangal yapmayın ölmez kimse dedim anlattım nasıl yaşamaları gerektiğini. 50 yaşındaki insanlar ben 26 yaşındayım parayı nasıl idareli kullanabilirler onu anlattım ya. bilselerdi kullanmasını zaten şimdiye kadar bir evleri olurdu ..
    hanımefendinin zoruna gitmiş benim konuşmam eşime söylemiş keşke nunnanın yanında konuşmasaqydık keşke nunna bize öle demeseydi çok alındık filan... Eşim tabi bana diyo sen haklısın ama annem alınmış işte hani ben gelinim sonradan aileye girdim ya yabancı sayılırmışım :)

    bende yapıştırdım lafı madem öyle beni kızı olarak görmüyomuş ki kendi derdi sende benim kzımsın kendi kızımdan ayırmıyorum seni derdi.. o zaman bundan sonra kızı gibi değil gelini gibi davranırım hiiiç benden samimiyet beklemesin dedim. sanki kötü bişey demişim dedim. tabi eşimde üzüldü annesine söylüyor dediklerimi ertesi gün aman yarabbi canım kızım senin için yemekte ne yapayım canın ne istiyor falan :):):)
     
  12. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  13. marmellata

    marmellata Che sarà, sarà Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2009
    Mesajlar:
    3.344
    Beğenildi:
    71
    Ödül Puanları:
    153
    yola gelsinler gelmesinler umurumda değil.
    yuvamı dağıtmak beni eşimden ayırmak istediler..
    üstelik ufacık bebeğimle..
    ne olursa olsunlar. benden uzak olsun mısırda sultan olsunlar..
    artık kötüyü bile dilemiyorum.
    hayatımda olmasınlar.
    onlarda beni sevmesinler saymasınlar
    daha mutlu olurum..
    damadıyla kızıyla mutlu olsunlar onlarda bizim bebek oluyor diye dayanamıyorlardı
    habire anne benimkine bakacaksın kardeşiminkine değil diyordu.
    alsınlar şimdi mutlu mesut olsunlar..
    nasıl olacaklarsa geçimsiz heryerde geçimsizdir.
     
  14. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  15. balxixmnur

    balxixmnur Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.808
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    valla benimde taktiğim yok maalesef. sürekli affedici olmamıza rağmen aynı fenalıklarını hep sürdürdüler. görümcek çok kıskandı özellikle. en sonunda eşim pes etti ve görüşmedi hiçbiriyle açmadı telefonlarını. ne hakaretler işitti. karının çenesini kapat diyorlardı birde utanmadan onalr herşeyi söyleyecekelrmiş ben gelinmişim suscakmışım. yok ya dedim sizin bende bir kuruşunuz yok söz söylemeyede hakkınız yok. eşimde aynen o çok sustu ama siz susmadınız ne suçu vardı eşimin beni sevmnesimi yeter artık yuvamın huzurunu kaçırmayın dedi. güzelce otur konuş dedi annesine ama ne fayda yine hakaretler o zaman git anne dedi. yine bizi ayırmaya çalışıyorlardı ama mevlam öyle bir tokat attı ki onlara. yine uslanmadı bu kez eşim ölümlerden döndü onların yüzünden. ondan sonra iyi davranmaya başladı. yine arada dili çıkıyor ama eşim bir güzel susturuyor.
    eşlerimiz resti çekecek yuvasına sahip çıkacak. biz ne yaparsak yapalım olmuyor.
     
  16. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  17. temmuzz

    temmuzz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.658
    Beğenildi:
    1.305
    Ödül Puanları:
    238
    eş görevi gereği başka şehirdeyiz
    kayınvalidemlere 20 saat uzaklıktayız
    kadın telefonla bizi yönlendirmeye çalışıyor
    neymiş efendim eşimin teyzesi umreden gelmiş
    hoşgeldin deyip teelefon edecekmişiz
    o teyze 1 yıl oldu evleneli bigün olsun telefon etmedi
    nasılsın diye ev aldık hayırlı olsunda demedi
    memlekete gittiğimizde bana ters ters bakıp laf vurur kıskancından
    ben böle bi insana ne diye telefon edecm hiç bi muhabbbetim yok sami,miyetim yok
    aksi olsa neyse derim ..
    bu telefon olayı bi kaç defa daha oldu
    bizi çocuk yerine koyup yönlendirmeye çalışması
    çok gıcığıma gidiyor
    bana tepeden bakan kıskançlıklarından geberen akrabaarına
    yalakalık yapmamı istiyor
    budurumda taktiğim kaynanayı hiç duymuyorum
    şöyle yap böle yap dedği zamanlar yüzüne bakmıyorum oralı omuyorum oğluna söle
    ben bişey diyemem diyorum
    oğlunada laf geçiremeyeceğini bildiği için sinir oluyor
    gerçi benim kaynanaya ne yapsam işe yaramıyor yine aynı tas aynı hamam
    başka yollar denemem gerekiyor boshayallersmile
     
  18. 4 Ekim 2010
    Konu Sahibi : temmuzz
  19. burcu_brc

    burcu_brc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    944
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    Walla benim bir taktiğim yok zaten bizimkilere taktik felan da işlemez açıkçası. Taktiği anlayacak ince fikirli insan lazım önce karşında ama nerde... Bende bir de otuz beşini geçmiş bekar bir görümce var maşallah ikinci kaynana olur olmadık zamanlarda saçma sapan şeyler söylemek için arar, balayından hemen sonra eve kalmaya gelir, lafı söyler söyler sonra ben demedim der, kayınvalidem desen ayrı dert 2 aylık hamileyken komşumuzun kızı bizde kaldı diye kıskançlık krizlerine girip beni dövmeye kalkar, kıyafetimi beğenmedi diye camiye sokmaz, oğluma başkasını alcaktım der... Yaaa bizimkilerin çektirdikleri bir değil ki saymakla bitmez. Allah aşkına böyle insanlara taktik işler mi? Varsa tavsiyesi olan hemen yapacağım ömür boyu duacısı olurum tavsiyesi olanın ama yok anam yok bunlara yapılacak taktik maktik yok.
     
    Son düzenleme: 4 Ekim 2010