Esiniz icin süsleniyor musunuz?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve esdeli tarafından 17 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  1. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben esim isten gelcegi zaman ustume ceki duzen veririm onun daha cok onun icin suslenirim ya siz:CüvCüv::CüvCüv::CüvCüv::CüvCüv::CüvCüv::CüvCüv::CüvCüv:
     
  2. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  3. incitanemtuana

    incitanemtuana EVLI MUTLU IKI COCUKLU :) Pro Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    25.557
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    acik söyliim günlük hayatimda cok sadeyimdir
    ama esimde zaten sadeligimi cok seviyor saolsun
    süsslendigim zaman ise canim cekiyosa önce kendim ve sonra esim icin süslenmis oluyorum
    ha cilveli geceler icin baska:eek:ozaman esim önde geliyo benim icin
    bambaska bi kadin oluyorum onun icin:eek:
     
  4. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  5. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    besela benim esim biraz bakimli olmami ister ama makyaji sevmez bense bir surme cekerim afif yaparim ustumu biraz duzen veririm sacimi guzel toplarim yani naginik halimi sevmez birkere dahaniktim nedense sacim felan bana bakti ya san aboyle hic yakismiyor dedi ozaman cok tohaf oldum bir kac kere daha boyle oldu bunun dahaniksin dedi elimden geldigi kadar suslenmeye calisirim onun icin
     
  6. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  7. esther

    esther let the game begin... ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.821
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    ben hamile kaldığımdan beri çok dağıttım kendimi. çok değiştim çoook -tatlicadiarzu-
     
  8. 17 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  9. esdeli

    esdeli Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2009
    Mesajlar:
    269
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    aslinda yanlis dahatmamak icin elinizden geleni yapin bence biz boyle oluyoruz sonra eslerimiz disariya gidiyor
     
  10. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  11. betican

    betican Guru Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    453
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    308
    Valla ben bi gün yapıyosam, kesin ikinci günü yapmıyorum.Çocukla uğraş, yemekle uğraş vs derken içimde heves kalmıyor.
    Ama ben bekarken de öyleydim,evde evin hizmetçişi gibi dolanırdım.Rahmetli annem çok kızardı.Evlendim hala aynıyım.
    Ve sonuçta şu karara vardım:BENİM İÇİM GEÇMİŞ...
     
  12. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  13. calikusumuz

    calikusumuz Aklım egede kaldı...... Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.414
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Evet hazırlanırım eşim geleceği zaman. En azından bıraktığı gibi bulmaz geldiğinde.
    O gün kendimi iyi hissediyorsam daha bir özenirim. Duruma göre değişir yani.
     
  14. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  15. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    kendime çeki düzen veririm.
    bir defa yemek kokan kıyafetlerimi mutlaka değiştiririm,saçımı başımı düzeltirim,güzel bir krem sürerim,hafif birde kalem kafi.
    daha fazlasını rutin yapmak zor zaten..
     
  16. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  17. PasakliMinikTanrica

    PasakliMinikTanrica her şey güzel olacak... Pro Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2008
    Mesajlar:
    12.797
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    kesinlikle üstüme başıma çeki düzen veririm
    çalışmadığım zamanlar sabah pijamayla bırakır beni ama akşam geldiğinde saçım başım makyajım kıyafetim özenli bir şekilde hazırlanır beklerdim kocişimi
    şimdi çalışıyorum sabahları bazen beraber çıkıyoruz bazen benden önce çıkıyor ben hazırlanmış oluyorum akşamda işten çıkmadan önce tekrar şöle saçıma başıma bi bakıyorum makyajımı tazeliyorum öyle çıkıyorum karşısına
    o beni her halimle seviyor buna eminim ama neden bende bakımlı olmamayayım ki erkekler her zaman bakımlı kadınlara ilgi gösterir
    süsü püsü makyajı önce kendimiz sonra eşimiz için yapmalıyız önce sen gelmesin sonra eşin bu benim fikrim
    ben makyaj yapıp süslendiğimde her şeyden önce kendim için yapıyorum eşim sonra geliyor
     
  18. 18 Şubat 2009
    Konu Sahibi : esdeli
  19. EU3

    EU3 Guest

    süslenmek değilde işteo dluğum için kaç saat dağlıyorum eşim gelene kadar toparlanıyorum saçım yaspıyorum. vevücut loyonlarım vazgeçilmezim:ecrin_bebek: