Esinize hamile oldugunuzu nasil söylediniz???

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve batuhanim tarafından 26 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  1. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaslar baslikta dedigim gibi eslerinize hamile oldugunuzu nasil söylemistiniz ???
    ben esime testi bir hediye paketine koyup vermistim actiginda hemen sarilip öpmüstü:))
    hadi bakalaim sizde anlatin belki hamile olmayan ve olmak isteyenler icinde birer örnek olur ne dersiniz???:sm_cool:
     
  2. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  3. e_didem

    e_didem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2007
    Mesajlar:
    47
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aa grçkten güzel bi konu ben sverm hamlelern müjdeli haberi vrme hkayelrni:)
     
  4. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  5. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    valla biz testi beraber yaptık , ikimize de sürpriz oldu hatta yanlışlık olmuşdur diye gece 11 de tekrar gidip açık eczane bulup ikinci bir test daha aldı yine pozitif çıkınca seviçten herkesi arayıp haber verdi :)) artık ikinci çocukda sürpriz yapıcam ben de:)
     
  6. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  7. snookie

    snookie Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenildi:
    130
    Ödül Puanları:
    153
    ayy benim en çok mutlu olduğum konu bu...
    2007 Nisan da hamile kaldım ve 26 Nisan eşimin doğum günü...
    o gün test yapmıştım heyecanla zaten bekliyordum bebeği ve pozitif çıkmıştı...
    babamıza en güzel doğum günü hediyesi oldu böylelikle...
     
  8. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  9. Nohcoy

    Nohcoy Canlarım Benim. Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    106
    Biz bebek için 1 yıl uğraştığımız için her adet gecikmesinde eşim benden önce heyecanlanıp, test alıyordu...

    En sonunda artık ümitlenmek yok... Hayırlısıyla olacağı varsa olur diye oluruna bıraktığımız ay bende ufak belirtiler vardı... Doktora gittim tabi eşimde yanımda... Ama gebelik için değil ilaç yazdırmak için gittiğimizi söylemiştim... Sonucu alınca sevinemedi garibim... Yanlışlık vardır diye... Bir hafta sonra değerler yükselince ve kesinleşince sevindi... hala ogün bugündür el üstünde tutuyor beni...

    Ama ben hamile olduğumu yalnız öğrenmiş olsaydım, bir çift bebek patiği alıp güzel bir kutuya koyup, kargoyla işteyken göndermek isterdim...

    İnşaAllah ikinci bebekte süpriz yaparak söylerim hamile olduğumu...
     
  10. 27 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  11. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    ben akşam söylemiştim gündüz test yapmıştım akşam karnıma elini koydum bak burda kocaman bi evlat olcak ve bize şirinlikler yapıcak dedim nasıl yani dedi minik geliyo dedim çok sevinmişti kucagına aldı beni sevincinden gözleri dolmuştu ama allah bizden çok sevdi 4aylıkken onu ve öteki kardeşini aldı:KK43: 3.denicez şimdi
     
  12. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  13. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    valla cok güzel bir süpriz olurdu herhalde esine kaydirigubbakcemile3
     
  14. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  15. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    cok üzüldüm canim artik insallah bidahakine nasip eder ve kucagina aldigin günüde nasipse bizimle paylasirsin canim
     
  16. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  17. batuhanim

    batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.348
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    valla oda güzelmis artik dedigin gibi bidahakine :KK46:
    peki cinsiyeti ne ögrendinizmi yoksa süprizmi olacak :1rolleyes:
     
  18. 28 Eylül 2008
    Konu Sahibi : batuhanim
  19. andina222

    andina222 nihayet bir anne... Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.271
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    erkek geliyo hem de senin oğlunla adaş olucak inşallah :ecrin_bebek:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.