evde iş bölümü

Konusu 'Aile, Evlilik ve Çocuklar' forumundadır ve hulyaeksi tarafından 10 Mayıs 2007 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  1. hulyaeksi

    hulyaeksi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar evde iş bölümünü nasıl yapıosunuz msl eşleriniz ne iş yapıo yazarmısınız bızde ev işlerını paylaşıcazda eşim dedı lıste yap ben bana duşenı yapım dıye aklıma gelmıyor
     
  2. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  3. Evin Kedisi

    Evin Kedisi Guest

    valla canım haftasonu ben süpürüyorsam o tozları alıyor :) tabi ne derece başarılı gel bir gör:) mesela ben yerleri siliyorsam oda arkamdan kuruluyor bulaşık makinesini o boşaltır yerleştirir ben kirlileri dizerim.geri kalanında artık kendim yapıyorum yazık onada.fazla yüklenmek istemiyorum sonra kaçar gider annesinin evine:))))
     
  4. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.362
    Beğenildi:
    21.626
    Ödül Puanları:
    363
    naniknanik naniknanik naniknanik naniknanik

    Ayy şekerim kıyamam ben sana! Ben hep derim nasıl alıştırırsan öyle gider! Ben çalışmadığım halde evin tüm işlerini beraber yaparız. Hakimiyet hep bendedir. Ona getir götür işlerini yaptırırım. Üstüne de duygu sömürüsü hiç kıyamaz bana... Masayı beraber hazırlarız,toplarız,misafir gelince hep koşturur,evi beraber toplarız çamaşırları ben makinaya koyarım o makinayı çalıştırır, yıkananları o taşır ben asarım...

    O eve gelmeden hiç bir iş yapmam ben! O gelir ne yapılacaksa beraber... Amaaa çok içimden gelirse kırkyılda bir onu ödüllendirmek için börek yaparım o kadar!!!



    laelaelaelaelae laelaelaelaelae laelaelaelaelae laelaelaelaelae
     
  6. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  7. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    eşyalarının düzeni ona aittir.hiçbirşeyini katlamadan işe gidemez...kahvaltı derdi yoktur aşkımın.akşam yemeklerinde sofrayı beraber kurar kaldırız..bebiş sabah 4_7 arası uyanırsa onun mamasını hazırlar,haftasonu sabahları ben uyurum kıza bakar,yemek yedirir,altını değiştirir...et yemeklerini yapmak ona aittir...zaten benim düzenli yemek yaptığımda yok:KK43: yemeğe misafir gelicekse yemeklere yardım eder.çöpü kapıya koymak saahları ona aittir...böyle sıralayınca ne kadarda az iş yapıyormuş yahuuu
     
  8. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  9. SodaLemon

    SodaLemon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2006
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    bizim evdeki işbölümü aynen şöyledir:
    eşimin yaptığı iş, işten gelince yan gelip yatmak ona göre en büyük iş
    çok iş yaptığı için yoruluyo garibim sabahları çöp atmak bukadar
    bütün iş benim başımdadır haa bide çalışıyorum yani düşünün halimi yatıncaya kadar ırgat gibi çalışıyom valla,oturamıyorum bi türlü........
     
  10. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  11. Evin Kedisi

    Evin Kedisi Guest

    ezo77 canım kıyamam ben sana sende bırak biraz ona iş var yapsın ya nedir bu kadınların çektiği erkek gelir eve yan gelir yatar kadın bütün gün çalışır eve gelir yine çalışır bir gün yatıp dinlenemez
     
  12. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  13. hulyaeksi

    hulyaeksi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    valla benım eşimde yapıo ben o supuruo ben sılıyorum ama arada yatağı toplar arada masayı hazırlar kaldırı ama ben yemek yedıkten sonra kaçarım masadan masada olursam elını surmez toz almaz çamaşır asar benden ıyı asıo böle işlerı yapıoda dıo herşeyı ben yapıom sen ne yapıon bu işleri bır sıraya koyalım dıo:) bı lıste yap dolaba as dıo valla ben daha lıste harıcındekı işleri yapmam dıyorgerçi fazla iş yapmıorum zaten evde de ama böle şeyler sorun oluyor benım yanımda çalışan seda dıye arkadaşım eşinden genelde böle şeyler yuzunden ayrılıo eşinden eşi de benım eşimin yanında çalışıo oda eşimle daklga geçiomuş sen lıgt sın oğlum falan dıye bana lutfen bır lıste yaparmısınız hulya sen bunu eşin bunu falan dıye
     
  14. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  15. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    bırak yapma.elbette rahatız olunca yardım eder.:kızgın:
     
  16. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  17. hulyaeksi

    hulyaeksi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    58
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ezo neden ızın verıosun ona öle bışeye hemde sende çalışıomuşsun neden ezdırıosun kendını yoksa kocana mı acıosun merek etmez eksılmez zayıflamaz bır hafta iş yapma yapamıom dayanamıom de bakalım ne olcak
     
  18. 10 Mayıs 2007
    Konu Sahibi : hulyaeksi
  19. SodaLemon

    SodaLemon Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2006
    Mesajlar:
    362
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    86
    yoo valla onuda denedim inanın hiç rahatsız olmuyo
    bir elinde cımbız bir elinde ayna(bir elinde kumanda bir elinde çerez tabağı) umurundamı dünya.....
    aman be yapmasındanda geçtim dağıtmasın başka bişey istemiyom....
    öfff şimdi yazılanları gördümde ne bahtsızmışım ben yaaaaa.senağlama senağlama .