estrofem

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve ADAM tarafından 18 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  1. ADAM

    ADAM ÇILGINIM VE DE DUYGUSALL Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.201
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu ilacı kullanıp yan etki yaşayan var mı aranızda?:uhm:
     
  2. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  3. ARTVINLI9876

    ARTVINLI9876 Evlatlarim sana emanet allahim Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.206
    Beğenildi:
    2.324
    Ödül Puanları:
    163
    adamcım dondurulmuş embriyo tedavisindemi kullanıyorsun.bende kullanmıştım.günde 3 öğün 1 kez.bende tek sıkıntı,yüzüm çok kızarıyordu,ateş basması gibi,birde içime sıkıntı veriyordu.
     
  4. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  5. ADAM

    ADAM ÇILGINIM VE DE DUYGUSALL Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.201
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    yok hayatım kuzenim o hapı kullanıyo ama kullandı beri hep sıkıntılı
    bi de başı ağrıyo acaba dedim başkalarına da yapıyo mu
    nasılsın bu arada?
     
  6. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  7. ARTVINLI9876

    ARTVINLI9876 Evlatlarim sana emanet allahim Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    4.206
    Beğenildi:
    2.324
    Ödül Puanları:
    163
    canım bendede olmuştu,içime çok sıkıntı veriyordu,ilaç rahmi kalınlaştırıyormuş,hormonlarla alakalı heralde.Çok şükür iyiyim,sen nasılsın?
     
  8. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  9. ADAM

    ADAM ÇILGINIM VE DE DUYGUSALL Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.201
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ben de iyiyim tatlım şükür yok bi yaramazlık...var mı bebiş?
     
  10. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  11. hilall85

    hilall85 minik MİNA artık evindee Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.622
    Beğenildi:
    62
    Ödül Puanları:
    153
    adam bende kullandım o ilacıı ama bendee öle bişeyy olmadııı...ama hatırladığım kadarıylaa baş ağrıssı vardıı yan etkilerinde.....
     
  12. 18 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  13. meltemcim

    meltemcim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    427
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende şu anda günde 3 tane kullanıyorum.en sonuncu da gece 12 de alıyorum.ondan mı gece ter basıyo ,sıkıntıdan uyuyamıyorum acaba.. baş ağrısı da oluyo arada..
     
  14. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  15. ADAM

    ADAM ÇILGINIM VE DE DUYGUSALL Üye

    Katılım:
    14 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.201
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    ewet olabilir hayatım....
    bir sıkıntı .....
    baş ağrısı....
    görmede bulanıklık....
    tedirgin bir ruh hali....
    ve baş dönmesi....
    arada mide bulantısı....
    ve iştahsızlık yaptı...
     
  16. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  17. bebetom

    bebetom Teyzesinin gülü o Pro Üye

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.620
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende de çarpıntı yapıyordu kızlar bırde halsızlık:uhm::enbuyukkk:
     
  18. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : ADAM
  19. kedilalesi

    kedilalesi bebiko Italiano-2 Üye

    Katılım:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    886
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bende epeydir kullanıyorum ( bir ara 1 ay ara vermiştik )ama ilacının yan etkisi diyebileceğim birşey yaşamadım...haftaya dondurulmuşlarla transferim var.