Eski bir arkadas?

Konusu 'İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden' forumundadır ve seydack tarafından 17 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  1. seydack

    seydack Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba Arkadaslar,
    öncelikle Kandiliniz Mübarek olsun.
    Esimin evlenmeden önce daha liseden bi arkadasi vardi, hatta bikac tane arkadasi vardi, ama bunlardan özellikle biri benim cok gözüme batiyordu, digerleri yani kiz arkadaslari, arkadas anlaminda, hepsi benimle tanismak istedi, tek o biri degil. Biz evlendikten sonra da bu kisi esimle görüsmeye devam etti tabi, bikac kez esimin telefonuna baktim, birbirlerine hitap seklilnden hic hoslanmadim, yok canim fistigim bitanem vs. Bundan dolayi rahatsizlik duydugumu esime anlattim ama cok takmadi, kac kez bu kiz yüzünden kavga ettik, sonra bidaha görüsmeni istemiyorum dedim, tabi bunun icin de kavga ettik. En son kayinvalidem dayanamadi ve kizi aradi, bak yavrucum siz eskiden cok samimi arkadas olabilirsiniz ama artik oglum evlli gelinim rahatsiz oluyor, huzursuzluk yasaniyor bidaha oglumu arama dedi, ben konu kapandi saniyordum yillarca, bu iste 2 sene önce falan oluyor.
    Su aralar esimle aram zaten bozuk, bazilariniz hatirlar belki daha önceki yazilarimdan, ve ben gecen bilgisayarda biseyler ararken gizli bi dosyaya rastliyorum, bi acip bakayim ki o kizin belki 30-40 tane resmi var, bu resimlerden 4ü de cok cirkin, acik bacaklarini falan acmis, gögüsleri cikartmis yariya kadar yani igrenc resimler, agzimi bozmiyayim bilmemne gibi poz vermis pislik namuzsuz.
    Ben bunu tabi esime söyledim, yok nolcakmis da onlar arkadas mis da vs. vs.
    Facebook´dan kizi da buldum agzima geleni söyledim, oda bana diyor ne varki o resimlerde, sizde bi tuhaflik var diyor falan filan, ben bu resimleri kayinvalideme falan da gösterdim tabi, kadincagizin tansiyonu firladi, görümcem desem ayni sekilde cok sinirlendi. Kayinvalidem esime hesap sordu oda sinir etmeyin beni bizim aramizda asla bisey yok asla da olamaz biz sadece arkadasiz, tamam belki fazla icli disliyiz ama arkadasiz diyormus.
    Herneyse ben bunu hazmedemiyorum bi türlü, evlendigimizden beri bu pislik bi karabulut gibi üzerimizde, bi sekilde öcümü almak istiyorum.
    Kiz Türkiyede ögretmenlik yapiyorum, ben bunu MEB´e sikayet etsem biseyler cikar mi acaba, yada sizin önerebileceginiz baska birsey varmi. Cok canimi acittilar, inanin artik yeter, bu igrenc pislige birinin haddini bildirmesi lazim artik???????
     
  2. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  3. schatzi

    schatzi Ol iz vel ! Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    Zor bir durum.böyle onursuz gurursuz kadınlar var malesef.Eşinle konuşmaya çalış canım.Sen aynı şeyi yapsan ne hissederdi sor.Madem o resimler normal ben de böyle resimlerimi göndersem erkek arkadaşıma ne düşünürsün de.Senin yerine kendini koyunca anlar belki.
     
  4. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  5. ISPANAK

    ISPANAK Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2007
    Mesajlar:
    256
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm bu konuyu geçen gün başka aynı başlıkta sanırım gene açmıştın
     
  6. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  7. Selenais

    Selenais Kelepceliyim ben sana Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    Ne kadar tuhaf insanlar var su hayatta ya.. kusura bakmayin ama esinizde en az o kadin kadar tuhafmis, nedemek ne var o resimlerde? Madem resimler normal, neden gizli bir dosyada acaba?

    kavga etmeden konusmayi dene, bagirip cagirmadan anlat, kendini benim yerime koy de, belki anlar..

    Kadinda suclu tabiki, ama ønemli olan kadinin basina bir is acipta esini ondan kurtarmak degil, esinin senin icin o insanla arkadaslik veya her ne turlu ise iliskisini kesmesi ønemli, yoksa ne ønemi kalir ki? O kadin istiyor diye olmasin, sen istedigin icin bitsin aralarindaki iliski..
     
  8. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  9. EU3

    EU3 Guest

    Çok zor bir durum...
    Bide ne var bunda biz arkadaşız savunması çok basit...
    Ne insanlar var ya... Evli bi insanla ne kadar arkadaş olursan ol bi sınırın bi çizgin olmalı aynı şekilde evli kişide öyle...
    Allah yardımcın olsun canım...
    Eşinle son kez sakin olarak konuş empati yapmasını sağla, arkadaşlarında dediği gibi ben böyle resimlerimi arkadaşıma göndersem ne hissedersin de?
    İnş aranızdaki sorunlar düzelir :teselli:
     
  10. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  11. Lotus

    Lotus kimse olmadı senin gibi.. Pro Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.835
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    Bakın burada hesap sormanız gereken kişi eşinizdir..
    Bayanı şikayet ederek sadece kendinizi küçük düşürürsünüz...
    Sizi koruyacak ve kollayacak olan eşinizdir..
    Onunla konuşun...
    Rahatsız olduğunuzu, bu şekilde davranmasına müsade etmediğinizi söyleyin...
    Bu şekilde davranırsa ayrılacağınızı da söyleyin...
    Bunu kayınvalidenize de söyleyin madem biliyor durumu...
    Sonra bekleyin hiç bir şey yapmadan...
    Kayınvalide annedir nihayetinde oğluna toz kondurmadan kızı suçlayacaktır...
    Ama hatalı eşiniz...
    Kızılması gereken kişi de..
     
  12. 18 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : seydack
  13. Ally

    Ally Vadideki Zambak Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.072
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    148
    Allah yardımcın olsun ne diyeceğimi bilemiyorum :1shok: kusura bakma ama eşinde o kadında çok utanmaz arlanmaz insanlarmış yazıklar olsun ya :eek:klava: bence artık tepkini daha fazla belli etmelisin hem o kadına hem eşine resti çekmelisin :kızgın: