Eşiniz mi / Sevgiliniz mi size göre yakışıklı yoksa siz mi ona göre daha güzelsiniz?

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve deren23 tarafından 1 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  1. deren23

    deren23 Guest

    evet arkadalar çevrenizdekiler yada size göre fiziksel anlamada daha öndesiniz???
     
  2. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  3. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    eşim duymasında....eşimi görenler bana yakıştırmamıştı,sen çok güzelsin hiç yakışmıyo sana diyenler çok oldu....
    bu arada eşimde bana göre yakışıklı bee...:asigim:
     
  4. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  5. Geveze

    Geveze Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bizi zaten görenler birbirimize çok benzetiyorlar.Genelde herkes çok yakıştırıyor:nazar:.Eşit konumdayız diyelim her ne kadar bazı arkadaşlarım benim daha önde olduğumu söyleselerde:eek: aşkım bitane ya:asigim:
     
  6. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  7. Lavanda

    Lavanda Başını eğme dik tut Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    829
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Biz birbirimize baya benziyoruz, baya bi insan bizi kardeş sandı hatta, bu durumda eşit mi oluyoruz:)
     
  8. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  9. aysun444

    aysun444 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.555
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    106
    Ben eşime göre daha güzelim.. Bu iyi bir şey kadımca kadın, biraz daha güzel olmalı eşine göre, sürekli iltifat almak b ve beğenilmek malum kadınların en hassas olduğu konu.
     
  10. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  11. Elis

    Elis Guest

    simdi oyle bi soru sordun ki,,,,,,,,,
    asagi tukursen sakal,yukari tukursen biyikdelikafadulden
     
  12. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  13. sevda_yakar

    sevda_yakar aşkımmmmmmmm Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    512
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    çevremdekiler ne kadar yakıştırsalarda tabi benim ondan daha güzel olduğumu söylüyorlar.
    ama hep böle olmazmı genelde bi taraf güzellik çekicilik bakımından daha ağır basardelikafadulden
     
  14. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  15. deren23

    deren23 Guest

    bende söyliyim bari benim nişanlımla aramada yaş farkı var 13 gibi ama o yaşına göre yakışıklı amaaaa bizi görenler kesinlikle sensin diyo ee kendiside diyo zaten kızdığı zaman filan ama yakışıklı be selvi boylum:))))
     
  16. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  17. jelibonbon

    jelibonbon kötüyüm ben kötüyümm:( Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    bizide akraba sanırlar hep,çok benzeriz eşimle.ama bayan olmanın avantajıyla tabikide ben:lepi:
     
  18. 1 Ocak 2009
    Konu Sahibi : deren23
  19. er_ca

    er_ca 6-11-2012 Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    6.225
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    aşkım çoook yakışıklı tombiş:) o 32 yaşında olgun hoş tatlı bir yakışıklı..
    ben henüz 24 yaşında genç ve güzelimm:)

    çok yakışıyooruzz...