Eski usül bi gebelik testi buyrun kizlarr

Konusu 'Hamilelik Belirtileri' forumundadır ve begxuxmmerve tarafından 12 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  1. begxuxmmerve

    begxuxmmerve Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    yaşlı bi teyze bana anlattı eskiden böyle yaparlarmış aç karnına uzanın elinizi önce sağ sonra sol yumurtalığnıza koyun hani nabız atar ya eğer öyle atıyolarsa hamile diil eğer sertlik varsa ya da atmıyosa hamile kızlarr
     
  2. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  3. Selenais

    Selenais Kelepceliyim ben sana Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    ben hamile degilim ama eve gidince denemek istedim bunu =) atiyor olmasi gerek bende ozaman =)
    ilginc valla
     
  4. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  5. begxuxmmerve

    begxuxmmerve Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet bi dene bakalım olmadı artık bu metodu kullanırız walla :=) werdiğmiz paralara yazık =)
     
  6. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  7. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    heuheueh tamam ben buldum biz topluca kafayı yedık kızlar . sırada bu test var yapalım bakalım. ama aç karnına demişsin bunu denemek için yarın sabahı beklemem lazım :) teşekkürler begümmervecim. bu arada sen denedinmi?
     
  8. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  9. Patricia

    Patricia sil baştan başlamak gerek Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.928
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ama bide şu var.hamileliğin hangi zamanında bu anlasılıyor? yanı ilk haftalarındamı? yoksa yıne regl geçtikten sonramı?
     
  10. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  11. begxuxmmerve

    begxuxmmerve Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bitanem sanırım geçmeden de yani böyle 1 hafta kala falan oluyo
     
  12. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  13. Cerennn

    Cerennn Berke'nin Annesi Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.244
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar bunu bende yapcam yarın sabah. çünkü benimde adetime 2 hafta var. hamilemiyim acaba diye merak ediyordum.bekliyoruzda. gerçekten merak ediyorum ama. bakalım tutacakmı?
     
  14. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  15. kucukkedicik

    kucukkedicik Guest

    kızlar aslında buna benzer bişeyi öğrenmeden önce yaşadım.

    sağ tarafımda pıt pıt pıt damar atıyormuş gibi seğirmeler oluyordu özellikle uzanırken. ama elimi koymazdım. öyle uzanmışken olurdu. biraz oluyodu geçiyodu.

    sanırım gebe olunca rahim kalınlaşıp kanlanması artıyor ya onunla ilgili.

    ve ilginç olanı bebişim sağ tarafımda yerleşmiş.
     
    sumbulkokusu bunu beğendi.
  16. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  17. NurDer

    NurDer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    431
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    108
    Ya kızlar moralinizi bozmak istgemem ama ben 11+4 haftalık hamileyim ama elimi koyduğumda nabız atışı gibi atışlar oluyo ultrasonda bebeğimi görmesem hamile değilim diyecem ama...

    Canlarımm bırakalım böyle şeyleri eskiden imkansızlıklardan dolayı butür şeyler yaparlarmış şimdi imkanımızda var. Tek yapmanız gereken şey sakin, sabırlı olmak gecikmenin ilk gününde test yapmamak bırakın bir iki hafta geciksin adetiniz sonra yaparsınız. Ben adet sonrası 42. gün yaptırmıştım testi :)) Allah isteyen herkese yaşatsın bu düyguyuu , kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah..

    sevgiler
     
  18. 12 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : begxuxmmerve
  19. begxuxmmerve

    begxuxmmerve Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    hay allah naapıcağmızı şaşırdık kızlar =)