estetıkten sonra burunda elelyınce girinti çıkıntı gibi his normal mi yoksa ölemi kal

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve notdefteri tarafından 21 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  1. notdefteri

    notdefteri Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    arkadaslar bugun bandajım çıktı çok dogal olmus fakat elleyınce gırıntı çıkıntı var gıbı sıslıkten mı tecrubelı arkadaslar sıze soruyorum:KK43: yandan bakınca yıne çok hafıf dıkkatlı bakınca egrılık var gıbı ıner mı düzleşır mı :KK43:(
     
  2. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  3. Pink7

    Pink7 ヅ 웃♥♥♥유 &#1 Üye

    Katılım:
    13 Mart 2010
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Canım girinti çıkıntı dediğin şey ödem olabilir umarım aksi bişey değildirr ama inan bunu 6 aya bi kısmını anlarsn eğrimi düzmü kalan diğer 6 aydada ak kara çıkacaktır ortaya bende 1 sene beklicemki doğru analiz edeyim burnumu geçmiş olsun
     
  4. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  5. tuonela

    tuonela Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım o sanırım normal içteki ödemden vs de ola bilir önemli olan dıştan belli olmaması inan, bu arada cok geçmiş olsun resimlerini bekliyoruz:)
     
  6. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  7. asilem44

    asilem44 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2009
    Mesajlar:
    790
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ben doktoruma sormuştum girinti çıkıntıyı.Demişti ki dışardan kimse fark etmez ama siz elleyince elinize gelen çıkıntılar olabilir.Onların kıkırdak olabileceğini söylemişti.ben de de mercimek kadar elime gelen bişey vardı ilk 2-3 ay.orası sanki çıkıntı gibi duruyordu.şimdi 4 ay oldu o çıkıntı geçti.yani dümdüz duruyor.demekki şişlikmiş.ama elimi sürdüğümde yine hissediyorum ama dışardan belli olması geçti yani şişi indi.meraklanma muhtemelen şişlik ya da kıkırdaktır.kemik çıkıntısı olursa kötü olur.biraz zaman geçsin doktoruna sorarsın ne tarz bişey olduğunu.
     
  8. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  9. notdefteri

    notdefteri Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    çok teşekkür ederim fıstıklar yayınlıcam fotografı benım burnumun ucu falan duzgundu hıç oynanmadı sadece torpu çok dogal oldu ama yandan bakınca bı tarafımda çıkıntı var ıner umarım :))gecmessede asla ıkıncıye yatmam aslında daha dogal dedım kendı kendıme dumduzlerde bellı oluyo estetık guzel oluyo ayrı am benımkının de guzel yanı dogal sanılır polyana oldum :KK70::KK70:
     
  10. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  11. ACELYAM

    ACELYAM Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mart 2010
    Mesajlar:
    695
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    108
    resimlerini görebiliyrmiyizzbilmiyorumkismile
     
  12. 21 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  13. __fstk

    __fstk єη вüуüк тü&#11 Üye

    Katılım:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    8.825
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    cnm bu bütün estetikli burunlarda oluyomus galiba
    forumda birsürü arakdas var görünzüde biey yok ama elleyince aynen senin tarif ettigin gibi demislerdi
    sorun yapilcak bisey degil merak etme:)
     
  14. 22 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : notdefteri
  15. notdefteri

    notdefteri Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    158
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    çok teşekkur ederım kızlar fotograf cekeyım hemen yollayacagım eskısı var yenısnı cekmeem lazım optum bayanlar vede sunu solemek ısterım eger begenırsenız koyunca öle pahalı doktorlara kosmaya hıç gerek yok ben devlet hastanesınde oldum vede para vermedım çunku benım devıasyon amelıyatım vardı kbb cı yaptı tabı bu burun ucum çok duzgundu orayı ellemedı basıt bır amelıyat dedı torpu yanı benım gıbı olanalr öle delı gıbı para verıp özel hastanelere kosmasınlar :)