Eşinizle nasıL tanıştınız?

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve DarkAngellotti tarafından 30 Ekim 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  1. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar eşlerinizi , sevgillerinizi nasıl buldunuz bu hikayeler hem çok romantik bazende çok komiktir hadi hepsini burda toplayalimhihoyyyt
    hep kısmet işi derler ya böyle şeylere pek inanmazdım ama gerçekten öyleymiş
    ben sözlümü kendi evimde buldum:)) yeni pc almıştım ama sürekli net kopuyodu
    çıldırmak işten değil di babaannemde dediki bizim bi komşu var onun oğlu iyi anlıyo bu işlerden bi çağırım baksın tamam dedim sonra rahatsız etmeyelim boşver dedim
    oda çağırım ya bişi olmz dedi gitti çağırdı ben ufak tefek bişi bekliyorum onun kapıdan girmesiyle benim kalbimin yerinden çıkması bi oldu o an dilim tutuldu sanki ve okadar belli etmişim ki bişi sordu hıı dedim o derece:1shok: pc yi yaptı ve gitti ama benimde aklımı başımdan alıp gitti bana modemini bırakmıştı o kapıdan çıktı ben telaşla dokunun ca yere düştü sonuç : paramparça:eek: giderken telini almıştım ertesi gün olanı anlattım kırıldı dedim sorun değil dedi tekrar modemi vermeye gittiğimde dizlerimin bağı çözülmüştü ben ilk görüşte aşık oldum ona ilk görüşte aşk masallarda demeyin bende öyle diyodum daha sonra sevdik çok bağlandık birbirimize:nazar: şimdi ise kasımda allahın izniyle nişanlanıyoruz kısmet işte :asigim:
     
    Han_Ker bunu beğendi.
  2. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  3. karlarperisi

    karlarperisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Eylül 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ben ablamı işyerinden almaya gitmiştim.ablamla birlikte tranvaya durağına gitmiştik.nişanlımda duraktaymış.ben onu farketmedim ama o bana çarpılmış.ablamla aynı işyerinde çalışıyorlar.ertesi gün ablama soruyor o kimdi diye ablamda kardeşim deyince nişanlım ayıp olur diye benden hoşlandığını söylememiş bile.tabi benim abla cakozlamış durumu.ben hep o tranvay duragından biniyordum.ablam gösterdi bigün onu.sonra tek başına durakta bekliyordu bir akşam.iyi akşamlar dedim sadece kafa salladı eyvah dedim yanlış kişiye selam verdik dedim.meger heyecandan ses çıkaramamış.sonradan öğreniyorum.yanıma bile gelemedi heheheh.tam 1 ay sonra ablam gel sana kardeşimi ayarlayayım demesiyle herşey oldu.şuan nişanlıyız.
     
    Han_Ker bunu beğendi.
  4. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  5. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    anammm senın hikayede güzelmiş allah ömür boyu mutlu etsin :nazar:
     
  6. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  7. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    benim eşim evlenmek için kız arıyormuş benim halamda baya sever aracılık işini öle konu komsunun kızları oldumu tanıştırırdı....eniştemle aynı yerde çalışmışlar....işte halam bana biri var çok efendi çok iyi dedi benim babamın amcasının kızını ayarlayacaktık neyse kıza gittim dedim kız istemedi.
    halamda çok bahsedince çok övünce ben bakayım şu çocuğa valla almayacam dedim.çok övdünüz dedim ...eşimi hemen aradı halam dedi benim yiğenim var dedi ertesi gün geldiler görüştük 2 hafta çıktık ...6 ay içinde evlendik..7 sene oldu işteee
     
  8. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  9. DarkAngellotti

    DarkAngellotti BeN ONa ReSMeN AŞıĞıM ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    senın ki biraz çabuk olmuş canım ama bellkı güzel olmuş
    bir ömür mutluluklar:nazar:
     
  10. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  11. WomenLove

    WomenLove bir Aşk Krallığı Pro Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    23.964
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    198
    cnm bana dediysen eğerr hayatımdaki en güsel şey evliliğim çok büyük bir sevap işlemişimki bana eşimi vermiş....:nazar:
     
  12. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  13. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Ben onu bir ömür boyu taniyordum zaten, cocukluk arkadasim kendisi!!!

    Sonra ben almanyaya geldim o türkiyede kaldi, seneler sonra izine gittigmizde ben genc kiz olmusum oda askderden geldi, birbirimize bakislarimizin degistigni hissettik...

    Büyüklerde cok istedi onayladi!! Hatta hala beni "Bak bak o sümüklü kiz senmiyden yaw" deyip kizdirir:kızgın:

    Bende ona evet sende o bücürdün degilmi hani bacagim kadar boyun vardi derim:roflol:
     
  14. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  15. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    işyerinde tanıştık........................................
     
  16. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  17. Burcuxoxzge

    Burcuxoxzge Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.973
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    198
    internette tanıştık... :nazar:

    deli gibi aşığız :sm_cool:

    temmuzda düğünümüz var :asigim:
     
  18. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : DarkAngellotti
  19. EU3

    EU3 Guest

    baya zaman geçtii hatırlayamadım.sız yazın hele belkım hatırlarım....sırnaşık şey
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.