Eşiniz Ya da Sevgiliniz Size Ne Sıklıkla çiçek Alir?

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve genciza tarafından 24 Ekim 2007 başlatılmıştır.

    24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  1. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    Eşiniz Yada Sevgiliniz Size Ne Siklikla çiçek Alir??
     
  2. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  3. Claries

    Claries O bir anne:) Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.060
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çok nadir çiçek alır bahaneside hazır elinde taşımaktan utanıyomuş çiçeği ama bahar aylarında en sevdiğim çiçek olan sümbülü alır
     
  4. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  5. EU3

    EU3 Guest

    yani çok seyrek diyecem ama seyrek bile değil,almaz canım almaz
     
  6. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  7. incesxixzxix

    incesxixzxix olacak biliyorum... Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    doğum günümde ve evlilik yıldönümümüzde buket gül yaptırır.diğer zamanlardada nadiren yoldan bahçeden çiçek koparıp getirir
     
  8. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  9. melissa78

    melissa78 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    446
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    benimki ilk zamanlarda eve gülle gelirdi simdi almiyor
     
  10. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  11. SENACE

    SENACE Guest

    ÖZEL GÜNLERİN HARiCİNDE İŞYERİME ARADA BİR ÇİÇEK GÖNDERİR. ( 3-4 AYDA BİR )
    EVE GELİRKENDE ORTALAMA AYDA BİR GETİRİR.
    YANINDA HEDİYEDE ALIR, ÇİÇEĞİ DE POŞETE KOYAR.

    UTANIYORMUŞ :eek::eek:
     
  12. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  13. EU1

    EU1 Guest

    Benim koçam ben ne saman istersem bana çiçek alır yaaaaaa...
     
  14. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  15. genciza

    genciza annesinin sosisi o :) Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    4.108
    Beğenildi:
    36
    Ödül Puanları:
    148
    Benim Kocamda özel Günler Haricinde Arada Bi Eve çiçekle Gelir Arkasina Saklar Bide a.s. bazende bişeylerin altından çiçek çıkar sürpriz yapar bana.
     
  16. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  17. AskKirintisi

    AskKirintisi Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.817
    Beğenildi:
    20
    Ödül Puanları:
    108
    en son yaş günümde almıtı zaten meraklısıda değilim. Daha faydalı bişey alabilir bence yada almasın farketmez ben hiç takılmam öyle şeylere takılanıda anlamaıyorum zaten. Eşiniz size her zaman nazik sizi düşünerek davranıyorsa en büyük armağan zaten. Bi kadın olarka onun yaş gününü ben unuttum mesela oda benimkini unutsa hiç problem etmem. Bi arkadaşımın eşi unuttu diye ceza oarak fıtness kursuna yazıldı aylık 500 ytl ödüyor düşünün artık cahilliği.
     
  18. 24 Ekim 2007
    Konu Sahibi : genciza
  19. BEYAZ MELEK

    BEYAZ MELEK Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.574
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    196
    SAĞOLSUN CANIM KOCACIM BENİM SIK SIK ÇİÇEK ALIRIR.a.sÇOK MUTLU OLURUM VAZOM HİÇ BOŞ KALMAZ.BİR BAKMIŞIM YASTIĞIMIN ÜSTÜNDE BİR GÜL BİR BAKMIŞIM MONTUMUN CEBİNDE BİR ÇİÇEK.SAĞOLSUN HİÇ İHMAL ETMEZ CANIM KOCACIMŞeniz