Ethica ncirlide doktor tavsiyesi ltfen..

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve minik kelebek tarafından 18 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  1. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    slm arkadaşlar,ben ethica incirliyi gittim gördüm.beğendim,kendi doktorumda orayı önermişti zaten doğum için.
    ama doktorum doğum için ayrı para alacak.şuan düşünüyorum önce bi ethicadaki bi doktora muayene olayım memnun kalırsam ordaki doktorum doğumu yaptırmış olur.daha az maliyetli olur.malum şuan herşeye ihtiyaç olduğu için parayı idareli harcamak gerek.
    oraya giden ve doğum yapan arkadaşlar yardım lütfen.tavsiyelerinize ihtiyacım var..
     
  2. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  3. zeynepxoxzdil

    zeynepxoxzdil aşkların en tatlısı Giray Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.671
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    canım Nur Tüzüner arkadaşımın dr idi çok memnun 2.bebek içinde kesinlikle nur hn diyo.zaten bizim doktorumuzun arkadaşı Nur hn da:))
     
  4. 18 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  5. TugbaEcrin

    TugbaEcrin NEVÎ ŞAHSINA MÜNHASIR :) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kesinlikle Tahibe DERıCı yi Tavsiye ederim
    burada birkaç ethica topiği var onları mutlaka oku canm
     
  6. 19 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  7. minik kelebek

    minik kelebek evli,mutlu,çocuklu:) Üye

    Katılım:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    sağolun arkadaşlar..
     
  8. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  9. tonya

    tonya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    339
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    fiyatları nedir arkadaşlar peki
     
  10. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  11. didem3

    didem3 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bende orada doğumumu yapıcam ama doktorumu dışardan götürücem.senin doktorunun anlaşması yokmu orayla anlaşması olunca daha az para alıyo
     
  12. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  13. sinemk

    sinemk Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Ethica'da Ali Paşa Bey'i birkaç arkadaşım gidiyor çok memnunlar
     
  14. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  15. _sinemis_

    _sinemis_ KaNaTSıZ MeLeĞiM :) Pro Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.239
    Beğenildi:
    126
    Ödül Puanları:
    153
    elif esra uyar da iyi doktordur arkadaşlar
     
  16. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  17. TugbaEcrin

    TugbaEcrin NEVÎ ŞAHSINA MÜNHASIR :) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    o zaman tahibe hanım derim
     
  18. 26 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : minik kelebek
  19. TugbaEcrin

    TugbaEcrin NEVÎ ŞAHSINA MÜNHASIR :) Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ethica da canım benim doktorum o çok memnun kaldım.nts yi takan hemşireyle sohbet ederdik bende hamile kalırsam tahibe hanımı tercih edeceğim buranın en iyi kadın doktoru o derdi.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.