eşiniz annenize ANNE demezse sorun olur mu?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve mehtap4278 tarafından 2 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  1. mehtap4278

    mehtap4278 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    Merhabalar,

    Erkek arkadaşım 'evlendikten sonra asla anne anne demem bunu benden isteme' diyor. ben bunun çok büyük bir sorun olarak görüyorum. hatta onla evlenmemek gibi bir fikrim oluştu. ben mi çok abartıyorum yoksa cidden önemli bir konu mu? sizinde yorumlarınızı alırsam çok memnun olurum...
     
  2. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  3. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.891
    Ödül Puanları:
    463
    evet, benim için olur.. ne münasebet ben diyeceğim de kendi demeyecek.. oldu başka??

    bence siz "o zaman benden de isteme, elimde değil annemden başka kimseye anne diyemem" de bakalım nolucak.. :umursamaz:
     
  4. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  5. cimcime eses

    cimcime eses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2008
    Mesajlar:
    12.675
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    196
    nedenmiş peki geçerli bir nedeni varmı?
    Mesela annesi yaşamıyormu, öyle bir neden varsa olur, ama ben dicem o demicek, bu ne demek oluyor..
    Valla ilk nişanlım söyledi sonra da ben...
     
  6. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  7. mehtap4278

    mehtap4278 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    annesi yaşamıyor malasef. yaşasaydı kesinlikle anne derdim. ama saçma geliyormuş benim annem onun kayınvalidesiymiş annesi değil. bu yüzden çok mutsuzum. ne yapacağım bilmiyorum:KK43:
     
  8. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  9. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.891
    Ödül Puanları:
    463
    ee ne diyecekmiş?

    - Nasılsın oğlum?
    -İyiyim kayınvalideciğim sempatiksalakcinni

    diyalog böyle mi olacakmış? babası yaşıyormu eşinizin?
     
  10. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  11. nesepalamudu

    nesepalamudu Guest

    ne diyecekmiş, teyze falan mıCADIARZU
     
  12. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  13. mehtap4278

    mehtap4278 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    :) babası yaşıyor. bi şey demicekmiş:))) daha eşim olmadı erkek arkadaşım. walla bu anne kelimesi eşim olmayı engelleyecek gibi geliyor.
     
  14. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  15. office

    office Hem kibirli, hem batının çok hayranı <3 Pro Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    16.761
    Beğenildi:
    37.891
    Ödül Puanları:
    463
    sırnaşık şey kusura bakmayın, sinirim bozuldu kaydirigubbakcemile3 bişi demeyip arkasını dönüp oturacak herhalde sempatiksalakcinni

    anneniz ne kadar üzülür yazık kadıncağıza.. siz de onun babasına baba demeyin diyeceğim ama takacağını sanmıyorum alsanaalsanasmile hey yarabbi hepsi ayrı bir tuhaf :eek:lmaz:
     
  16. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  17. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.503
    Beğenildi:
    32.180
    Ödül Puanları:
    463
    şşşşşt, hop, hanım teyze mi dicek seslenirkenkaydirigubbakcemile3

    ya bence çok büyütülcek bi problem değil, belki kendi annesi vefat ettiği için bu konuda hassas olabilir
    bu tip şeyler alışkanlık meselesi, zamanla alışır ama demezsede çok üstüne gitme bence, zamana bırak
     
  18. 2 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : mehtap4278
  19. mehtap4278

    mehtap4278 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    27
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    annem kesinlikle üzülcek ama bana belli etmicek bunu biliyorum. sen mutlu ol yeter dicek ama ben kaldıramam ki. bende ona bir kanun çıktı artık eşlerin soyadını kullanmak zorunda değilsin dedim sen anne demazsen bende kendi soyadımla evlilik yaparım dedim. hemen sinirlendi öle şey mi olur ne saçmalık diye.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.