Eskişehir 'de Kuaför

Konusu 'Gelinbaşı ve Gelin Tacı' forumundadır ve seyyah2806 tarafından 23 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    23 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : seyyah2806
  1. seyyah2806

    seyyah2806 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenildi:
    368
    Ödül Puanları:
    188
    bu konu daha önce açıldı biliyorum ve konu kirliliği yaptıgım için özür diliyorum ama nolur bana eskişehir de bi kuaför önerin düğünüme 1 ay kaldı ve ben daha kuaför ayarlamadım mafoldumben eskişehirli arkadaslarım tecrubelerınızden yararlandırın beni :Saruboceq:
     
  2. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : seyyah2806
  3. 2973485

    2973485 her şeyim.... Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ya canım çok zor bi durum:KK43: bi akrabamız zen bağlar şubesinde yaptırmıştı gayet hoş olmuştu
     
  4. 27 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : seyyah2806
  5. seyyah2806

    seyyah2806 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenildi:
    368
    Ödül Puanları:
    188
    teşekkür ederım canım bukadar kişi bakmıs bı sen ilgilendın çok mutlu oldum kaydirigubbakcemile3
    dün yıne gezdık kuaför şuan 3 kuaör arasındayım
    1.H&H hani şu kanatlıdan esparka giderken sağda. 200 diyo saç makyaja. adam inanılmaz kendıne guvenıodu eşiyle çalısıomus bır hafta önceden prova yapacak. porselen makyaj yapmıomus profesyonel makyaj yapıolarmıs oyuzden onun provasını yapamayız dedı.
    2. ay&em cengız topelde oda 200 dio prova yapacak saç + porselen makyaj
    3. dogan hamam yolunda o prova yapmıo ama 150 dio fiyatı uygun bıde çok duydum adınıı.
    bilmiom hangısı olur şuan h&h sanırım aklımdakı profesyonel makyaj ve adamın kendıne guvenı cezbettı benı
     
  6. 30 Eylül 2010
    Konu Sahibi : seyyah2806
  7. 2973485

    2973485 her şeyim.... Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım uzun süredir bakmıyodum naptın oldu mu düğün?
     
  8. 7 Nisan 2015
    Konu Sahibi : seyyah2806
  9. idil3435

    idil3435 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Arkadaşlar bence Zen Kuaför şimdiki kadrosuyla saç kesiminde ve röfle de ombre de en iyisi isteyen arkadaşlara önceki ve sonraki saçlarımı resmini yollayabilirim beğenerek kullanıyorum uzun zamandır zen in bağlar şubesine gidiyorum biraz kalabalık oluyor ama gerçekten bu kadar rağbet görmeyi hak ediyorlar