eski sevgilimin en yakın arkadaşına aşık oldum

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve kuzenkuzen tarafından 27 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  1. kuzenkuzen

    kuzenkuzen Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eski sevgilimin en yakın arkadaşına aşık oldum. sevgilimle ilşikim biteli 4 ay oldu, zaten 5 ay sürmüştü. birbirimizden çok farklı insanlardık, ben yürütmeye çalışıyordum ama beni terk etti. arkadaşı o zaman yurtdışındaydı bizi eski sevgilim tanıştırdı. msn adreslerimizi almıştık, sürekli yazışıyorduk bizim ilşkimizdeki sorunlar halletmeye çalışıyordu, ilişkimiz bitince samimiyetimiz arttı çok yakın iki arkadaş olduk. eski sevgilimden çok farklı karakterde tam hayalimdeki gibi biri olduğu için başta ona hayranlık duyuyorum sandım ama hiç hissetmediğim şeyleri hissediyorum. onunda ilgisini fark ettim ama benim kadar aşık mıdır bilemem evlenelim senin gibisini bulsam kaçırmam diye şaka yapıyor, birgün pat diye söylemekten korkuyorum. hergün görüşüyoruz bu işin sonu nereye gidecek bilemiyorum eski sevgilimle görüşmüyoruz ama karşılaşırsak konuşuyoruz onu üzmek gibi bir derdim yok zaten arada o olmasa herşey farklı olurdu ,ama bazende o olmasa arkadaşını tanıyamazdım diye düşünüyorum. kafam çok karışık 1 ayda istemeden 6 kilo vermişim hislerim mideme vurdu sanırım hiçbirşey yiyemiyorum.
     
  2. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  3. Bonus

    Bonus ¬Deniz gören evdeki teras ~~ Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10.873
    Beğenildi:
    44.027
    Ödül Puanları:
    463
    Özür diliyerek bişey söylemek istiyorum bu kısa süreli sevgili ilişkilerinden ben bi halt anlamış değilim.
    3 aydır bi sevgilim vardı ayrıldım
    5 aydır vardı 4 ay önce ayrıldım vs.. vs...bana fazlasıyla yapmacık gelir.

    Aşk değildir bu aşkı aramak aradığını bulmak çabasıdır. Yürek nasıl dayanır bu gel-git lere bilemiyorum.

    Bence öncelik olarak kendi hislerini iyice tartman gerekiyo. Gerçekten aşıkmısın bu çocuğa yoksa içindeki boşluğu doldurduğu içinmi bu yakınlık?

    Aşksa eğer hissettiğin o zaman çok başka. Ama bu yakınlık 3-4 ay sonra biticek kadar yüzeysel bi yakınlıksa bir an önce bunu fark etmeni dilerim.
     
  4. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  5. okypete

    okypete Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    86.970
    Beğenildi:
    41.398
    Ödül Puanları:
    563
    bana ters.
    eski sevgilinin arkadaşına bakmak bence yanlış.
    racona ters yani.
    benim eski sevgilimle yakın arkadaşım olursa anında biter.
    çok şükür bu tarz arkadaşlarım yok.:nazar:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Mayıs 2009
  6. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    aşka hürmetim sonsuz icabında ama;
    eski sevgilinin en yakın arkadaşı diyince bi durup düşünürüm CADIARZU
    enine boyuna tartarım
    aşk bu elbet adres sormaz fakat kankasının eski kız arkadaşıyla bu tarz geyik bile olsa evlilik muhabbeti ceviren adama adam demem ben :1closedeyes:
    ha diyelim ki oldu siz bi ilişkiye başladınız
    peki ya sonrasını düşündün mü hiç?
    msnde telefonda paylaştıklarınız yalnız sizi bağlar ama yan yana gorunmeye başladiginizda artık bu ilişki halka mal olmuş demektir
    eski sevgilini göreceksin, kaçış yok
    belki laf sokacak, çıkıp kankasına "sen ne biçim adammışsın lan" diyecek
    ki yerden göge kadar haklıdır bence
    ortak arkadaşlarınız senin hakkında hiç iyi konuşmayacak çeşitli etiketler yapiştiracaklar :1ninca:
    bu yeni sevgilinin kulagına gidecek gamyoncuiremsu
    sürtüşmeler olacak
    ve kaçınılmaz son ayrılık olacak
    bence silkin kendine gel ve uzaklaş o cocuktan
    bu ilişki aşk dogurmaz, daha çok yıpranırsın:nazar:
     
  8. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  9. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    ben böyle adamların sağlamlığından şüphe ederim şahsen.
    demek ki siz eski sevgilinizle birlikteyken de bu çocuk size göz koymuş.
    yani en yakın arkadaşının sevgilisine yan gözle bakabiliyor.
    olmaz, bana ters bu durumlar..

    sizin en yakın arkadaşınız sevgiliyken tanıştırdığınız çocukla çıkmaya başlasa ne düşünürsünüz??
    hiç bir farkı yok işte bunun birbirinden...
     
  10. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  11. LayLayLomHop

    LayLayLomHop Guest

    Ben size değil ama o adama kızarım
    sizin bir bağınız kalmadı elbette umrunuzda olmaz ha onun arkadası ha başkası
    Ama bilmiyorum kaç senelik ama mutlaka yakın ve samimi arkadası
    Samimi dostuna bunu yapan bir adam size neler yapar ne ihanetler eder ne aldatmaca oyunlar oynar kestiremiyormusunuz bunu :nazar:

    ve bonusun dediği gibi ben bu tarz 5 4 aylık ilişkileri bitip başkasına gitme yönelme olaylarını aşk olarak nitelendirmiyorum sevgiler:kahve:
     
  12. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  13. scallywag

    scallywag catmania Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.519
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    148
    bilmiyorum ama o yakın arkadaşının eski sevgilisine ilgi duyuyorsa adamlığından şüphe ederim...
     
  14. 27 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  15. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Delikanli adam..ne dostunun sevdigne, nede bacisina yan gözle bakmaz:kahve:
     
  16. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  17. bloodrayne__

    bloodrayne__ Guest

    yalnız ben bu işte bi bit yeniği seziyorum..
    aşık olduğun kişi nedense bana kötü şeyler uyandırdı.
    yanlış anlama ama bu kişi de sana aşıkmı eminmisin yoksa niyeti başka mı?anlamak pek kolay değildir söyliyim yani.
    yine yalnış anlama ilişkiniz sadece 5 ay sürmüş bitmiş,sonra arkadaşı çıkagelmiş,allah bilir bunlar arasında espri bile yapıyo olabilirler mi,erkek çünkü bunlar.
    bu 2 arkadaşın arkadaşlığı ne durumda şuanda bilgin var mı?
    bilmiyorum cnm ama bunlara bi dikkat et derim ben..
     
  18. 28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : kuzenkuzen
  19. decemBer

    decemBer Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.492
    Beğenildi:
    131
    Ödül Puanları:
    153
    nikahlınmıydı yahu takılma böle şeylere mirmirmirmir ben çok ciddiye almıyorum sevgililik müessesesini bunu da belirteyim tabi :kahve:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.