eşiniz aldığı kararlarda sizi ezip geçse ne yapardınız?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve feryalcan tarafından 18 Mart 2010 başlatılmıştır.

    18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  1. feryalcan

    feryalcan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eşiniz ileriye yönelik planlarda sizi hiç önemsemesi ailesini ve arkdaş çevresini önemsese,sizde buna tepki verdiğinizde bunu trip görüp çekemeyeceğini söylese,her ikitarafında aynı eğitim düzeyine sahip olmasına rağmen düşüncleriniz mantıksız bulunsa,her şeyi bırakıp arkanıza bile bakmadan gider misiniz yoksa zamana bırakıp sıra bana da gelir bende onun fikirlerini yok sayarım mı dersiniz?
     
  2. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  3. conal222

    conal222 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    sıra bana gelir bende onun fikirlerini yok sayarım demem......bunu direk yaparım... ama hemen çekip gitmem......yani geleceğimle ilgili hayaller kurarım planlarımı anlatırım...onu katmadan içine..ve senin şimdi hissettiklerini oda ozaman yavaş yavaş hissetmeye başlıcak.......güzellikle konuştum anlamıyorsa böyle anlıyodur çünkü...
     
  4. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  5. conal222

    conal222 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    417
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    hem arkadaşım bu yüzden bırakıp gitmekte neoluyo.....biz bırakıp gittik..tekettik..çekemem dedik...ama bırakıp gidince anlıyosun...mücadele etmeden gitmek içini acıtıyo bi müddet sonra..belki düzelirdi diye açık kapı kalıyo beyninde..şimdi beraberiz ama keşke gitmeseydim diyorum....sıkıntılarını güzelce söyledin anlamıyosa az evvel yazdığım gibi misilleme yaparsın..hemde güle oynaya zemuszemus
     
  6. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  7. feryalcan

    feryalcan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    hem arkadaşım bu yüzden bırakıp gitmekte neoluyo.....biz bırakıp gittik..tekettik..çekemem dedik...ama bırakıp gidince anlıyosun...mücadele etmeden gitmek içini acıtıyo bi müddet sonra..belki düzelirdi diye açık kapı kalıyo beyninde..şimdi beraberiz ama keşke gitmeseydim diyorum....sıkıntılarını güzelce söyledin anlamıyosa az evvel yazdığım gibi misilleme yaparsın..hemde güle oynaya

    hem arkadaşım bu yüzden bırakıp gitmekte neoluyo.....biz bırakıp gittik..tekettik..çekemem dedik...ama bırakıp gidince anlıyosun...mücadele etmeden gitmek içini acıtıyo bi müddet sonra..belki düzelirdi diye açık kapı kalıyo beyninde..şimdi beraberiz ama keşke gitmeseydim diyorum....sıkıntılarını güzelce söyledin anlamıyosa az evvel yazdığım gibi misilleme yaparsın..hemde güle oynaya

    aslında haklısın....ama inan benim eline hiç öyle fırsatlar geçimyo,çalşımıyorum ki kendi paramla ilgili gelecekle ilgili planlar yapayım onu da dahil etmiyeyim eşim özellkle birikim konusnda beni eziyo ki kendiside bugünü yaşama derdinde ben de hep yarınımı düşünürüm....
     
  8. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  9. Seloxsx

    Seloxsx Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.002
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşım para biriktirilmesi gerektiğini düşünüyorsan gir bir işe çalış onun maaşını yeyin seninkini de biriktirin. Yok çalışmam ben diyorsan da eşini bir kooperatife falan sokmayı dene.
     
  10. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  11. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sırf bu yüzden de arkana bakmadan çekip gitmek olmaz.

    İlk önce bir şans verin bir anlatsın bakalım derdi neymiş.

    Bu hayatı arkadaşlarıyla değil seninle paylaştığı için ve en önemlisi ortak bir yaşamı paylaştığınız için kararlarını seninle alması gerektiğini izah et.
     
  12. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  13. edanaz

    edanaz Popüler Üye Üye

    Katılım:
    31 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.930
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Tabi ki çekip gitmek olmaz. Sonuna kadar savaşımı veriririm ki verdim de. Gelecekle ilgili planlar yaparım ona anlatırım ama bu planlara onu dahiletmem peki ben ne olacağım demesini beklerim ve planlarımı uygularım. Bir iki üç ses çıkmıyorsa, tepki vermiyora gene gitmem giden o olur...
     
  14. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  15. feryalcan

    feryalcan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım para biriktirilmesi gerektiğini düşünüyorsan gir bir işe çalış onun maaşını yeyin seninkini de biriktirin. Yok çalışmam ben diyorsan da eşini bir kooperatife falan sokmayı dene.

    çalışıyorum geçen seneye kadar ama evlenince şehir değişikliğ oldu işi bıraktım ve burdada bulamadım,eşim günü geçirme derdine rahatım olsun arkdaşlarım olsun yeter,daha iyi hayat standartları yerine var olan yeter bende daha yeni evliyklen çocukta yokken birikim yapaplım sonra zorlanmaylım derdindeyim sonuç ben yırtınıyorum ama yinede onun dediği oluyo bende boş yere konuştuğumla kalıyorum........


    Sırf bu yüzden de arkana bakmadan çekip gitmek olmaz.

    ılk önce bir şans verin bir anlatsın bakalım derdi neymiş.

    Bu hayatı arkadaşlarıyla değil seninle paylaştığı için ve en önemlisi ortak bir yaşamı paylaştığınız için kararlarını seninle alması gerektiğini izah et.

    bilimyorum anlamak için hiç çaba göstermiyo ki öyle ib insanki düşünün hep kendi bildiğin dopru sanıp hep kendi bildiğini yapar....ki eşim dışrdan çok etkilenir zaten dışardaki sözlerden çok etkilenen adamdan adam olmaz demişti annem....
     
  16. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  17. BenmasMavi

    BenmasMavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.027
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet görünen o ki dediğiniz gibi çevresinden etkilenen bir eş...

    Konuşarak deneyin bakalım belki düzelir.Yada bu davranışlarının nedenini açıklar.
     
  18. 18 Mart 2010
    Konu Sahibi : feryalcan
  19. feryalcan

    feryalcan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2009
    Mesajlar:
    373
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Tabi ki çekip gitmek olmaz. Sonuna kadar savaşımı veriririm ki verdim de. Gelecekle ilgili planlar yaparım ona anlatırım ama bu planlara onu dahiletmem peki ben ne olacağım demesini beklerim ve planlarımı uygularım. Bir iki üç ses çıkmıyorsa, tepki vermiyora gene gitmem giden o olur...

    ne gibi planlar yapabilirim ve eşimi nasıl dahil edemem biraz daha ayrıntıl anlatsanız...inanın fikirlerinzw ihtiyacım var.....