Esınızı bırakıp ızıne gıdermısınız ????

Konusu 'Anket : üyelerimize sorduk...' forumundadır ve CORUMUNCADISI tarafından 16 Mart 2009 başlatılmıştır.

?

ESINIZI BIRAKIP IZINE GIDERMISINIZ ????

  1. EVET

    43,8%
  2. HAYIR

    46,3%
  3. BILEMIYORUM

    13,8%
Birden fazla oy kullanılabilir.
    16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  1. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    Evet bir ay boyunca esinizi birakip izine gidermisiniz, yani ben ve iki cocugumla Turkiye izine gitmek istiyorum, ama malum sartlar para yok falan filan, esime dedim kredi cekip bizi yollasana, sende biz gelmeden 1 hafta once gelirsin beraber geliriz dedim!!!!
    Ben gelmem dedi, ben calisirim gitmek istiyorsan biletleri alirim, hazir olsun yaza, o zaman oglum 4 yasinda olcak kizim da 1 yasinda sizce iyi olur mu olmaz mi ?
    kalabilecegim kendi evim yok ama annemler var, bi suru akraba var ?:sm_cool:
    Siz ne yapardiniz ? :çok üzgünüm:
    Ha bi de Turkiye'de araba kiralamk pahali mi degil mi ? kafamçokkarıştı
     
  2. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  3. crescentmoon

    crescentmoon ¢яєѕ¢єηт Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.349
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    giderdim diye oy verdim. boşver o çalışsın, sen al gel çocukları, eş dost akraba gez, bi dahamı gelecen dünyaya, hep gurbettesin zaten.özlem giderirsin birazda olsa. gelmesende eşin çalışacak sen evdesin, gelsende o çalışacak sen gezeceksin :)))
    araba kiralama fiyatlarını bilmiyorum
     
  4. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  5. arzu-ela

    arzu-ela hayat bana güzel... Pro Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.532
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım maddi durumada bakar yok diyosun borçla gitmek istemem ama aileni özlediysen neden olmasın hasret giderirsin degişiklik olur,sen çok bunaldın bu sene çcuklardan git bence deger kafa dagıtırsın mervede türkiye topraklarına basar
    araba kiralamana gerek yok canım herkez arabaylamı geziyor dolmuşu var metrosu,otobüsü eee sende buldun bulanıyon:))))))
     
  6. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  7. CORUMUNCADISI

    CORUMUNCADISI 3 yavrum kuzumlarim Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    6.893
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    146
    tskler canlarim; he oobus var biliyoz sekerim emme zaten oglan burdaki otobuslerde durmuo orda mui durcak:roflol: hayirlisi bakalim hic fena olmaz bi iycene konusalim esimle, hem babasi kanser ya gorsun torunlari ne olur ne olmaz !!!!
     
  8. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  9. Emine

    Emine Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    ben bilemiyorum diycem cünkü cocuklar var yani ben sadece cocuklar ile gitsem ayyy onlar bana ne izin yaptirir ne bir sey onlarin isteklerini yerine getircem diye kndimi unuturum ...ama yanliz tamamiyle yanliz basima neden olmasin iyi olurdu gercekten........
     
  10. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  11. ro_se17

    ro_se17 no paniq no heyecan Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.476
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla canım madı durumlarınız yaza doğruu düzelirse ben ce gel sonuçta memleketım memleketım dıye yanıyorsun bak annenlerde gelecekmış ne güzel onlarla beraber gezersınızzz işteee..
    arzu bu arada anasu onun yanında zaten şekerımm izine geleceklermış hep beraberrr:))
     
  12. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  13. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    duruma göre değişir bence canım..
    ama sizin bu şartlarda sanırım olması gereken bu..
    eşin çalışmak zorunda ise sen çocuklarla gelebilirsin...
    sana ve çocuklara da değişiklik olur .....
     
  14. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  15. arzu-ela

    arzu-ela hayat bana güzel... Pro Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.532
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    anan yanındamı kuuu ne bilim anlamadım
     
  16. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  17. ilayda cem

    ilayda cem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.701
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlardan farklı bir yorumum olacak,ben o kadar süre eşini yalnız bırakma derim.

    bazıları bunda ne var diye düşünebilir ama ,ben gezeceksen eşinle derim.
     
  18. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : CORUMUNCADISI
  19. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    Türkiyede olsan eşin olmadan gitme derdim cadıcımda
    senin durumun farklı madem hastanızda varmış atla gel
    yalnız araba fiatları değişir heralde sen nereye gelce bi dede ona göre