Et suyu ile ilgigli yardım lütfen

Konusu 'Bebeklerimiz için Ek Besin Öneri ve Tarifleriniz' forumundadır ve TRAKYALI tarafından 28 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    28 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  1. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    Kızlar selam benim minik cadım tam 5,5 aylık oldu sormak istediğim ise kızım için dondurulmuş olan tavuk ve et suyunu nasıl hazırlıycam ve nasıl dondurucam birde artık kızıma et suyundan çorba yapıp verebilirmiyim.bu arada biz ek gıdalara 4. Ayda başladık çünkü kilo alımımız azdı ve artık kızım kaşıkla beslenmeye baya alıştı.
     
  2. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  3. KuzeyEge

    KuzeyEge Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.920
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    et suyunu dondurmak istiyorsan hani buzdolapların buz kalıpları oluyo ya ona döküp dondurabilirsin ve mamasını hazırlayacağın sırada ordan istediğin kadar çıkartırsın
     
  4. 29 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  5. KuzeyEge

    KuzeyEge Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.920
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    148
    et suyunuda ben ilikli kemik aldım o büyük et marketlerden onu kaynatıyorum iliğiyle beraber mamasına ekliyorum tavuk hakeza aynı ama önceleri dondurmayı düşündüm sonra vazgeçtim günlük yaptım bakıcısıda öyle yapıyor tavuk ve kıymalarınıda tek kullanımlık strechfilmle kaplayıp buzluğa kaldırdım
     
  6. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  7. butterflys73

    butterflys73 Tek Bayrak Tek Millet Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    654
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    doktorumuz etin suyunun yararı olmadığını,bir besinin yağını vermek yerine kendisini vermenin daha faydalı olduğunu , suyu yerine etin kendisini vermenin daha anlamlı olduğunu söyledi. ama 7 aylık olunca başladık et vermeye .
     
  8. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  9. miskokulum

    miskokulum canlarım...Kağan&Kerem Üye

    Katılım:
    19 Aralık 2008
    Mesajlar:
    18.093
    Beğenildi:
    389
    Ödül Puanları:
    238
    ben de aynısını yazacaktım canım,sen erken davranmışsın.Et suyunun bir faydası yokmuş,et ver diyecem ama daha çok küçük.Ben 7.ayın sonunda başlamıştım ete.
     
  10. 30 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  11. TRAKYALI

    TRAKYALI Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.086
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    bende bi yerde okumuştum tavuğun haşlama suyuna biraz limon sıkıp düdüklü tencerede kaynatınca bütün vitamini suyuna geçermiş diye hem tavuk suyunun bi faydası olmasa gribe nezleye nasıl iyi geliyor. neden ozaman tavuk suyu çorbaya doğal antibiyotik diyolar kafam karıştı valla bu doktorlarda her gün yeni bişi çıkarıyolar olsun ben yinede vericem en azından çorbalarına tat versin diye. akşamda bir güzel hazırladım zaten, hazırladığım suyun üzerine çıkan yağını aldım daha doğrusu akşam pilav yaptım ona kullandım suyunuda buz yapma poşetlerinin içine doldurdum bu şekilde her yeri kapalı üzerine başaka koku sinmez hem, kaplarda dondurunca üstü açık kalır hem çok yer kaplar bu şekilde daha güzel tavsiye ederim.
     
    Son düzenleme: 30 Mayıs 2009
  12. 31 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  13. irem-ozge

    irem-ozge :) Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    5.439
    Beğenildi:
    336
    Ödül Puanları:
    188
    Bebeğiniz et suyu için küçük öncelikle bunu söylemek isterim.
    Et suyu elbette besleyicidir ama içinde et olduğu sürece.
    Sadece eti haşlayıp suyundan çorba yapmak tadını güzelleştirir o kadar.
    Çünkü etten suya sadece yağ geçer başka bişey geçmez.

    Tavuk için de aynı şey konusu. Tavuk suyu çorba yaparken içine tavuk didikleyip koyarız zaten. Ve çok sağlıklı bir çorbadır bebekler için.

    Bebeğiniz için et yada tavuk seçerken mutlaka iyi markalar seçin.
     
  14. 5 Haziran 2009
    Konu Sahibi : TRAKYALI
  15. sherry456

    sherry456 Guest

    bencede suyu yerine aslını vermek daha yararlı ama sade suyla yapmaktansa et-tavuk suyuyla yapmanın da bi zararı yok.veya çorbalaına minik bi parça katıp rondodan geçirebilirsin.