Eski sevgiliniz sizi arayıp dert yanarsa...

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve roxie tarafından 4 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  1. roxie

    roxie Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2009
    Mesajlar:
    70
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Kızlar benim ilişkim bi hafta önce bitti... ayrılmak ortak kararımız gibi oldu önce o istedi ama ben adım attım sürdürmek için ama baktım olmuyo ben bitirdim... geri döner mi diye başlık açmıştım hatta... sevgilim bu gece aradı ben beni ne çok sevdiğini, ne çok özlediğini bensiz nasıl da yapamadığını duymayı beklerken doğrudan konuya girdi hayatından dert yanmaya başladı...:KK25:

    ev arkadaşı ile yollarını ayırmaya karar vermişler, okul hayatı zaten gitmiyordu, ben de hayatından çekip gitmişim (bunu bile belli belirsiz söyledi yani tek bi cümlede) 40 dakika konustuk ama ilişkimize getirmedi hiç konuyu... aslında ben durum böyle olunca kapatmak istedim ama acıdım da bi yandan değil eski sevgilim düşmanım arasa dert yansa ben kapatamam :S

    benimle ilgili söylemek istediğin bi şey var mı dedim o da özledim seni dedi..ben de gerçekten mi dedim evet dedi... o kadar ama ya ben hiç anlamadım şimdi bu ne demek??

    bana karşı birşeyler hissetseydi başıma gelir miydi böyle bir şey??:KK36:
     
  2. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  3. sazan

    sazan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2010
    Mesajlar:
    434
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    niye sen soruyorsun ki benimle ilgili bişey diyecekmisin diye. ben olsam sadece derdini dinler kapatırdım.
     
  4. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.338
    Beğenildi:
    21.430
    Ödül Puanları:
    363
    Ben psikolog değilim..:KK54:
    Dinleyemem dertlerini kendisinin..
    Zaten anladım ki bir iş bittikten sonra yeniden telefonlaşmaya,dertleşmeye gerek yok.. Açmıyorum çalan telefonları!:KK12:
     
  6. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  7. GnotiSeavton

    GnotiSeavton Eee yani...? Pro Üye

    Katılım:
    11 Ocak 2010
    Mesajlar:
    1.883
    Beğenildi:
    25
    Ödül Puanları:
    148
    Sizden ayrılmak istiyor, ayrılıyorsunuz. Sonra telefonda görüşüp dert yanıyor,dinliyorsunuz...

    Buraya kadar iyi hoşta; size dediklerini şuan ki yaşadıklarından ötürü bir nevi boşluktan size söylediklerini anlayamıyor musunuz...?

    Yol verin gitsin... :KK51:
     
    Son düzenleme: 4 Kasım 2010
  8. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  9. jasmeen

    jasmeen Yasemenler dile geldi ... Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.102
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Güzin Abla olmadığını belirtip , konuşmayı kısa kesmeliydin :KK19:
     
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  11. merguana

    merguana Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    4.697
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    boşver sene ya .ben olsam teli bile açmazdım.
     
  12. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  13. bucakmagduru

    bucakmagduru XXL KIYAFET GİYMİCEM Üye

    Katılım:
    14 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ararsa açma madem bitmiş bide oturup dertleşmeye ne gerek varki sonucda ayrılmayı ilk kendi istemiş son pişmanlık fayda etmesin artık
     
  14. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : roxie
  15. VivaLaJuicy

    VivaLaJuicy :) Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    32.346
    Beğenildi:
    2.257
    Ödül Puanları:
    238
    Kesinlikle boşlukta olduğu için seni aramış. Aşkla geldiğini düşünme bence. Her şey apaçık ortada.

    :KK68: