esiniz uykuda baska bir kadin ismi sayiklarsa

Konusu 'Temmuz Anneleri' forumundadır ve armageddon tarafından 25 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  1. armageddon

    armageddon Guest

    geçenlerde aynen böyle oldu. Deniz Beni dinliyomusun deyip, öpmeye çalisti. Deli oldum kalkip uyandirdim sordum Kim Deniz diye, Ne diyosun sen ya diyerek uykusuna devam etti. Arastirdim telefonunu mesai arkadaslarini falan bu isimde birine rastlamadim. Ama her an tetikteyim. Sizin kocaniz da bir kadin adini sayiklarsa tepkiniz ne olurdu..:eek:klava:
     
  2. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  3. armageddon

    armageddon Guest

    bayanlar bu arada ben daha yeni katildim sayilir araniza.Cevap yazacaklar1 merakla bekl1yorum
     
  4. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  5. yabgu

    yabgu Guest

    ne olacak canım ya ama suphen varsa bısey dıyemem bız bıle ruyalarımızda neler neler goruyorum bence hemen suçlama herıfını
     
  6. 25 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  7. gurcan06

    gurcan06 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2008
    Mesajlar:
    492
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    konuyu yanlıs yere acmıssın canım hosgeldinde
     
  8. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  9. aSkiTo

    aSkiTo █ █ █ ipek böcügüm █ &#96 Pro Üye

    Katılım:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    14.289
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    196
    konu kilitlenebilir ama ben cevap yazayim :)
    o an onu iki cift tekmeyle yataktan atar..odadan kovar ..kapiyida kilitlerdim heralde..

    ayrica ne yapip eder deniz kim ögrenirdim.
    belkide eskide kalmis bisedir. ama bana o da yeterdi..
    hala unutamamis olmasi..
    bende yangina körükle gider gibi oldum ama .. ne yapardiniz demissin.. sessiz kalmazdim.
     
  10. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  11. armageddon

    armageddon Guest

    VALLA BENDE ÇOK ÜZÜLDÜM AMA BEN ÖÖYLE BIRINI TANIMIYORUM. bIR TEK TANIDIGIM DENIZ VAR O DA DENIZ BAYKAL DEDI. ÖLÜRMÜSÜN, ÖLDÜRÜR MÜ?
     
  12. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  13. armageddon

    armageddon Guest

    Konuyu yanlıs yere mı açmısım ben yahu
    acemılık ıste.
     
  14. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  15. AskBocugu

    AskBocugu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    15 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.847
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    Valla uykuda boğazını sıkıverirdim bu kadar kahrını çekicem onun aklı başka yerlerde olucak kusura bakmasın ama kabullenemem ben üzgünüm...
     
  16. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  17. amilie

    amilie Popüler Üye Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    584
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    kilitlenmeden ben de yazayım.. :) karşılaştığın çok da normal bi durum değil elbette! ısrarla bunu açıklamasını beklerdim. olmayan birini rüyasında göremez heralde. hele bi de öpmeye çalıştı ise.. mantıklı bir açıklama beklerim.. duruma göre tepki gösteririm. açıklayana kadar da uzak dururum..
     
  18. 26 Şubat 2009
    Konu Sahibi : armageddon
  19. EmirkanVeEymenin Annesi

    EmirkanVeEymenin Annesi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    656
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    valla o gece bişey demezdim hatta sonradanda demezdim kıllandırmamak için sonra araştırırdım bütün çevresini bu deniz kim diye yani ona açıkca sormazdım............... bişeyler olduğunu öğrenirsemde canına okurdum.....